Vein oman luurini tuossa huoltoon Giganttiin muutama viikko sitten ja nyt sen voisi pois hakea. Samalla sain lainapuhelimeksi Samsung Galaxy ace 4. Voinko siis palauttaa puhelimen tehdasasetuksille normaalisti? Pitäisikö/Saako puhelimen muisti myös salata ja miten se käytännössä toimii ja onko siitä hyötyä?
Tehdasasetusten palauttaminen lainapuhelimeen
9
159
Vastaukset
Jos sitä ei kielletty kun se annettiin sinulle niin miksipä ei saisi. Salata ei kannata.
0Slauksen idea siis on, että se kirjoittaa vanhan tiedon päälle. Se toki tehdään ennen tehdasasetusten palauttamista. Idea on, ettei joku hakkeri voisi palauttaa tietoja. Sen voi tehdä riippuen siitä miten vainoharhainen on. Tehdasasetusten palauttaminen ei taida ylikirjoittaa muistia.
Tehdasasetusten palauttamisen jälkeen kannattaa tehdä se jos haluaa.
- muistinpalauttaja
Miten niitä puhelimen muistissa olleita jo poistettuja
tietoja palautetaan.
Osaako semmoisen tehdä vain vainoharhainen hakkeri, niin kuin
tuolla edellä okaro selvittää.
Luullu aina, että kun puhelimen muistista tai muistikortilta
jotain poistaa niin takaisin sitä ei enää saa. - näiMäLuulen
muistinpalauttaja kirjoitti:
Miten niitä puhelimen muistissa olleita jo poistettuja
tietoja palautetaan.
Osaako semmoisen tehdä vain vainoharhainen hakkeri, niin kuin
tuolla edellä okaro selvittää.
Luullu aina, että kun puhelimen muistista tai muistikortilta
jotain poistaa niin takaisin sitä ei enää saa.Siihen on omat ohjelmansa ja varmasti moni saa jos löytyy tarpeeksi tahtoa tai mielenkiintoa.
Kun "poistat" jotain, niin oikeasti mitään ei poistu vaan laite antaa luvan tallentaa jotain muuta sen päälle. Kunnon posto tapahtuu päällekirjottamalla eli vetämällä koko muisti täyteet ykkösiä ja nollia
Samalla tavalla kuin etsisi poistettuja tiedostoja tietokoneelta käsin.
- kysyjä
Eli et osaa, kai tuon jo arvasi.
- kysyjä2
kysyjä kirjoitti:
Eli et osaa, kai tuon jo arvasi.
jep, siltä vaikuttaa...
Ei minun tarvitsekaan osata. Moni muu osaa ja se riittää. Lisäksi Google antaa hyvin vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749