Vastaukset 4
- FataMorgan
Onhan tuo tosiaan HAUSKA :) Sain itsekkin nauraa kippurassa mutta totuuden perää tuossa ei paljon ole.
Sillä itselläni on lv ori 10vuotta joka on ollut nyt 4vuotta poissa ravikuvioista. Hyppää ratana 90-100cm. Yksittäisenä on menty yli 130cm (kuvia on todisteena jos haluua) ja koulua on menty HeC-B, valmennuksessa toki käydään mutta harvoin eli aika omalla treenauksella on pojasta ratsua tehty ja hienosti tunneilla menee muiden 'ainaratsuina' olleiden kanssa vaikka sellainen 'ex-ravurinluuska' onkin :)
Mutta hauska tuo toki oli! :D- Uskon kun näen...
Kiitos, näkisin kuvat erittäin mielelläni!
- joopajoo
Uskon kun näen... kirjoitti:
Kiitos, näkisin kuvat erittäin mielelläni!
Ei FataMorgan sulle mitään kuvia voi näyttää kun sillä ei oo niitä! Ootko niin tyhmä ettet tajuu et se valehtelee? Kunhan puhuu läpiä päähäs, kyl sen ratsastus"taidot" on nähty ja sen "ratsu"lämppärit samoin, hah haa!
- noooo
omistan kaks! molemmat hienoja hepoja, tosin toinen vasta ratsun alku, mutta ei parempia vois ollakaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568