Jos islam on ateismia ...

Atte Evokki

15

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-D

    • AE. Raamattu seisoo.
      http://www.7-star-admiral.com/0032_cultic_horror/0334_devil_bible_ani.gif

      Se tarkoittaa, että tiliä tullaan tekemään.

      Matt:
      25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

      • Raamattu seisoo tukevimmin kirjahyllyssä esimerkiksi Koraani-nimisen serkkunsa ja Hubbardin höpökirjojen välissä. Ja sinullakin seisoo. Nimittäin järki.


      • Taas tätä älytöntä vuohien parjausta. Onko kuttu sua pienenä pökkinyt vai mikä vaivaa?

        Kannattaisiko tuo kuningas lopultakin vaihtaa pääministeriin? Kunkuthan ovat saudeja lukuun ottamatta melkein kaikkialla pelkkiä sisäsiittoisia seremoniapellejä.


      • ilkimyksen.enovainaa kirjoitti:

        Raamattu seisoo tukevimmin kirjahyllyssä esimerkiksi Koraani-nimisen serkkunsa ja Hubbardin höpökirjojen välissä. Ja sinullakin seisoo. Nimittäin järki.

        >Ja sinullakin seisoo. Nimittäin järki.

        Eipä sitä tiedä miten nuo fanaatikot omista houreistaan kiihottuvat...


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Taas tätä älytöntä vuohien parjausta. Onko kuttu sua pienenä pökkinyt vai mikä vaivaa?

        Kannattaisiko tuo kuningas lopultakin vaihtaa pääministeriin? Kunkuthan ovat saudeja lukuun ottamatta melkein kaikkialla pelkkiä sisäsiittoisia seremoniapellejä.

        Kunhan ei olisi joutunut peräti pukin pökkimäksi. Kyllä siitä trauman saa.

        Zoofiilit kuulemma tykkäävät että kuttuja on kätevä pökkiä, kun niitä voi pitää sarvista kiinni. Ranskalaistaiteilijan maalaus wikin linkistä vahvistanee asian:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Zoophilia#mediaviewer/File:Édouard-Henri_Avril_(28).jpg


      • ilkimyksen.enovainaa kirjoitti:

        Kunhan ei olisi joutunut peräti pukin pökkimäksi. Kyllä siitä trauman saa.

        Zoofiilit kuulemma tykkäävät että kuttuja on kätevä pökkiä, kun niitä voi pitää sarvista kiinni. Ranskalaistaiteilijan maalaus wikin linkistä vahvistanee asian:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Zoophilia#mediaviewer/File:Édouard-Henri_Avril_(28).jpg

        Kaikella on taustansa.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=ancient skulls&tbm=vid
        https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=giant skeletons

        1Moos. 6:4
        Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
        http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/

        "Ei mitään uutta auringon alla."
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=human animal hybrids&tbm=vid


      • уurki1000js
        yurki1000js kirjoitti:

        Kaikella on taustansa.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=ancient skulls&tbm=vid
        https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=giant skeletons

        1Moos. 6:4
        Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
        http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/

        "Ei mitään uutta auringon alla."
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=human animal hybrids&tbm=vid

        ISO Jeesuksen siitin porautui kakkakaivokseeni äkkiarvaamatta Sunnuntaina. Loivassa Kirkossa tai Kiivassa Lortossa.

        MOKU MOKU MOKU!!!!!!!

        PELKÄÄÄN KATUVALOJA kun ne "tujottaa" "minua. "

        2Moos. 6:9

        "Allah oli Allah, ja Jeesus Päälläh, sitten vaihtoihvah kut allani sai JA Jeesucks "



      • уurki1000js

      • уurki1000js kirjoitti:

        Onko Kirkko siis kaivattu kulu, vaiko kuivattu kalu? Meille ihmisille?

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=vatican aliens&tbm=vid
        https://www.youtube.com/watch?v=9It4g63wHlQ
        https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html



      • marsunkiillottaja kirjoitti:

        Herra Jeesus siis parantelee 7-vuotiaan Juho pojan kylkiluita mutta sisällissodat ja sen sellaiset pikkujutut eivät tunnu herra Jeesusta kiinnostavan.

        MK. Mistä kaikki? Oletettu evoluutio on skitso. Havaitavissa maailmassa.


      • marsunkiillottaja kirjoitti:

        Herra Jeesus siis parantelee 7-vuotiaan Juho pojan kylkiluita mutta sisällissodat ja sen sellaiset pikkujutut eivät tunnu herra Jeesusta kiinnostavan.

        >Herra Jeesus siis parantelee 7-vuotiaan Juho pojan kylkiluita mutta sisällissodat ja sen sellaiset pikkujutut eivät tunnu herra Jeesusta kiinnostavan.

        Vaikeusasteessakin on valtava ero. Voipi olla että Lopun ajan sodassa muhii iso yllätys, kun Jesse näyttää olevan enemmänkin Florence Nightingale kuin Dwight Eisenhower.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe