vai mitä ne nyt onkaan. kuitenkin.
tilasin sellaisia jänniä juttuja joita voi laittaa peniksen päälle, silikonista tehtyjä, eri muotoisia,kokoisia ja värisiä. haluaisinkin kysyä teiltä kokemuksia näistä, kun englannin kieliset ohjeet vähän hämmensivät... onko tullut mustelmia(penikseen) tai potenssiongelmia? sain sen käsityksen-ohjeista-että niitä voisi tulla. (tilasin ne muuten ihan laadukkaasta seksikaupasta...)
haluaisin miesten ja naisten mielipiteitä. miltä tuntuu jne.
kiitos:)
penisrenkaista...
9
4283
Vastaukset
- esko-homo
niin sitä pitää!!tavataanko?
- ki-su
erektio renkaita? mä en niistä paljoa tiedä, muuta kuin että ne voi olla (ilmeisesti myös silikonia) ,mutta muovisia tai metallisia. ja ne aiheuttavat pitemmän erektion.. hmm. en tiedä voiko siitä tulla mustelmia tai muuta.. poikaystäväni ehdotti tätä minulle, mutta aloitamme ensin kuitenkin vain geisha kuulista. sitten siirrymme ostamaan erektiorenkaan :)
kerron heti kun olen kokeillut!- ki-su
tai siis heti kun ME olemme kokeilleet... enhän minä sitä laita "päälleni"
- Nainen
Minä haluaisin myös asiallisia mielipiteitä asiasta ja kuinka miehet kokevat ne?
- Erektiorengas
Ihan ensiksi: puppua, että olisivat vaarallisia.
Erektiorengas estää veren takaisinvalumisen ja näin ollen voitte välillä vaikkapa laittaa kunnon smörgarit ja jatkaa eli naiselle, joka haluaa pitkään, ihan ok juttu kun miehellä aina vaan seisoo kuin sulhasella häissä.
Mutta parempi leikkikalu on erektiopumppu. Ostimme aikoinaan (onneksi) sen suurimman ja siinä on rengas, joka pitää tyhjiön pumpussa. Ensin imetään lerppu sinne pumppuun ja se kasvaa ihan silmissä. Ilmaa päästetään pois ja taas sama uudestaan. Kun sen tekee nainen joka samalla pitää kalua käsissään ja hyväilee niin ai ai kun on gutaa. Mutta pitää muistaa käyttää liukuvoidetta ja antaa erektion välillä laskea. Minullakin kun aloitimme oli alussa mitta noin 162 mm niin nyt vaimo kertoo mittaa olevan 184 mm. Ei se ole mitenkään kasvanut vaan ainoastaan tullut esille kolostaan. Ja sitten tällä pumpun renkaalla sama ominaisuus kuin erektiorenkaalla että tsup tsup kauppaan ostamaan. Suositellaan sydämestä!
- bridge jyrsin
Mulla oli ja meni yhen kerran jälkeen rikki????
Varmaankin maret in kiina. se niistä kokemuksista mutta lekan varsi oli kyllä helvetin arka jälkeen päin... aivan ku joku olis tunkenut koko vehkeeni
kalja pulloon? - mina
Voi aiheuttaa pysyvää impotenssiä. Penis pitää veren itse sisällään erektiossa, jos sitä estetään virtaamasta pois ja samalla sitä tulee koko ajan lisää --> peniksen pienet verilokerot josta erektio muodostuu veren pakkautuessa niihin hajoaa. Siis peniksen kudos antaa sen jälkeen veren virrata vapaammin ja erektiota ei enää synny. VAARALLISIA LAITTEITA, USKOKAA JO! Kipu on jo ensimmäinen syy mistä pitäisi huolestua.
- Nainen
Onko penisrengas vaarallinen, jos sitä käyttää silloin tällöin? Ymmärrän kyllä, että kaikkea kohtuudella, mutta voiko yksikin kerta aiheuttaa pysyvää haittaa?
- Anonyymi
Ei voi kulli sisään että oikein ruppia pustatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512