Miten nähdä huonot puolet?

Riina

En voi saada ihastustani. Tätä ihastumista on jatkunut aivan liian pitkään ja juttu on osittain saanut elämän sekaisin. Miten sitä pystyisi näkemään ihastuksen huonot puolet, kun niitä on kuitenkin paljon. Aina käännän vain kaikki postiiviseksi ja annan hänelle kaikki mokat anteeksi.

Sairasta tämä ihastuminen. Hän tulee mieleen biiseistä ja kaikesta muusta hömpästä. En edes ole mikään teini ja en voi käsittää, että olen vajonnu näin alas. Ikinä en ole näin paljoa ihastunut..

10

1733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutakin sisältöä

Ei ihastuminen saa vetää elämää sekaisin vaan sen pitää tuoda lisäarvoa ja mielekkyyttä elämään. Itse en edes muista ihastustani aina, kun minulla on niin paljon muuta tekemistä. Kumma juttu oli se, että näin hänestä unta vaikka en ole häntä edes ajatellut tai nähnyt.

Ajattele muita asioita, tapaile muita miehiä, pidä hauskaa. Kyllä se siitä.

• ---

"Itse en edes muista ihastustani aina, kun minulla on niin paljon muuta tekemistä. Kumma juttu oli se, että näin hänestä unta vaikka en ole häntä edes ajatellut tai nähnyt."

Paljolla "tekemisellä" työnnät asian pois tietoisesta osasta mieltäsi, mutta ei se mihinkään katoa - vajoaa vaan alitajunnan tasolle. Sieltä se sitten kummitellee unissa..

Sama juttu tapahtuu kun ihminen väkisin "unohtaa" jonkin ikävän asia elämässään.

• Pelkuri

Tunne on tuttu, olen itsekin korviani myöten ihastunut erääseen tyttöön, minun ongelmani on etten oikein voi ottaa selvää, olisiko tunne molemminpuolinen :(

Viikonloput pahimpia, silloin on eniten aikaa ajatella ja kaivata.

• tähtönen

mulla on sama tilaanne
        kaikki hetket yöt ja musa saa mut mietimään
        tätä poikkaa..katsekkin vetää jalat alta..
        vaikea ihastua vaikeeta kun ei tiiä mitä toinen
        ajatlee..
        ikävä nytkin miestöni joka valitsee ajatukseni..

• voisi

ottaa selvää? Sitten ei tartte enää arvuutella.

• olen

olen ihastunut eksäni veljeen. enkä tiiä mitä tekis?!?! ollaan hyviä kavereita.. mut se seurustelee onnellisesti.. :( en saa sitä.

• voisitko

antaa vaikka mailiossan nii voitas mailailla. oon vähä samanlaisessa tilanteessa :|

• minäää

voi saada tätä poikaa?
      seurusteleeko hän? nimittäin jos seurustelee niin en kannata sitä että yrität iskeä sitä.. kukaan ei tykkää ns perheenrikkojista. :)

• Riina

niin aika yksinkertaista, etten voi saada tätä miestä. Ei tämä nyt ihan jokapäiväistä elämää hallitse, mutta aina yksinäisyyden vaivatessa, kun aikaa on liikaa. Ihmetyttää vaan, että jäin tosi kauvaksi aikaa roikkumaan. Pitäs suunnata katseet jo muualle ja kyetä unohtamaan. Tätä ei tietysti helpota yhtään, että mies tulee mieleen biiseistä jne. Kai tähän auttaa vain aika:(.

• tuuli-juulia

Voi antaa itselleen luvan olla ihastunut, vaikka tietää, että toinen ei ole. Mulla ainakin vaikeinta on, kun yrittää väkisin unohtaa; eihän se silloin mihinkään unohdu. Mutta kun antaa itselleen luvan ajatella ko. henkilöä, huomaakin yhtäkkiä että kaikki muut ajatukset vie tilaa siltä ajattelulta ja unohtuminen tapahtuu kuin itsestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      166
      2597
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      161
      2392
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      2003
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1997
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      1
      1685
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1394
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      193
      1284
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1051
    9. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      213
      1046
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      342
      980
    Aihe