Islamilainen avioliitto

Tyhmiä kysymyksiä

Mitä islamilaisessa avioliittoseremoniassa sanotaan? Mitä Koraanin kohtia siellä yleensä luetaan?

Mitä osapuolilta kysytään, pitääkö sanoa jotain "Allahin nimessä" tms.?

3

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisbeth21

Tyhmiä ovat kysymykset. Turhaa huolta, perusasia on se, että älä koskaan mene naimisiin muslimin kanssa. Et pääse eroon miehestä, etkä islamista, olet vankia ja laistettu lapsikone, jolla ei ole enää ihmisen oikeuksia. Sitä on islam, ajattele niitä naisia, jotka isis tai boko harama ovat vanginneet. Immami vihkii heidät ernen raiskausta ja erottaa heti sen jälkeen. Se tehdään jokaisen miehen kohdalla, jotta raiskaukset saisivat koraanin vahvistuksen, oikeutuksen. Naiselta ei mitään kysytä, todennäköisesti hakataan hengiltä huorintekijänä.

• Hei sinä tyhmiä kysymyksiä :) En osaa yhtään vastata sinun kysymykseesi. Olet ilmeisesti menossa naimisiin. Halusin kirjoitella sinulle, koska sinulla on uusi viesti.

Itse olen kiinnostunut Islamista, mutta minulla on niin monta asiaa, jotka mietityttävät. Noin kaksi vuotta sitten aloin ottaa islamista selvää. Olen katsonut useita videoita Youtubesta kuten Yasmin Mogahedin luentoja. Luen myös islamista. Olen sellainen puolilaiska islamin `opiskelija´ välillä menee hermo joistakin asioista joita en ymmärrä ja sitten taas ajattelen ettei minusta koskaan voisi tulla muslimia. Toisaalta uskon vain Jumalaan ja islam tuntuu oikealta. Islam myös esittää ettei muslimin tarvitse olla täydellinen eikä ihmisen joka kääntyy islamiin tarvitse olla täydellinen. Pitäisi olla kärsivällinen ja uskoa, että kaikki muuttuu pikkuhiljaa. Islamissa on kuitenkin niin paljon hyvää että yhä edelleen olen kiinnostunut.

Oletko sinä kääntynyt islamiin tai onko sinulla aikomusta? Kirjoittele minulle takaisin, jos koet haluavasi jakaa ajatuksiasi. Olen siis ihan tavis suomalainen nainen.

• Mihin vaihdat?

Miksi haluat kääntyä islamiin? Mitä siitä löydät enemmän kuin nykyisestä uskonnostasi, on se sitten mikä tahansa.
        Ihmisen pitää pyrkiä toimimaan omantuntonsa mukaan, elää niin, ettei anna väärää todistusta lähimmäisestään, rakastaa vihollistaankin, tekee velvollisuutensa , ei etsi omaa mielihyväänsä muiden kustannuksella, on rehellinen, ei petä antamiaan lupauksia, pitää itsestään huolta, ei tuhoa elimistöään päihteillä tai väärillä ruokatottumuksilla, hoitaa perheensä ja läheisensä rakkaudella ja opettelee pyytämään anteeksi tekemänsä virheet. Ymmärtää, ettei ole yksin mitään, vaan pyytää korkeammilta voimilta apua ja tukea arkeensa.

Siinä on ihan tarpeeksi tavoitetta ilman uuden uskonnon tuomia velvoitteita, joiden tarkoitus jää hämäräksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      44
      10619
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      127
      10159
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7937
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6354
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      32
      4983
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4763
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      120
      4103
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3439
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      63
      3155
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      227
      3104
    Aihe