Nettiautossa myynnissä tällä hetkellä: 7 Unoa, 4 Tempraa, ei yhtään Ritmoa, 2 Regataa, ei yhtään vanhaa Pandaa, ei yhtään vanhaa Cromaa. Mistä johtuu että näitä suuria määriä aikoinaan rekisteröityjä Fiat-malleja ei enää löydy juuri ollenkaan?
Missä vanhat Fiatit?
6
208
Vastaukset
- Uno Mirafiori
Romikselta löytyy Ritmot ja Regatat, ja Unot. Tai sitten omistajat ei halua luopua..
- 33kw
Mullapa on uuno vm 89 viimenen hyvin toimiva kaasari peli,
- vielä löytyy
Löytyy vielä runsaasti vanhoja fiiatteja myynnissä nettiautosta. Tällä hetkellä mm;
-1100
- 1300
- 133
- 600
- 850
- 124
- 127
- 128
- X1/9
- 2300
- 130 (sedan ja coupe)
- Tipo
- Tempra
- Uno
Monia malleja useampi kappale.
1950-luvulta löytyy 1 Fiat ja vuosilta 1960-1995 yhteensä 39 kpl Fiatteja myynnissä. Ja on myös pari vanhaa Cromaa myynnissä nettiautossa, molemmat Viron puolella, toinen 2.5 V6 -bensakoneella eli sellainen moottoriversio joita ei tuotu uutena Suomeen. Ovat uudempien Cromien jälkeen kun katsot nettiautosta.
Jos ei löydy Suomesta mieleistäsi vanhaa fiattia, kannattaa katsoa vaikkapa mobile.de sivustoa, siellä on runsaampi valikoima. - uuuuuuno
Viiu on mukava ja halpa harraste,pikkuajoauto,mulla on uuno fire se vinkasee mukavasti ja ajolleen tosi hyvä,voi lähtee pitemmällekkin,ison auton tilat lähes ilmasex
- Abartti
Kukaan ei halua luopua Fiateistaan, siksi niitä on niin vähän myynnissä. Ritmon, Tipon ja Unon tyytyväiset omistajat ajavat autoillaan vielä pitkään, ja mukavasti sekä edullisesti.
- ZAZ-xxx
Tekniikan museossa Helsingissä on esillä Fiat 127. Paalattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892