Moi kaikille!
Olen 20- vuotias nainen Tampereelta ja etsin itselleni perhettä, joka olisi vailla lastenhoitajaa. Minulla on kokemusta lapsista, sillä vuonna 2014 olin työkokeilussa päiväkodissa Tampereella, jossa hoidin eri-ikäisiä lapsia ikäryhmässä 1-6 vuotiaat. Työtehtäviäni olivat siis päivittäiset lastenhoitotehtävät, sekä pienimmillä syöttäminen, yms. perustyöt lasten tarpeisiin. Lisäksi olen hoitanut kaverini ja sukulaisten lapsia. Olen luonteeltani ystävällinen, rohkea, oma-alotteinen ja luotettava lastenhoitaja, ja mielelläni tutustun uusiinkin lapsiin. Olen myös iloinen ja rakastan paljon lapsia ja lasten kanssa työskentelyä.
Suosittelijani on päiväkodin johtaja, jonka yhteystiedot annan pyydettäessä, sekä minulta voi myös tarkistaa rikosrekisteriotteeni pyydettäessä. :) Itsellän on kolme kissaa, joten minua ei haittaa vaikka perheessä olisi lemmikkejäkin. Ja käytössäni on auto päivittäin ja olen käytettävissä myös pikaisesti lyhyellä varoitsúsajalla, joten tahdot tietää lisää niin laita s-postia rohkeasti osoitteeseen: [email protected]!
Tamperelaiset! Vailla luotettavaa lastenhoitajaa?
Ellyy
0
97
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4021668Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29311222 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk86945Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28906- 55848
- 40799
- 60790
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75777- 65756
- 59735