Missä on ko. sahassa tuo pumppu ja onko helppo vaihtaa, hinta? Jos joku tietää, missä olisi räjäytyskuva ko. sahaan niin olisin onnellinen.
Stihl ms 200 kiihdytyspumppu
8
4049
Vastaukset
- 2 vaihtanu
kaasuttimen sisällä. Aika hankala vaihtaa, osa makso kesällä 2013 17 euroo jos en ihan väärin muista. Pienkone korjaajat velottaa noin 20-50 kymppiä tunti ja vaihto sujuu noin tunnisa jos on osaava kaveri.
- exmasentaja
Tai säästä korjauskustannuksissa ja vie pelkkä kaasutin pienkonehuoltoon jos omat taidot siihen asti riittää.
- tyhjää..
Auttaako pumpun vaihto tyhjäkäyntiongelmiin, mulla seilaa joutavalla ihan miten sattuu, koko ajan saa olla säätämässä, muuten pelaa.
- diipadaapa3
Ei vaikuta, vain kierrosten ottamiseen. Seilaava käynti voi johtua esim. kalvoista taikka kaasarin venttiilin vuodosta.
- eevo
mikä olis vaihtoehto kaasari tohon zamaan?
- Anonyymi
Tai kun taidot ei riitä kaasuttimenkaan irroitukseen kannattaa suosiolla antaa koko homman olla!
Nimim. Mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu onko niin ettei niittää voi sieltä mihin koskaan ei kylvetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kun taidot ei riitä kaasuttimenkaan irroitukseen kannattaa suosiolla antaa koko homman olla!
Nimim. Mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu onko niin ettei niittää voi sieltä mihin koskaan ei kylvetty.Koskahan tulee brykke sahaan kiihdytyspumpun vaihto-ohjeet?
- Anonyymi
Voi katsoa sen kiihdytyspumpun eli männän, o renkaan, porauksen. Joillekin pumppu antaa erilaisen kuvan. Sitten on vielä korjaussarja jossa muita osia
Pääasia että ei käytä sahoja joissa ei säätö pysy, jonka huomaa heti äänestä ja toiminnasta. Eli jos joutuu vetelemään useita kertoja käyntiin, säätö heittelee, ei pysy samalla kieroksella max, ei nelistä/röpellä ilman kuormaa eli laihalla. Tässähän kaasuttimen vaihtaa 2 minuutissa eli mitään ei tarvitse käytännössä purkaa.
Säädössä oleva, jossa männänrenkaat hyvät, ei ilmavuotoja. Kuukaisien jälkeen ms200 lähtee 3 vedolla pyörimään ja aina lämpöisenä hitaalla yhdellä vedolla.
Pyörii tasaisesti tyhjäkäyntiä kallellaan, ottaa kierroksia ja toppaa vaikka sinne 13800-14000 kierrokseen ja pysyy siellä tasaisena piti kaasua miten pitkään pohjassa ilman kuormaa tahansa. Kuulee nelistyksen/röpellyksen joka katoaa kun norm terävä ketju puussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569