että peiliin katsoessani aina sanon että olen onnenpekka.
Kaikista voi tulla kuniita, sinustakin, kunhan menet ammattitaitoiselle kaunistajalle, minä en ole sitä trvinnut mutta ohjaan niitä jotka tarvivat. Olen ain aollut kaunis, joten miehet ovat aivan heikkona muhun, naurattaa kun aina saa kehuja joka päivä.
Mieheni ei tarvi olla huolissaan muista miehistä, sillä me nauramme vaan kun kävelemme kaupungilla, miten paljon tulee treffipyyntöjä, snaoinkin että tämä on kauneuden haittapuoli, missään ei saa olla rauhassa.
Nyt olette varmasti mulle kateellisia, mutta ei tarvi ei tämä nyt niin kivaa ole kun missään ei saa olla rauhassa. Aatelkaa jos olisi vielä laulaja tai mennyt missikilpailuihin, suosioni olisi kauheen suurta, sitten olisi jo liikaa.
Nytkin saa kirjoittaa nimmareita ja olla kuvissa tämän tästä... rasittavaa.
Kohta laitan pussin päähän että saisin ees kahvilla käydä ettei kukaan tunge seruaan.
Mies joskus hermostuu, mutta on onnenpekka, en halua muita miehiä kuin oman, ja hän tietää sen. Sanookin että olen ainutlaatuinen ja hän on ylpeä kun olen hänen viamo. Hän on todella onnenpekka, teidän sen ja siksi olenkin onnellinen.
Kauneuteni on niin mahtavaa
rasittavaa olla kaun
1
107
Vastaukset
- Heh heh
Onneksi olkoon, Pekka ja Pekka. ♥ ♥ ♥
"Aatelkaa jos olisi vielä laulaja, suosioni olisi kauheen suurta, sitten olisi jo liikaa."
Suomen Conchita Wurst tai Dana International?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694979KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893891- 1943764
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783339Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503009- 252014
- 241991
- 1881888
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991437