Seloken zoc ja pikkujoulut

Hei!

Käytän seloken zoc nimistä lääkettä 47,5 mg/pvä migreenin estoon. Tietääkö kukaan kuinka alkoholi vaikuttaa lääkkeen kanssa. Olen miettinyt lääkkeen käytön lopettamista, koska siitä ei ole ollut juurikaan hyötyä ja suurempi annos tekee liian väsyneeksi....onko kukaan lopettanut tätä lääkettä? Täytyykö tuota annostusta pienentää ennen kuin lopettaa, pitäis varmaan vielä annos puolittaa hiljalleen?
11017
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kannattaa ehdottomasti ensin kysyä lääkkeen määränneeltä lääkäriltä ennen kuin menee lopettamaan lääkkeen käytön.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


särkevä pää kirjoitti:

Hei!

Käytän seloken zoc nimistä lääkettä 47,5 mg/pvä migreenin estoon. Tietääkö kukaan kuinka alkoholi vaikuttaa lääkkeen kanssa. Olen miettinyt lääkkeen käytön lopettamista, koska siitä ei ole ollut juurikaan hyötyä ja suurempi annos tekee liian väsyneeksi....onko kukaan lopettanut tätä lääkettä? Täytyykö tuota annostusta pienentää ennen kuin lopettaa, pitäis varmaan vielä annos puolittaa hiljalleen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu