Miten luottamusta voi rakentaa ja pitää yllä jos toinen ei puhu tuneistaan eikä paljon muustakaan?
Minä en tiedä, kertokaa...
Luottamus
6
231
Vastaukset
- sliippaa läheltä
olen epävarma itsestäni en yleensäkkään puhu itsestäni mutta "syvällisten puhuminen" vasta vaikeaa onkin. ikävä kyllä jää toisen kontoille kysyä, väärin - tiedän. rohkeus puuttuu itseltä.
- Onneton tunari
itsekään en tiedä. olen juuri kuvailemasi kaltainen ja sen takia ehkä menettänyt elämäni naisen. tiedän nyt ainakin sen ettei pidä jättää kertomatta tunteistaan eikä varsinkaan jättää niitä näyttämättä. kertokaa ihmiset tunteistanne vaikka se pelottaisikin. älkää olko yhtä tyhmiä kuin minä olin.
- hyväksy se
Ei mitenkään, jos toinen ei vain halua.
- AinaVääräNainen
Mä olen kai joku luonnonoikku, koska mä luotan mun mieheen vaikka hän ei tunteistaan puhu. Hän kun on niitä miehiä, että ne tunteet näytetään eikä tarvi sanoa. Hän ei puhu tunteistaan, koska hän näyttää sen. No, kaikesta muusta se puhuu jos kysyy, mutta perus juro suomalainen :D
- Pinolla
Teoistaan ihminen tunnetaan. Minulla on tuollainen "Hän kun on niitä miehiä, että ne tunteet näytetään eikä tarvi sanoa." Pienet teot, hellät katseet, hentokuiskaus ja kosketus... siinä se luottamus punnitaan !
- kärsivällisyys-a-o
Jos on luottamuksen arvoinen, voi puhua luottamuksellisista asioista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768