sisarusten kesken saunassa

käyttekö

käyttekö koskaan siskosi/veljesi kanssa yhdessä saunassa

127

29870

    Vastaukset

    • rof

      Jos nyt vastaisin asiallisesti toisin kuin tuo edellinen vastaaja, niin kyllä, käyn siskoni kanssa saunassa (yleensä 2 kertaa viikossa).

      • 13-14 pojat

        Mä käyn ison veljen kanssa. Ei käydä vanhempien eikä siskon kanssa kun meil on kummallakin vähän jo kasvanu pippeli karvoitusta.
        Ja sit kummallakin seisoo usein kun ollaan alasti. Kyl mä ainaski katon ison veljen pippeliä ja sen karvoja silloin alkaa seisoo. Ja kyllä sekin kiihottuu kun se silmäilee mun pippeliä. Mun mielest toi on ihan normaalia tässä iässä.


    • Poika

      Käyn 15 w systerin kanssa saunassa kerran viikossa. Itse olen 17w. Joskus tulee kateltua sitä sillo ku se esim pesee hiuksia silmat kiinni. Muuten normaalia.

      • jos vaan olisi

        sisaruksia, joiden kanssa käydä saunassa. Vanhempien kanssa en ole käynyt saunassa, koska isä ei ole koskaan kotona asunutkaan ja äiti menehtyi syöpään kun olin vielä aika nuori. Joten en tiedä olisinko käynyt toisten sukulaisten kanssa saunassa. Mutta se hyvä puoli on yksin saunoessa että voi loikoilla lauteilla mielin määrin ja saa ottaa oman mielen mukaan sopivat löylyt. Talvella viihdyn saunassa helposti tunnin puolitoista, mutta kesällä se on yleensä puolesta tunnista 45 minuuttiin. -Ellei sitten ole kolea keli.


    • kyllä käyn

      Joo, kyllä käyn siskon, jopa molempien kanssa saunassa yhdessä... Joskus on äitiki mukana... Mut nykyään kihlattuni kanssa!

    • Saunassa

      Meillä saunassa on vähän lämmintä vettä. (pieni varaaja) Käyn siskon kans saunassa ja sitten suihkussa. Saa "tuplasti" vettä, kun käy suihkussa samaan aikaan. Ja onhan se mukava, kun saunassakin on seuraa.

      Toivottavasti ei tule remppaa ja isompaa varaajaa tai eihän se tietty mitään muuta jos jatketaan entiseen malliin.

      No toivon kuitenkin, että vanha varaaja kestää pitkään.

      • tytsy

        harmi varmaan et tollases saunas ette varmaankaa kerkii kauaa kaikkee kivaa kaksin harrastaa? ku varmaan ärsyttäs ku just hauskimmas kohdas alkaiski päästelee kylmää vettä kumpienki niskaan? tai voishan sit yöl jatkaa jossai muualla..


    • käyn joskus

      Aina joskus käyn veljeni kanssa,joka asuu jo muualla. Toisinaan mukana on myös hänen tyttöystävänsä ja pikkusiskoni,
      toki välillä tulee katsottua erityisesti veljeni tyttöystävän "niitä" paikkoja.
      mutta alasti olemme hyvin luontevasti

    • saunassa

      Onhan mukavampi saunoa seurassa kun yksin.

      • Minä

        Niinhän se on.


      • _Elina
        Minä kirjoitti:

        Niinhän se on.

        Kyllä meillä on käyty koko ajan saunassa porukalla. Ei se niin kamalaa ole, ja onhan se pientä jännää kattella isoveljen muuttuvaa olemusta. Kyllä hänkin joskus vilkuilee mua, mutta ei se haittaa, kun sen tekee ohimennen. Minä 15 ja broidi 16w, saunahetket ihan mukavia, kun ei ota turhia paineita.


    • #joona>

      Oon 16 ja sisko 14. En käy enää, kun viimes kesällä katsellessani sen naisellisia paikkoja mulla alko seisoon kamalasti, eikä lakannut vaikka kuinka katsoin muualle ja yritin ajatella kaikkia arkipäiväistä.
      Jouduin koko ajan istumaan lauteilla ja piilottelemaan munaa reiteni alle, enkä päässyt alas ennenkuin sisko lähti pois saunasta. Hävetti ja oli tukalaa. Se riitti.

      • #Tero

        Kyllä meillä on arkipäivää koko perheen kesken saunassa käynti. Siitä on tullut perinne, kun oli tunnin saunavuoro aikaisemmassa vuokrakämpässä. Sama perinne jatkui, kun isi osti omakotitalon. Minä oon 15 ja pikkusysteri 14v, mökillä uidaankin nakuna.


      • boy95-
        #Tero kirjoitti:

        Kyllä meillä on arkipäivää koko perheen kesken saunassa käynti. Siitä on tullut perinne, kun oli tunnin saunavuoro aikaisemmassa vuokrakämpässä. Sama perinne jatkui, kun isi osti omakotitalon. Minä oon 15 ja pikkusysteri 14v, mökillä uidaankin nakuna.

        Siis lapsena kävin kahen isosikson kanssa, (meitä kolme mä nuorin) mutta kun alkoikoi siskot vanheneen niin yks päivä vaan tytyöt sanoi, että ei sä et tuu meiän kans saunaa et varmana tuu melekin poru kurkussa. sitten muutettiin homma niin, että mä saunoin ensin isäni kanssa ja sitten meni siksot äiti ja näin vielä tänäkin päivänä.


      • Olisit näyttänyt

        ei siin mittää hävettävää ole jos alkaa seisoo. ihan normaalia se on. olisit antanut siskon nähä sen, se o kuitenkin halunnu nähä sen isona.


    • äsnyk

      kyllä käyn aina joskus siskoni kanssa saunassa, itsekin olen siis naispuolinen :D mä 17 sisko kohta 21

      • *Mia

        Saunassa käydään sillä porukalla mikä koolla sattuu olemaan. Ei se niin hirvee juttu ole. Monesti saunotaan pikkubroidin kanssa, joskus isosysterin, joskus kaikkikin samaan aikaan.


      • Jarkko&Henna
        *Mia kirjoitti:

        Saunassa käydään sillä porukalla mikä koolla sattuu olemaan. Ei se niin hirvee juttu ole. Monesti saunotaan pikkubroidin kanssa, joskus isosysterin, joskus kaikkikin samaan aikaan.

        Onpa taas tehty niin luonnollisesta asiasta kuin saunominen hirveen vaikeaa. Porukalla on käyty saunassa pienestä pitäen, outoa jos sauna olis monta tuntia päällä ja siellä kävis vaan pari ihmistä kerrallaan. Meillä on ruoka ja sauna missä perhe on koolla.


      • Ei olekaan, mutta
        Jarkko&Henna kirjoitti:

        Onpa taas tehty niin luonnollisesta asiasta kuin saunominen hirveen vaikeaa. Porukalla on käyty saunassa pienestä pitäen, outoa jos sauna olis monta tuntia päällä ja siellä kävis vaan pari ihmistä kerrallaan. Meillä on ruoka ja sauna missä perhe on koolla.

        Kyllä se on joskus kasvavan nuoren mukava saada yksin olla kehonsa kanssa, ettei kaikki kattele.


    • n.16

      Ite käyn nykyään mun siskon kaa kahestaan, vanhemmat haluu käydä kaksisteen, ja pikkuveli tahtoo saunoo yksin tai isän kaa..
      Mut kaverin kämpillä sen perheen kaa, joista kaikki naispuolisii.. :D

      • Niina*

        Eihän saunominen ilman seuraa ole mitään, saunassa pitää juttu ja löylyseuraa. Siis mie 15v, pikkuveli 13v ja pikkusisko 12v. Saunaan on aina kiva mennä. Kesällä lisäksi mökillä aina uidaan saunomisen välissä.


      • Pentti_
        Niina* kirjoitti:

        Eihän saunominen ilman seuraa ole mitään, saunassa pitää juttu ja löylyseuraa. Siis mie 15v, pikkuveli 13v ja pikkusisko 12v. Saunaan on aina kiva mennä. Kesällä lisäksi mökillä aina uidaan saunomisen välissä.

        Käydään saunassa miten ehditään. Porukka vaihtelee, mutta joskus kaikki pikkuveli 13v, sisko 12v ja minä 14v.


      • *Marika
        Pentti_ kirjoitti:

        Käydään saunassa miten ehditään. Porukka vaihtelee, mutta joskus kaikki pikkuveli 13v, sisko 12v ja minä 14v.

        Kuulin jätkiltä juttua, että jossain Kainuun suunnalla olis joku kylpylä jossa vois olla nakuna sekaporukalla. Onkohan sellaista siellä?


      • sa
        *Marika kirjoitti:

        Kuulin jätkiltä juttua, että jossain Kainuun suunnalla olis joku kylpylä jossa vois olla nakuna sekaporukalla. Onkohan sellaista siellä?

        joo sotkamon katinkullassa on saunamaailma, siellä pitää heittää uikkarit pois.. kaikki ihmiset käy siellä alasti toistensa nähden _=


      • 12523412124142421424
        sa kirjoitti:

        joo sotkamon katinkullassa on saunamaailma, siellä pitää heittää uikkarit pois.. kaikki ihmiset käy siellä alasti toistensa nähden _=

        siistiä, täällä on porukkaa sotkamostakin, ite oon sieltä :D


    • Käyn!

      Minä myös käyn saunassa porukalla kerran-pari viikossa.

      Koko kaupungin kanssa saunon niiden kanssa jotka ehtivät samaan aikaan kaupungin uimahallille kanssani.

      • .Heidi

        Tottakai käydään kaikki saunassa, niin on tehty pienestä pitäen.


    • Ok122233

      Juu, koko perheen kanssa (äippä, iskä, pikkuveli ja tietysti minä).

      • Henna&Niko&muut

        Kyllä käydään saunassa yhessä, siis minä, pikkuveli, isoveli ja isosysteri jos ollaan kotosalla. Joskus suihkussa on vähän ahasta jos ei kysy vuoroja, mutta ihan kiva saunoa porukalla.


    • robbie91

      No en todellakaan halua käydä isosiskoni kanssa saunassa. Tai no uikkarit päällä menisi vielä, mutta alasti ei missään nimessä. Tuntuisi jotenkin ahdistavalta ajatukselta.

      • #Jani

        Miten milloinkin, kun on harrastuksia eikä aina kerkiä olemaan sauna-aikaan kotona. Mutta jos olen niin kyllä silloin saunon isosiskon kanssa.


    • yksinsaunoja

      mä en käy ikin kenenkää kaa en siskon tai velijen tai vanhempien. koska haluun mennä yksin

    • .jonna

      Saunotaan kasoisveljen kans kahestaan silloin kun porukat ei oo kotona. Eli ne ei tiedä meidän käyvän yhessä. Ollaan tehty näin jo about kolme vuotta, eli siitä lähtien kun ei enää käyty toista sukupuolta edustavan vanhemman kans. Tyhmää joo, mut ei viitsitä "järkyttää" porukoita vaikkei ne mitään "alastonkieltesiä" ookkaan. Harrastetaan sekasunomistakin kavereitten kanssa. Välillä on muitakin sisaruksia mukana. Niin ja ollaan 16 broidin kans.

    • Jillnn

      Kesällä joo.. bikinit päällä ;D Ilman bikineitä.. ei koskaan :D

      • _Piia

        Kyllä viikonloppuna yksissä bileissä saunottiin ihan sekaporukalla, pikkuvelikin oli mukana.


      • Osmo & Sanna
        _Piia kirjoitti:

        Kyllä viikonloppuna yksissä bileissä saunottiin ihan sekaporukalla, pikkuvelikin oli mukana.

        Lomaviikolla kun oltiin yhes laskettelukeskuksessa vuokramökissä missä on sauna. Oltiin porukoiden kanssa siellä lomalla. Laskettelemas oltiin ja tuli rinteessä kylmä niin sitten saunottiin isosiskon kanssa, se 16 ja minä 15v. Ei oltu sitä ennen saunottu muutamaan vuoteen yhessä, ei siinä mitään kummallista ollut.


    • Jena1993

      Käyn isoveljeni kans saunas, veli on 21 ja mä 17. Ei siinä oo mitään outoa. Normisti keskustellaan esim. elokuvista, opiskelusta, yhteisest harrastuksesta jne.. Kaverini sanovat, että veljelläni on mitä loistavin kroppa, mutta voin sanoa, etten ole häntä katsellut ikinä siinä mielessä.

      Mielestäni on sairasta, jos sisarukset (veli ja sisko) harrastavat mitä tahansa seksuaalista kanssakäymistä saunassa/suihkutilassa (seksi, suihinotto, suutelu, jne...) Sukurutsaus on sairasta.

    • Nappisilmä

      Harrastusten takia ehdi...Mutta en menisi. Yksin sitten jos ehtii. Mökillä bikinit päällä.

      • Henna.

        Oltiin justiinsa koko perheen kanssa saunassa, pikkuveli oli myös. Näin on meillä aina lauantai iltana.


    • uuuuh

      kertokaa kaikki ny ootteko saunas/suihkus kattonu pikku/iso siskoa/veljeä "sinne"

      • mie_Terho

        Pakostihan sitä nyt joskus kattoo myös sinne ei sitä voi välttää, mutta tuijotus on eri asia. Enenpi herättäis hilpeyttä jos ei olis luonnollisesti. Niin monesti olen ollut mökillä isosiskon kanssa saunassa.


      • ^Johanna
        mie_Terho kirjoitti:

        Pakostihan sitä nyt joskus kattoo myös sinne ei sitä voi välttää, mutta tuijotus on eri asia. Enenpi herättäis hilpeyttä jos ei olis luonnollisesti. Niin monesti olen ollut mökillä isosiskon kanssa saunassa.

        Meillä käydään yleensä kaikki samalla kertaa saunassa. Keskiviikkona yleensä pikkuveljellä on lentopalloharjoitukset niin käy myöhemmin, mut lauantai sauna on koko perheen juttu. Minä 15 ja pikkuveli 13w, kiva kun kohta pääsee mökille niin voi saunoa useamminkin.


      • Petri_
        ^Johanna kirjoitti:

        Meillä käydään yleensä kaikki samalla kertaa saunassa. Keskiviikkona yleensä pikkuveljellä on lentopalloharjoitukset niin käy myöhemmin, mut lauantai sauna on koko perheen juttu. Minä 15 ja pikkuveli 13w, kiva kun kohta pääsee mökille niin voi saunoa useamminkin.

        Harvemmin enää nykyään, mutta joskus on kesällä saunottu serkkujen kanssa yhessä.


      • Olli**
        Petri_ kirjoitti:

        Harvemmin enää nykyään, mutta joskus on kesällä saunottu serkkujen kanssa yhessä.

        Nyt käytiin pitkästä aikaa kaikki saunassa, kun isosiskokin oli kotona.


      • ^Nella
        Olli** kirjoitti:

        Nyt käytiin pitkästä aikaa kaikki saunassa, kun isosiskokin oli kotona.

        Aika harvoin käydään enää perhesaunassa, mutta joskus kumminkin.


      • Ri_ta

        Ihan mukava käydä mökillä saunassa perheen kanssa.


    • IsoinIsoveliEiWalvo

      ...kun eipä sitä siskoa ja veljeä tule juuri muussa yhteydessä yhytettyä saunomismielessä.
      Mukavaa on.

    • R-ht

      Mä käyn ainaki yksin.

      • Ma_ke_mä

        Koko perhe käydään saunassa niin se meillä on.


    • mies 30v

      Lapsena (alle 6 v) olen käynyt pikkusiskoni kans, sitten olen ollut veljieni kans saunassa. Vanhempien kanssa en koskaan, vaikka olisi ehkä ollut hyvä siinä mielessä, että alastomuus ei olisi tabu. Nykyään kun oon aikuinen, niin voin mennä veljieni tai isäni kanssa saunaa, vaikka ei ole tullut mentyä. Aikuisena se on vähän eria asia kun tietää rajat. Sisarusten tai veljien puolisoiden tai äitini kanssa en menisi. Mun mielestä lasten (ainakin ennen murrosikää) ja vanhempien yhteissauna kehittää positiivisesti suhdetta alastomuuteen ja ruumiillisuuteen, ei tule sellaista salailusuhtautumista ja vääriä estoja, joita joutuu vanhemmiten työstämään parisuhteessa.

      Seksuaalisuuteen liittyvä kanssakäyminen perheen kesken on sairasta, insestiä tai sukurutsausta, mutta itsetyydys tai siitä puhuminen samaa sukupuolta ja ikäluokkaa olevien sisarusten kanssa voi olla itseensä tutustumisen kannalta hyödyllistä. Tosin se kuuluu vain yhteen kehitysvaiheeseen, ja sinänsä en suosittele. Puhuminen ja asioiden esille tuominen on vapauttavaa, silti on oltava selkeät rajat sille, mitä kanssakäymisessä tapahtuu.

      Mun mielestä tuntemattomien tai tuttujen kans sekasauna ei ole hyvä juttu, eikä kyllä perheeseen/sukuun tulevien seukkausfrendien/puolisoiden kanssa.

      • mies 40v

        "Mun mielestä tuntemattomien tai tuttujen kans sekasauna ei ole hyvä juttu"

        Riippuu aika tavalla seurasta. Erityisen tasa-arvoisessa porukassa sekasaunomisella halutaan korostaa sitä, että saunaseuraa ei valita niin triviaalin tekijän kuin sukupuolen perusteella. Kaikkien pitää sitten olla sikäli pidättyväisiä, ettei mitään ikävää kähmintää tai tuijottelua esiinny. Kukaan ei ala kaivaa kameraa esiin pukukopissa tmv.

        Minusta naiset ovat loistavaa seuraa lauteillakin.


    • 14 + 1=?

      Käyn yksin ku saa olla rauhas ja kuunnella musiikkii esimerkiks, sit taas joskus käyn siskon kanssa jossai mökillä tai jos seki änkee kotona saunaa, se on 13 mä 15. Mut viihdyn saunassa yksin paremmi jostai syystä. Ja ei mulla mitää oo et iik mun sisko kattelee mua, kyl mä sille oon heittänykki jotai esim ku poistun saunasta ni että "Älä kattele mun persettä ku tiedän et kattelet" mut se on iha huumorilla tottakai. Mut vanhempien kanssa en oo käyny varmaa enää 10 vuotis synttäreide jälkee. Mut se voi johtuu siitä et mä en ylipäätää tykkää olla perheen seurassa tai kommunikoida niiden kanssa tai olla samas huonees ku tulee muutenki vaa huono tunnelma.

      • eveluuna

        aloin käymää yksin ehkä 9-11 vuotiaana. En vois kuvitellakaa meneväni kaksistaan 13v pikkuveljeni kans tai koko perheen kaa. bikinit päällä joo, mutta ei ikinä alasti..


      • :d:d:D
        eveluuna kirjoitti:

        aloin käymää yksin ehkä 9-11 vuotiaana. En vois kuvitellakaa meneväni kaksistaan 13v pikkuveljeni kans tai koko perheen kaa. bikinit päällä joo, mutta ei ikinä alasti..

        Käy ny ihmees 13v pikkuveljes kaa saunas, niin saatat huomata uutta hänestä...


      • eveluuna
        :d:d:D kirjoitti:

        Käy ny ihmees 13v pikkuveljes kaa saunas, niin saatat huomata uutta hänestä...

        jostakin syystä mua ei vois vähempää kiinnostaa... :D


      • Niina&Lauri
        eveluuna kirjoitti:

        jostakin syystä mua ei vois vähempää kiinnostaa... :D

        Kyllä tulee saunottua kesällä kenen kanssa vaan.


      • _Niina
        Niina&Lauri kirjoitti:

        Kyllä tulee saunottua kesällä kenen kanssa vaan.

        Lauantain mökkisauna on koko perheelle.


      • Niina&Lauri
        Niina&Lauri kirjoitti:

        Kyllä tulee saunottua kesällä kenen kanssa vaan.

        ...Ja sitten syksystä kevääseen vain me kahdestaan.


      • .Piia.
        Niina&Lauri kirjoitti:

        ...Ja sitten syksystä kevääseen vain me kahdestaan.

        Juhannuksena on ollut perinteisesti sauna perheen kesken, vähän aikaa sitten olen ajellut lähes posliiniksi, onko muilla kokemuksia kommenteista ajelun jälkeen?


      • mies 40v
        .Piia. kirjoitti:

        Juhannuksena on ollut perinteisesti sauna perheen kesken, vähän aikaa sitten olen ajellut lähes posliiniksi, onko muilla kokemuksia kommenteista ajelun jälkeen?

        Yksi tyyppi hermostui ajelemisesta ja ihan syyttä suotta. Hän oli sulhasena polttareissaan ja touhun aluksi sai kasvoilleen väritykseltään epätasaisen tekoparran. Sulho piti partaa kasvoillaan koko illan ja sai riisua sen vasta sitten kun porukka meni saunaan. Siellä hän kiinnitti huomiota siihen, että kaikilta muilta jätkiltä oli alapää ajeltu aivan paljaaksi... ihan turhaan suuttui kun oli sentään ekologisesta kierrättämisestä kyse.


      • Mari.
        .Piia. kirjoitti:

        Juhannuksena on ollut perinteisesti sauna perheen kesken, vähän aikaa sitten olen ajellut lähes posliiniksi, onko muilla kokemuksia kommenteista ajelun jälkeen?

        Kyllä Juhannuksena on aina ollut perhesauna, eihän siitä luovuta nytkään.


      • Jark_ko
        Mari. kirjoitti:

        Kyllä Juhannuksena on aina ollut perhesauna, eihän siitä luovuta nytkään.

        En oo enää yleensä käynyt perheen kanssa, mutta mökillä pikkusisko kitisi et tuu nyt meiän kanssa niin pitähän se sitten mennä. Ei siinä nyt mitään niin kamalaa ollut.


      • nanaturel
        Jark_ko kirjoitti:

        En oo enää yleensä käynyt perheen kanssa, mutta mökillä pikkusisko kitisi et tuu nyt meiän kanssa niin pitähän se sitten mennä. Ei siinä nyt mitään niin kamalaa ollut.

        Juhannuksena saunottiin mun kaverin mökillä, meidän molempien jätkäkaverit ja sen systeri olivat mukana, eikä meillä kellään ollu uikkareita. Homma muuten OK, mutta näillä kahdella muulla muijalla oli pimpit ajeltu paljaaks ja mua nolotti pehkoni kanssa.


      • _Lilli_
        nanaturel kirjoitti:

        Juhannuksena saunottiin mun kaverin mökillä, meidän molempien jätkäkaverit ja sen systeri olivat mukana, eikä meillä kellään ollu uikkareita. Homma muuten OK, mutta näillä kahdella muulla muijalla oli pimpit ajeltu paljaaks ja mua nolotti pehkoni kanssa.

        Mitä ihmeellistä tuossa on? Onhan toisilla päässäkin enenpi hiuksia kuin toisilla. Olen minäkin ollut sekasaunoissa karvoilla ja ilman, minusta vaan ihan jees et tulee katseita = minäkin olen olemassa. Juhannuksena saunottiin kamujen kesken ja mukana oli "pehkoja" ja posliineita.


    • idaabcd

      en käy.
      paitsi jos meen oon pyyhe päällä

      • Itsetyydytys. :)

        No yleensä jos on sauna, nii en mene tai menen yksin / äitin kanssa. Yhessä vaiheessa kun sisko oli jtn 14-15 nii sano ettei mennä enään yhdessä suihkuun/ saunomaan :( (oon tyttö nyt 13 sisko on nyt 17.) Nykyään oon suihkus ja saunassa yksin. (AINA/JOSKUN MUTSINKANSSA) Ajattelin et ois kiva opetella tyydytystä :D Siitä saa niin hyvän fiiliksen :) Tänää pyyän et porukat laittaa saunan niin voin kokeilla sitä? Miten se muuten tehää. ?


    • uneton 19-v tyttö

      Joskus mökillä vanhemmat saunoo ensin ja sitten minä, 17-vuotias veli, 16-vuotias serkkutyttö ja 14-vuotias serkkupoika yhdessä ja ihan hyvässä hengessä. Pienestä asti on nähty toisemme alasti eikä asiassa ole mun mielestä mitään ihmeellistä.

    • Espoossa 17 vuotta

      Lapset, lapset, muistakaapa nyt että vuosikymmenten ja -satojen saatossa sauna on ollut aivan sukupuoleton paikka.

      No joo, siis sitähän se on että kuka tottuu mihinkin, mutta kyllä mun mielestä on outo juttu että jotkut pelkää alastomuutta ihan hysteerisesti. Amerikkalaisiltako se on opittu?

      Käyn joskus 19-v veljen kanssa saunassa jos satutaan olemaan samaan aikaan paikalla. Veljellä on aina ollut kikkeli ja mulla pimpsa ja se siitä.

    • 13212312123

      Ei tule käytyä muutakun isän kanssa jos satun sielä olemaan ( vanhemmat eronneet ). Olisi noloa mennä äitin ja siskon kanssa samaan aikaan saunaan.

    • lähetys pihasaunasta

      Aina. Vanhemmat, minäpoika (13), pikkuveli (11) ja pikkusisko (8). Ei haittaa vaikka meillä joskus kikkeli jöpöttää, kun tiedetään että meidän iässä voi jöpöttää missä vain ja milloin vain.

      • Mikäs teidän nudistiperheen tilanne nykyisin on? (Pidät palstaa varmaan silmällä edelleen!)

        Meillä saunaan mennään perheittäin tai kuka mitenkin ja milloinkin, kun suku on koolla. Koko joukko on tottunut näkemään alastomuutta eikä juuri ketään juuri koskaan nolota olla alasti.


      • lähetys.pihasaunasta

        Täällä ollaan ja silmällä pidetään. Enimmäkseen saunotaan edelleen koko poppoon voimin, mutta jos pikkusiskolla on kaveritar yökylässä, tytöt saunovat erikseen. Kaverittaret ovat tiettävästi vähän ujoja esiintymään eevanpuvussa poikien nähden.


    • Kyllä, minä käyn saunassa sisarusten kanssa.

    • on käyty

      Aina me on käyty. Kuka sitä nyt yksinään viittii saunaan mennä?

    • normii

      Perheen kanssa aina saunottiin Yhdessä ja omien lapsien kanssa. Yksi juhannus sauna varattiin Visulahdesta kun Vaunu siellä. Naapurin yksin huoltaja Äiti oli meitin kanssa 11v tytären kanssa Oma tytär 12vPoikani 10v Saunassa niin laiturilta tuli kaksi vierasta poikaa kysy pääseeko he noin 13-15 kaverukset saunaan.He tuli ja kun huomas ettei meillä ollut uikkareita lauteilla hekin tuli alasti lauteille .Uimme kanssa alasti kun sauna laiturilta pääsi alasti uimaan.Oli jotain näkö estettä leirialueelle.Pojat kiiteli saunasta.Tyytyväisenä lähti jatkaan Juhanuksen viettoa.(makevaan) on käyttäjätunnukseni ollut aina !

    • poika.etelä-haagasta

      Käyn. Mä olen 17, sisko 15 ja veli 13 ja käydään vanhempien kanssa. Kerrostalossa kun on tunnin saunavuoro niin kätevintä on mennä kimpassa.

    • qredwfre

      Mä oon jo pari vuotta käyny veljen kans saunas. Mä nyt 18 ja veli 16.
      Sisko lopetti saunassakäynnin sillon ja vanhemmat tykkää käydä kahestaan.

    • olikosullamuuta

      käymme

    • .......vittu nyt saatana, mistä edes löydätte näitä

    • jonnet_tre

      Olemme 14/15v veljekset ja käydään saunassa. Mitä sitten??

    • jakonäin

      Meit oltiin yhessä koko perhe. (äiti,isä kaks poikkaa ja tyttö) johki siiheasti kun vanhin sisar eli sikso täytti 13v. Sitten me jaettiin niin, että mää veli ja faija mentiin yhdessä ja sikso mutsin kans miedän jälkeen. Mun mutsin ehdotus oli tuo jakaminen.

      • saunakivaa

        Hyvä ehotus mutsiltas, sama meillä oli. Siis kun sisko täytti 12 niin sit sen jälkeen omat saunavuorot pojilla ja tytöillä. Eli sit isin ja veljien kans vaan saunottiin. Ja äiti siskon kans. Oli kivaa isiä ja veljiä katella muuten....


    • iyyoot

      Voin tulla jonkun siskon kans saunaan

    • Anonyymi

      Kävin viimeksi saunassa 5 vuotta sitten

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe