Joko on tullut Suomessa myyntiin tämä uusi Leon X-PERIENCE ? Ainakin koeajoartikkeleiden perusteella mahtipeli.
Joko on tullut myyntiin ?
4
125
Vastaukset
- uudet linjat
on muuten paljon upeampi kuin skoda.onhan seat muutenkin paljon arvostetumpi kuin skoda,
- ww polo
Poloisen alustalle värkätty kippo tai jolla?
- Ei, vaan Golfin
Leon on Audia3:n, VW Golfin ja Skoda Octavia kanssa samalle alustalle 'värkätty' auto.
Ibiza on Polon ja Fabian kanssa samalle alustalle 'värkätty'.
- Helsingistä
On tullut. Itse laitoin juuri tilaukseen 2.0 TDI DSG version muutamilla lisämausteilla.
Aika paljon vastinetta rahoilleen ja kaikin puolin miellyttävä kokonaisuus. Itsellä omistushistoriassa löytyy niin premiumia kuin ns. kansanautoa, jonka pohjalta arvioisin tämän hankinnan olevan enemmän kuin passeli valinta itselle - siltä osin kuin uuden auton hankinta nyt voi olla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275