Kossua vedellä
Mitä lasissa
20
112
Vastaukset
- Perska
Muna toti
- TotinenMuna
Absinthe Libertine 55
- kevytvesireaktori
eichelberger 68
- Perska
Kossua
- Perska
Litran tuopissa 3 tlk Koff 3
- Perska
Perska kirjoitti:
Litran tuopissa 3 tlk Koff 3
Retsinaa ja minttu viinaa 0,5/0,5
- Perska
Perska kirjoitti:
Retsinaa ja minttu viinaa 0,5/0,5
Pöytäviina
- Perska
Perska kirjoitti:
Pöytäviina
Kossua
- Perska
Perska kirjoitti:
Kossua
Kossua
- pöydänjalkaliima
Perska kirjoitti:
Pöytäviina
Minä olen miettinyt, mistä nimi "pöytäviina" on Alkolla keksitty. Arvaisin, että nimeksi ruokaryypyn virkaa tekemään tehdylle juomalle, jota otetaan pienestä lasista. Mutta nimi johtaa silti ajatukseni pöytään, jonkä yllä palaa varjostimeton hehkulamppu ja sen ääressä ryyppyporukalla on pöydällä pullo, josta juodaan, kunnes kaikki ovat pöydän alla, paitsi se, joka "kestää" pisimpään.
- senhorOliveiradafigueira
Absinttia! Eichelberger 68.
Eichelberger 78 on monipuolisempi aromivalikoimaltaan, mutta 68 on klassikko.
Se ei ole vuosiluku, vaan alkoholiprosentti. Mutta vettä lisätään ainakin kolminkertainen määrä. - Rykämö-konserni
Absinttia. Parasta tehdään nykyisin Ruotsissa. Erittäin suositeltava tuo Grön.
http://www.svenskabsint.se/index.php?p=varaprodukter
- Viisa
Lantarraa kossu veteen. 0.5% h2o=2desiä per lasi. Känni tulee kun juot siltään lasillisen. Konjakki se juodaan latrattuna kahden lasin kanssa. Hörppy konjakkia ja lasista vettä tai mehua parään kulaus kumpiakin. Eikä mene heti päähän. Siinä etketti eli resepti.
- sivistyneistöstä
Laitoin aina ennenvanhaan lentokoneen businessluokassa matkustaessani konjakkiin omenamehua. Oli hyvää.
- satanen_lasissa
sadalla eurolla 1950-luvun absinttia yhdessä lasillisessa
- H.Eindrich
Jim Beam Black
- justjooo
Hintit blandaa kossun vedellä!
- S.Brenner
Duplais.
- EltonAnkka
Osaproteesi & Corega H²O
- käytänAstianpesukonetta
Tuo oli paras. Sekoitettuna vai ravistettuna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848