Suomalaiset euroopan älykkäin kansa:

Tutkimus tehty

http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288763844947.html

Tuo sisäsiittoisuusasia otettiin poliittisista syistä eilen lehteen, jokainen sen varmaan tajusi. Ovat menneitä aikoja suomessa nuo, pienellä osalla muutamasta pienestä kylästä jotain seuraamuksia on vielä.

Suomi on ohittanut serkusavioliittoajat toisin kuin ne, joilla suomen geenipoolia koitetaan osaltaan saada muka paremmaksi.

Suomalaiset ovat saaneet sekä lännestä ja idästä geenejä ja tutkittu on, että suomalaisissa on monipuolinen geenipooli, olemme sekä idän että lännen geenien kansa. Päiväntasaaja-alueelta ei geenejä niin tarvitakaan.

Lisäksi voitaisiin pohtia, minkälaisia sisäsiittoisuussairauksia muilla kansoilla on ja vaikkapa tuosta esimerkki:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rottaihmiset

Kaikenlaisia löytyy kaikista kansoista, se on varmaa, mutta tuolla poliittisella "kaikki ovet auki kaikille kulttuureille"-linja on täysin hölmöläisten hommaa.

Riidat lakipykälistä alkavat viimeistään silloin, kun islam on päässyt käyttämään demokratiassa äänivaltaa tarpeeksi. Korkeintaan sinne asti rauha säilyy, jos sinnekään, kuten näemme.

Pidän näitä sosiaaliperäisten pakkomamuttajia pahoina, koska he tietoisesti ajavat vastakkainasettelun euroopan mantereelle. Tai jos eivät ole tietoisia, ovat sitten hemmetin tyhmiä.

20

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teppo tuulimylly

      Kepulaiset on sairaita!

      • Kolahtiko tieto?

      • kierous japahuus

      • niinniiin
        Kolahtiko tieto? kirjoitti:

        Mitäpä väliä älykkyydellä jos on euroopan ja ehkä koko maailman sairain kansa.

        http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1421302852467.html?pos=ok-nln

        Joten, enpä menis kehumaan yhtään mitään.

        Lääketiede löytää nopeamin lääkkeet sairauksiin kun mitä menisi siinä, että geenit olisivat niin sekaisin, että se poistaisi yhtään tautia.

        Vai aiotteko unohtaa ihmisten tunteet ja ruveta pakkonaittamaan ihmisiä värin perusteella.


    • joku stoppi

      Jos jokaisen ihmisen geenejä tutkittaisi enemmän, periytyisikö sairauksia vähemmän? Pakistanissa siis menevät serkkunsa kanssa naimisiin ja että vielä tekevät lapsia artikkelin mukaan. Joku sitten käyttää hyväksi kerjäläisinä ihmisparkoja. Tiedonpuute vaivaa vielä monia maita, eikö joku voisi sivistää ihmisiä.

      • SuomenJaEuroopanTuho

        Ei auta, vain valikoivalla lisääntymisellä (älykkäät lisääntyvät keskenään enemmän kuin tyhmemmät) voidaan älykkyyttä kansoissa nostaa.

        Epigenetiikalla saadaan esim. paremman ravinnon kautta hieman aikaan, mutta tämä ei luultavasti ole pysyvää - katsokaa vaikka Euroopan keskiälykkyyksiä: suomalaisilla on ollut vuosisadat paljon huonompi ravinto kuin jossain Saksassa, Tanskassa jne., ja niin vain olemme nykyisin kuitenkin heidän edellään (hieman, mutta kuitenkin).

        Ravinnolla saadaan siis ilmeisesti nostettua epigenetiikan välityksellä kansan älykkyyttä siihen maksimipotentiaaliin, jonka tuhansien vuosien luonnonvalinta sallii, nopeammin, muttei yli.

        Vain tuhansien vuosien evoluutio, tai valikoivalla "jalostuksella" nopeammin, saadaan suurempaa ja pysyvämpää vaikutusta.

        Toiseen suuntaan on kyllä helppo ja nopea mennä: annetaan kehitysmaalaisten -70 pisteen älykkyyksineen virrata maahan. Nopeasti keskiälykkyys taantuu kehitysmaalaisten tasolle.

        Paha kyllä, näillä leveyksillä ei ruokaa saa paskantelemalla banaanikasvin juurelle - ja sitä lämpöäkin tarvitsisi jotenkin tuottaa melkoisesti...


    • tekikään.

      Sisäsiittoisia näkee ja kuulee joka päivä, ite en varsinaisesti asu merkatuilla seuduilla eikä puolisokaa, kyllä on joka junaan lähtijää, eli 99 sorttia huluja, ja sadas mitä hää

      • Saako sanoa ?

        No, kyllä se nyt niin on, että jos halutaan muuta kuin kivikautta elää, on pääosan oltava suht. tervepäisiä, kykeneväisiä yhteistyöhön yhteiskuntansa kanssa ja mikä tärkeintä tarvitaan eri aloille osaajia.

        Näitä eri alojen osaajia ei valitettavasti tule afrikan ja lähi-idän korkeakouluista pahemmin ja ne tulijat ovat enemmänkin sosiaaliturvan perässä, josta tieto on laajalle levinnyt:

        http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/77741-arabilehti-ylistaa-suomea-muslimien-taivas

        Ja mitä tulee serkusavioliittoihin, saattaa vain arvailla kuinka laajalla afrikassa moinen on toteutunut aikojen saatossa.

        Mitä jos lehdistö ottaisi niistäkin selvää joskus enemmän ? Olisi mielenkiintoista tietää, sillä olen kuullut, että suomessa on paljon mamuja ihan täyshuolettavana.

        Suomen tilanne kyllä tiedetään, Kuusamon/Sallan uutiset ovat meneistä ajoista, ei tätä päivää, vaikka seuraamuksia vielä muutama tuhat kantaakin.


      • No saa.
        Saako sanoa ? kirjoitti:

        No, kyllä se nyt niin on, että jos halutaan muuta kuin kivikautta elää, on pääosan oltava suht. tervepäisiä, kykeneväisiä yhteistyöhön yhteiskuntansa kanssa ja mikä tärkeintä tarvitaan eri aloille osaajia.

        Näitä eri alojen osaajia ei valitettavasti tule afrikan ja lähi-idän korkeakouluista pahemmin ja ne tulijat ovat enemmänkin sosiaaliturvan perässä, josta tieto on laajalle levinnyt:

        http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/77741-arabilehti-ylistaa-suomea-muslimien-taivas

        Ja mitä tulee serkusavioliittoihin, saattaa vain arvailla kuinka laajalla afrikassa moinen on toteutunut aikojen saatossa.

        Mitä jos lehdistö ottaisi niistäkin selvää joskus enemmän ? Olisi mielenkiintoista tietää, sillä olen kuullut, että suomessa on paljon mamuja ihan täyshuolettavana.

        Suomen tilanne kyllä tiedetään, Kuusamon/Sallan uutiset ovat meneistä ajoista, ei tätä päivää, vaikka seuraamuksia vielä muutama tuhat kantaakin.

        Afrikkalaisilla on muuten kaikista korkein geneettinen vaihtelu.
        Samaten serkusavioliittojen määrä on Afrikassa selvästi pienempi kuin eurooppalaisten ja japanilaisten keskuudessa.


      • jukupätkä
        No saa. kirjoitti:

        Afrikkalaisilla on muuten kaikista korkein geneettinen vaihtelu.
        Samaten serkusavioliittojen määrä on Afrikassa selvästi pienempi kuin eurooppalaisten ja japanilaisten keskuudessa.

        Afrrikkalaisilla on jopa sellaisia geenejä joita muilla ei ole ollenkaan. Eikä halua. Mistä lie eläimistä pompannut.


    • äly hoi

      Varakkaammat eivät ole älykkäämpiä, vaan he ovat tunneköyhiä, jollaisilla on taipumus alistaa toisia, itseään moraalisempia ja korkeatasoisempia ihmisiä.

      • Jone Luis

        No älykkyyttä on monenmoista, mutta eräiltä planeetan alueilta puuttuu sellainen älykkyys, jolla kehitystä tapahtuu kaikilla osa-alueilla.

        Matala ÄÖ se on, joka pysäyttää kulttuurit keskiajan tasolle.


      • degeneraatio menossa
        Jone Luis kirjoitti:

        No älykkyyttä on monenmoista, mutta eräiltä planeetan alueilta puuttuu sellainen älykkyys, jolla kehitystä tapahtuu kaikilla osa-alueilla.

        Matala ÄÖ se on, joka pysäyttää kulttuurit keskiajan tasolle.

        Lisää sompansseja maahan! Keskim. ÄO huikeat 69!

        http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html


    • Sologdin
      • ei luotettava

        Ei nyt ole ihan luotettava tuokaan tieto


    • 173545545
    • no jos älykkyytenä

      Voihan se olla jos älykkyytenä pitää sitä että lahjoittaa oman maan varat ulkomaille ja ulkomaisille. Kai siitä "kiitoksena" saa edes yhden "gallupin" !

    • Onneksi suomalaiset ovat tajunneet yliälykkyytensä luoman uhkan ja tuottavat maahan runsaasti elättejä alueilta joissa keskimääräinen älykkyys on 60-70 pojon luokkaa. Kun tavallinen kuuskasi koneinsinööri somali raiskaa tai muuten hoitaa tuloksellisesti ysivitosen suomalaisen, jälkeläisen arvot ovat 81 luokkaa.

      http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html

    • d sg ggger

      Suomalaiset on tyhmiä, täällä oltiin vielä kivikaudella kun kolumpus löysi amerikan

    • putous on kingi

      Otsikon voi kumota helposti katsomalla minkälaisia kusettajia suomalaiset äänestävät vuodesta toiseen, vaikka jokainen puolue on jo vuosia sitten todistettu rikollisliigoiksi. Lisätodiste saadaan kun katsotaan suomalaisten seuraaman kulttuurin ja "uutismedioiden" tasoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe