Krav Magaa tai Thai nyrkkeilyä Vaasassa?

Zeew

Onko tietoa löytyykö Vaasasta Krav Magaa tai Thai nyrkkeilyä?? Entä vapaaottelua??? Ottaa päähän kun en oo löytäny...Ennen harrastin Krav Magaa mutta muuton jälkeen ei ole ollut enää mahdollista...

8

3938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jacqui

Lajit, joita Vaasassa on mahdollisuus harrastaa

-Aikido
      -Filippiiniläiset lajit (Escrima)
      -Han Moo Do
      -Hapkido (Combat)
      -Judo
      -Ju-Jutsu (Hokutoryu)
      -Karate (Gijomonkai)
      -Karate (Shorinji-Ryu Renshinkan)
      -Karate (KDS)
      -Kas-Pin
      -Kickboxing
      -Kyusho Jutsu (European Kyusho Jitsu Tuite)
      -Miekkailu
      -Nyrkkeily
      -Paini
      -Taekwondo
      -Taekwondo (WTF)

• Zeew

Kamppailu Jujutsu puuttuu listasta :P

• Treenari

Lisäksi Vaasassa voi treenata systeemiä nimeltä MilFight. Pari kertaa viikossa on harjoitukset kaksi tuntia kerrallaan ja hiki lentää. Tuo systeemi on MPK ry:n puitteissa tapahtuvaa ja siitä saa myös khvuorokausia. Pystytekniikat on potkunyrkkeilytyyppistä touhua ja maassa väännetään paljon. Lisäksi harjoitellaan asetekniikoita. Käy MPK ry:n Vaasan maanpuolustuspiirin sivuilla (reserviläisen voimankäyttö).

• HiiHoo

Kyllähän TaiJi, tai peukkupaini on huomattavasti hyödyllisempää ja tehokkaampaa kaikin puolin, kuin Krav Maga... tai Shoot Fighting!!

• Gida

Kari Aittomäki on käynyt TKM-ohjaajakoulutuksen ja piti viime vuonna kursseja Vaasassa, eikö toimintaa enään ole?
        Ota selville Aittomäen yhteystiedot, aitto on tunnettu kamppailupiireissä, toimii mm. vapaaotteluiden tuomarina ja jossakin Vaasan suunnassa nykyisin asustelee.

• Zeew
        Gida kirjoitti:

Kari Aittomäki on käynyt TKM-ohjaajakoulutuksen ja piti viime vuonna kursseja Vaasassa, eikö toimintaa enään ole?
        Ota selville Aittomäen yhteystiedot, aitto on tunnettu kamppailupiireissä, toimii mm. vapaaotteluiden tuomarina ja jossakin Vaasan suunnassa nykyisin asustelee.

Aittomäki oli minunkin ohjaajani aikoinaan, pitääpä soitella Karille.

• Juippi
        Zeew kirjoitti:

Aittomäki oli minunkin ohjaajani aikoinaan, pitääpä soitella Karille.

Onkos kuulunut mitään, että järjestetäänkö vaasassa Krav Maga kursseja vielä?

• djaaplo

vai pelleilyä shooti ja maga ja itsekö olet harjoitellut kyseistä/kyseisiä lajeja?henk kohtaisesti en näe heikkoja kohtia juuri ollenkaa vaikka onhan niitäkin olemassa mut aittomäen johdolla niitä ollaan kitketty pois.onhan se vaikeaa reenata kompinaatioita jos vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee tai ei pysty keskittymään purkan syömiseen ja kävelyyn yhtä aikaa.jotakin vaasan suuntaan on kehitteillä mutta en osaa sanoa vielä mitä peruskursseja alkaa ilmoittelemme täällä vaikka ja julisteilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2186
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1205
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      711
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe