Nordeasta on otettu 2006 osiaksi kiinteäkorkoinen asuntolaina, jonka välittömästä takaisinmaksusta pankki vaatii lähes 40000 euron korkokorvauksia. Onko todella niin, että pankin ei tarvitse suostua kohtuullistamaan kiineäkorkoisen lainan korkoa?
Kiinteäkorkoinen laina
3
108
Vastaukset
- onhan se
Kyllä se noin taitaa olla.
- Sinuun pettynyt
Oletetaanpa että tuo täysin tietoisesti tekemäsi vedonlyönti ja uhkapeli olisikin sinun kannaltasi onnistunut, eli korot olisivat nousseet reippaasti. Asuntolainojen korot olisivat vaikkapa 8 % ja sinun korkosi olisi 3 %.
Pankki alkaisi ruikuttaa "Onko todella niin, että asiakkaan ei tarvitse suostua kohtuullistamaan kiinteäkorkoisen lainan korkoa"? Mitä veikkaat että olisi sinun vastauksesi? Mikä olisi oikein ja reilua?
Olet ottanut vuonna 2006 tietoisen riskin ja veikannut että korot ovat seuraavat vuodet niin korkealla että sinun kannattaa ottaa kiinteäkorkoinen asuntolaina.
No niin ei sitten käynyt. Tekemäsi sopimus kuitenkin sitoo sinua ja pankkia yhtä lailla.- Toinen hyvä kysymys
Saanko vakuutusmaksut takaisin, kun en ole ajanut kolaria kymmeneen vuoteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313