ei jaksa

maaasis

kirjoittaa edes isoja kirjaimia. ymmärrättekö. mietin tässä voimattomana mille palstalle tään kirjoittaisin, masennus- vai pelot ja jännitys- palstalle? Eipä sen niin väliä.

Minun piti taas, taas, aloittaa tänään työt mutta eipä siitä näköjään tullut mitään. ja tämä masentaa. Tiedän tiedän, netti ja läppäri kiinni ja töihin, olispa se niin helppoa.

Tarvitsisin vertaistukea. Joku joka sanoisi minulle "kyllä se siitä", eikä olisi pakottamassa, tuomitsemassa. Tulevaisuus pelottaa, eilen olin vielä niin positiivinen.

"Pelko panee paulan", sanotaan Raamatussa, ja nyt vaan valtaa alaa masis ja pelot, tulevaisuuden suhteen, töistä kun ei ole tietoa, ja pitäisi jaksaa itse yrittää.

1

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä jää yksin

Oletko käynyt terveyskeskuksessa juttelemassa masennuksestasi? Nimittäin masennus on siitä ikävä sairaus, että se vaan pahenee, jos et mene hakemaan apua lääkäriltä.

Itse olin samassa tilanteessa, kuin sinä nyt jokin aika sitten ja menin sitten puhumaan siitä lääkärille, hän otti todella minut vakavasti ja siirsi minut välittömästi psykiatrisen sairaanhoitajan hoitoon ja tämä järjesti minulle nettitarapiaa, josta on ollut niin monelle ihmiselle suurta apua.

Minä en valitettavasti siitä terapiasta apua saanut ja niin sain siirron psykiatrian klinikalle - siellä asiani järjestettiin kuntoon ja sain oireenmukaista lääkitystä ja nyt olen päässyt masennuksesta eroon tällä erää.

Muuten Raamatussa lukee 365 kertaa;" Älkää peljätkö"- Jokaiselle päivälle oma rohkaisu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6247
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4605
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3019
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59