Gallup vanhoillisille

Kiinnostunut

Me kaikki tiedämme, että vl-herätysliikkeessä on voimassa lukuisia ns. kirjoittamattomia sääntöjä. Minkä näistä säännöistä lopettaisit vl-herätysliikkeestä, jos sinä saisit niin tehdä?
Olisiko se a) TV vapaaksi b) meikkaus vapaaksi c) korvakorut vapaaksi d) urheilukilpailut vapaaksi e) oma urheileminen vapaaksi f) vai mikä?

Perustele vastauksesi.

11

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma 5 vuotta!!

Jos jotain haluis pois niin varmaa eroais seurakunnastansa!! Ne ei kuitenkaan aivan kirjoittamattomia ole ku tuohon ne sait lätkäistyä näytölle noin vaan!!=)

• vaan

lisää syntiluetteloon sivuja, jossa on vasta 227 sivua. Helpompi olisi elää vähempisyntisenä kun jatkettaisiin listaa vain ja reilusti.

• varma vastaus

naisilta kannattaisi vapauttaa sääntö:

f) voit oleskella julkisella paikalla muussakin kuin Mari-paidassa.

kauheaa.

• otos

g) Kalevala Korut ovat sallittuja

• Urho*

Jos MINÄ saisin päättää nii kaikille yhtä tyhmien kysymysten kysyjille hommattais vaik porukalla iha oma elämä. Ei tarvis sit sen koommin enää tommosilla vaivata päätään.. :))

• zxcv

mitään muuta kuin isien perinnäissääntöjä?

• Torfinn

f) Tapani Kansan laulut vapaaksi!

• entäpä jos emme tiedä noista lauluista juurikaan mitään...? Yks kaveri sanoi soittavansa Isoisän olkihattua. Mä sitte, että onko se lasten laulu, se että eiku joku rakkauslaulu... No joo, sepä siitä. Me emme kuules tiiä kaikkia tangoja ja lauluja, mitä on olemassa.

• hiihtäjäpoika

vastaus d ja e

• hiihtäjä

Onko kilpahiihto syntiä?

• v.l.

Ei oikeastaan, mutta jos sieltä lähdetään mainetta ja kunniaa hakemaan, ei hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      164
      2042
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1952
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1375
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1352
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      440
      1212
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      65
      945
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      861
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      856
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      221
      751
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      338
      724
    Aihe