Sain mustaa

Linnea 19.

Viikonloppuna sain mustaa miestä, olikin mahtava kalu. Paikat vieläkin kipeänä. Harmittaa vaan kun ei ollut kondomia, mutta ihan kivalta mieheltä se vaikutti. Aivan mieletön tunne kun tuskin se meni edes yli puolevälin mun kireään pimppaan, täytti koko pimpan ja olin ihan orgasmissa kokoajan. Poikakaverilla on noin 12cm, joten tämä tuli todella tarpeeseen. Ja sain spermat, ison määrän, suuhun. En malttanut olla nielemättä olin niin kiimassa. Imin sitä kalua ja runkaasin vielä itselleni orgasmin. Se oli jostain Afrikasta ja puhui jotain ihme mambokieltä, mut ymmärrettiin molemmat mitä haluttiin. Se on tosi ystävällinen ja sanoi jotain englanniksi, että tänä viikonloppuna saan myös sen kavereita, aivan mahtavaa. Kerron poikakaverille, että menen viettään yhdelle kaverille tyttöjeniltaa ja tulen joskus lauantaina kotia. Varmaan pimppi taas aivan kipee, en tiedä miten selitän poikakaverille, että en nyt haluaisi panna sitä, ehkä migreeni tai jotain. Aion yrittää kysyä jos saan tosiaan montaa mustaa yhtäaikaa, että voisiko ne mitenkään naida yhtäaikaa pyllynreikään ja pimppaan, jos sais vielä yhdestä kalusta samalla spermat naamalle niin aivan pakko alkaa miettiä, että haluaako seurustella enää. Miksi seurustella jos on tollasia ystävällisiä mustia miehiä jotka haluaa panna mun kiimasia reikiä. Eihän seurustelussa ole silloin mitään järkeä. Hitsi kun pimppa ihan kiimassa kun kirjotan tätä, ei millään jaksais odottaa perjantaita. Aha poikaveri tuli, pakko mennä.

9

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerta kaikkiaan ihunaa...

Kerro poikakaverillesi terkkuja.

• rottis

Anna Pena niitten nussia poikakaveriasi myös niin ei tule mustasukkaiseksi.

• hivi

Hiv

• jokijuna

olet äija

• Otanosaahei

Runkkaatko samalla sitä omaa nysykulliasi kun tyttöilet ja kirjoittelet näitä fantasioitasi palstoille? On se kurjaa että sinä et saanut naiseksi syntyä, vaan joudut sellaista vain leikkimään :(

• niin upeeta kuulla että suomihuora sai kunnon mustaa kyrpää ja onhan ne takuul upeita nussimaan ja takuulla nussii sun pikku persereiänkin mutta muista että olet niille vain yks saatanan pano ku ne menee seuraavalle reiälle.

• Fetissi

OLIN 17v neito kun vanha mies kännissä vietteli. Sillä oli julmetun iso kulli. Siihen jäi koukkuun kun sellaista letkua sai.

• Pidä se poikaystäväsi. Sillä on käyttöä sukulaisten kanssa. Meillä käy muutama afro siementämässä vaimoa. Ne kun nussii sitä viikonlopun niin pillu on niin turvoksissa että se tuntuu munkin munalle tiukalta.

• Jorma_19

Poika on taas vauhdissa. Ei kukaan nainen noin hölmöjä kirjoittele, kuin avaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6208
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2089
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1437
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1397
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1336
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1276
    Aihe