Minkälainen koulu tämä on?
Minkälaiset opettajat?
Minkälainen sisä ilma?
Esiintyykä kiusaamista?
Puututaanko kiusaamiseen?
Ikaalisten ylä aste?
10
833
Vastaukset
- kunnontyöntekijä
Perustietoa tuolta: http://www.ikaalinen.fi/kaupunki/palvelut/opetus/ikaalisten-yhteiskoulu/
Mututietona sanoisin et hyvä ruoka ainakin on ja kuulotietona taasen että koulun ja kodin välinen tieto kulkee hyvin ja kiusaamiseen puututaan. - skribentti
Aikoisikkos mennä opetteleen yhdyssanasääntöjä? Ainaski olis tarvetta.
- vanhempi2
Paha sisäilma ongelma !!!
- koululainennn
kiusaamisiin puututaan vain kuuleman perusteella ja kiinni ei yritetä ottaa kuten arvata saattaa.
- Anonyymi
paras koulu ikiniä tiiän että tää julkasu on vuodelta 2015 skipiti :DDDDDDDDD
- Anonyymi
Höpö höpö ei siellä ennenkään ole puututtu ja sisäilma ongelmia on ollut aina viimeiset 40 vuotta jo edellisen koulun aikaan ennen korjausta.
Opettaja nykyään kaiken sallivia - Anonyymi
Opettajat puuttuu mielellään kiusaamiseen.yhdessä kiusaaminen on kivempaa.
- Anonyymi
ulkona kyttää homo-ke teläpoikiajakakaa kuvaa tyypistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ulkona kyttää homo-ke teläpoikiajakakaa kuvaa tyypistä
Piti aikoinaan poikakotia ja mopoparkkia läykkäläntiellä, myöhemmin ahdetiellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232