Mitsubishin sivuilla on takuun kohdalla nyt 5v ja 100 000 km
aiemmin oli 150 000 km.
onkohan tullut ongelmia kun on ajettu yli 100K ?
mitsu takuu laskenut
19
2571
Vastaukset
- mut ei tiedossa ny?
Kyllä niitä yleensä tulee kilometrien myötä, vikoja meinaan!
- ASXhemmo
Minun käsitykseni mukaan pitäs olla tuo 150 tuhatta. Erilaisia takuuaikoja - ja kilometrejä mainitaan eri paikoissa. Mm. juuri hankkimani ASX:n huoltovihkossa lukee että takuu on 3 vuotta, mikä käsittääkseni on vanhaa tietoa. Ilmeisesti painosta pusketaan vanhaa vihkoa uusimpiinkin malleihin. Minun ASX on siis cm 2012.
- ASXhemmo
ASXhemmo kirjoitti:
Minun käsitykseni mukaan pitäs olla tuo 150 tuhatta. Erilaisia takuuaikoja - ja kilometrejä mainitaan eri paikoissa. Mm. juuri hankkimani ASX:n huoltovihkossa lukee että takuu on 3 vuotta, mikä käsittääkseni on vanhaa tietoa. Ilmeisesti painosta pusketaan vanhaa vihkoa uusimpiinkin malleihin. Minun ASX on siis cm 2012.
Siis vm 2012..
- asx1
ASXhemmo kirjoitti:
Siis vm 2012..
Takuu tippui 1.1.2015 5v/100000km.
- ASXhemmo
Kiitos tiedosta! Koskeekohan tämä 100 tkm takuu vain vuonna 2015 rekkariin tulevia vai laskeeko vanhempienkin mallien kilometrimääräinen takuu myös?
- ....
Moi!
kaupanteon ajankohta ratkaisee, saatiin vanhalla takuulla kun kaupat tehtiin marraskuussa. Luovutus oli viikko sitten.
- fdklösösdfkl
kannattaa soittaa auton myyneelle yritykselle!
- ASXhemmo
No eipä tuolla niin väliä, menee tuo takuuaika umpeen ennen kilometrimäärää.
- axuliimi
Pian lasketaan kolmeen vuoteen, kun autoja on saatu tarpeeksi myytyä.
- Outländer
Jaa ei taida laki sallia takuun laskemista kaupanteon jälkeen.
- 1a2b3c
No ei tietenkään, ainahan nämä muutokset tarkoittaa siitä eteenpäin tehtäviä sopimuksia, kun muutoksia on tullut.
Välillä oikein ihmetyttää kuinka tyhmiä jotkut ihmiset voivat olla.
- aassxx
Viime syksynä rekisteröitiin ASX ja mukana tuli erillinen liikkeen allekirjoittama paperi, missä oli takuu 5 v/150 000 km.
- MitenVaa
Saattaa sitten nykyinen mitsuvitsi jäädä viimeiseksi.
- Outländer
Tehtaan takuu muuttunut 5 vuoteen/100000km aiemman 3 v/100000km takuun sijasta. Siinä liikkeen allekirjoittamassa paperissa kerrotaan, että 5v/150000km takuu voimassa vain suomessa.
http://auto-infos.fr/Mitsubishi-Motors-etend-sa,6181
http://www.autofox.cz/index.php?idx=57545&lng=en - tyytyväinen
l200 , iskarit paskana maantieajossa 73000km, takuuseen vaihdettu.
- mitsuuuuuuuuuuuuuuu
l200 mies minkä vuoden malli? Itsellä 2012 ja mittarilukema 42 000. Onko muuta huomioitavaa? Itsellä invite plus.
- Lelupaku
Delta auton Takuu ei korvaa mitään. Mitsun huoltokustannukset pilvissä Jos ajat autollasi esimerkiksi 4 vuoden aikana 90.000km maksaa tuona aikana tehtävät määrä aikais huollot joita tulee 6kappaletta 15.000 km välein rahassa 5506 euroa. Miltä kuullostaa. Huolto hinnat voit katso Delta auton netti sivuilta.
- di-d
Huomattu. 94000km ja vauhtipyörä rikki. Ei takuuta.
- kinneri
Älkää ostako lelua. Katsokaa huoltojen hinnat Delta auton sivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446