nielemisvaikeus!

mies23v

Tervehdys! Olen 23v mies ja minulla alko pari vuotta sitten nielemisvaikeudet.. ne alko vaan ihan yhtä äkkiä.. mulla on sairautena ollu 3 kertaa sydänlihastulehus, sydämen vajaatoiminta, kilpirauhasen syöpä eli multa leikattiin koko kilpirauhanen pois, sitten on masennusta, ahdistusta, paniikkihäiriöö,epäluuloinen persoonallisuushäiriö ja skitsofrenian tyylinen sairaus.. mulla oli nielemisvaikeutta jo ennen leikkausta ja myös jälkeen.. nielu on tutkittu tähystyksellä eli se letku työnnettiin.kurkkuun ja varjoainekuvauksella mutta mitään vikaa ei löytyny.. asun tällä hetkellä palveluasunnossa ja mulle on niin vaikeeta syödä yhteisissä tiloissa ruoka aikaan.. en saa juuri mitään syötyä ja jatkuaan joutuu olemaan nälässä.. ruuan ja tyhjän nieleminen on siis vaikeaa vettä kun juo niin ongelmaa ei ole juurikaan.. mulla ei oo mitään ahistus/ masennus lääkettä tällä hetkellä mutta tänään.on lääkärin aika niin jospa sais jonkun lääkkeen.alotettua ja oireet helpottas.. käytän tällä hetkellä vaan psyykkisiin sairauksiin xeplion nimistä piikitys lääkettä 3 viikon välein,levoziniä unettomuuteen, temestaa ahdistuneisuuteen... tämä on ihan hirveetä kun ei saa syötyä ja tulee huono olo... :( onko muita kohtalotovereita ja kertokaa teidän tarina... myös niska, hartiat ja kaula on todella jumissa mulla..

3

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisko joku nikama painaa niin että on vaikea niellä?

    • varoittavaesimerkki

      minulle on tullut xeplion lääkityksestä vastikään suolistosyöpä ja haluan varoittaa teitä lääkkeiden riskeistä...

    • Habid

      Mitä mieltä olette teoriasta, että nielemisvaikeudet johtuvat siitä, ettei jotain asiaa/tapahtumaa pysty "nielemään"?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe