Omistan 6-vuotiaan lapinkoira uroksen, jonka kanssa käydään näyttelyissä säännöllisen epäsäännölisesti. Lähestulkoon aina on tullut valituksia koiran venymisestä. Lapparithan on usein aika pitkiä, mutta nyt mietinkin, että miten saisin opetettua koiralle ilmavan, mutta ponnekkaan sekä kootun näyttelyravin? Hyviä vinkkejä?
näyttelyravi
4
185
Vastaukset
- Suomenlapinkoiran ka
OI, tänne samoja vinkkejä!! :) Minulla koira kehässä juostessa katsoo minua, mistä olen kuullut että kaikki ei pidä hyvänä vaan koiran tulisi katsoa eteenpäin? Mielipiteitä? Ja tosiaan, miten saisi hyvän ponnekkaan ravin ja hyvän vauhdin? Oma Suomenlapinkoira alkaa helposti laukkaamaan.
- liioi
Lapinkoira ei juokse ilmavan ponnekkaasti ja kootusti. Hanki vaikka akita jos haluat katsella paskajäykkää tikutusta. Lapinkoira on paimenkoira ja sen kuuluu ravata matalana ja matkaavoittavalla askeleella.
- kierokaula
ylipäätään, miten koiran saa ravaamaan , kun omani tahtoo peitsata. Ja se omistajaan katsominen tulee toko-koulutuksesta. jostain syystä koirakoulussa vaaditaan aina että koiran olisi pidettävä katsekontaksita, eli juostava silmät omistjaan suunnattuna, pää kierossa. Omani menee sii supeasti seuraamista tokon vaatimusten mukaan mutta... miste turpa käännettäisiin menosuuntaan eli näyttelyjuoksuun?
- loppuu
Ei se peitsaa kun otat vauhdin juuri sille rajalle, ettei lähde laukkaamaan. Pidät mielessä sitten myös vauhdikkaat käännökset ja tuomariakin ihan viereen vauhdilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808