Paljasta pimppaa

Posliini 40+

Olen jo pidempään poistanut bikinialueen ja kainalon karvat sokeroinnilla. Tulee siistiä jälkeä ja karvat pysyvät pitkään karvoista poissa. Plussaa on myös se, että kun karvat poistetaan kokonaan, uudet karvat kasvavat takaisin entistä ohuempina ja vaaleampina. Ei sänkeä tai kutinaa ja paikat pysyvät pehmeänä vaikka uusi karva kasvaakin poistetun tilalle. Hintaa käsittelyllä on tietysti jonkin verran, mutta on sen arvoinen kun poistoväli on n. 6 viikkoa. Höylääminen vain kiihdyttää karvankasvua ja sänki on tosi epämiellyttävä.

Paljas pimppa tuntuu ihanan seksikkäältä ja miesystäväkin tykkää. Nautin kun mies nuolee minua pitkään ja hartaasti eivätkä karvat ole tiellä. Itsekin kiihotun heti kun kosketan paljasta pimppaani. Kun olen käynyt sokeroinnissa, maltan tuskin odottaa että pääsen kotiin hyväilemään pimppaani ja laukeamaan ihanasti.

8

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihottaa

      Jo pelkkä ajatuskin ihanasta posliinivitustasi kiihottaa valtavasti. Olet herttainen! :)

    • kyllähän tuollainen pimppa kelpaisi

    • posliini-on-ihanaM

      On todella ihanaa, jos joku uhraa rahaa sokerointiin. Posliinivittu on sekä kaunis että suloinen. Höylääminen ei kuitenkaan vaikuta karvankasvua kiihdyttävästi, vaikka monet niin arvelevat. Karvan juuri ei tiedä, jatkuuko karva pitkänä vai loppuuko pian. Karvaa pitkin ei kulje mitään infoa. Mutta lyhyt karva tuntuu karkealta ja saa tuntemaan, kuin sen kasvu olisi kiihtynyt.

      Sokeroinnissa taas karva vedetään juurineen. Ensiksi juuri asettuu lepoasentoon. Kun se sitten alkaa kasvaa, se on aluksi hento ja tuottaa karvan ohuemman latvaosan, myöhemmin paksumman osan. Jos sokerointia ei uudisteta ja karvat saavat kasvaa täyteen kokoonsa asti, karvoitus tulee ennalleen, mutta koska sokeroinnin voi uudistaa jo karvojen latvan kasvaessa, koskaan ei tule vahvoja karvoja,

      Jos sänki ei suuremmin haittaa, myös se on kaunis. Ei sheivaajan tarvitse päivittäin poistaa vittukarvojaan. Jos se kuitenkin aiheuttaa tulehtumia tai sisäänkasvaneita karvoja, on myös se mahdollisuus, että lyhentää vittunsa karvat esim. tukanleikkurilla niin lyhyeksi, että se on pitempi kuin sänki, mutta vittu on sievästi esillä.

    • lipslips

      Posliinpimppa voisi nuolla tunteja.

    • anniex

      Jos haluaa tuossakin säästää rahaa, netistä löytyy ohjeita, miten tuon sokerimassan voi tehdä itse. Valmista sokerimassaa voi myös ostaa.
      Jos itse tekee sokerimassan, sitä saa treenailla muutamaan otteeseen ennen kuin tulee täydellistä. Sit, kun tulee kesähelteet, sokerointi kotona on tuhoontuomittu, kun käsien lämpö tekee massasta mössöä. :)

    • otm7

      Sun miehesi pitäisi maksaa se edes joka toinen kerta..Naisilla pienemmät palkat,rätit..hameet,kengät....lukematon lista....

    • nuolenposliinia

      Miehenä maksaisin mielelläni, jos naiseni kävisi sokeroinnissa. Posliini saa jalat menemään alta.

    • nettiz

      itsekkin pari kertaa vuodessa tulee otettua kaikki pois brassivahaus, maksaahan tuo kyllä mutta pysyy pimppi paljaana monta viikkoa. Itsellä tosin seivauskaan ei ole ongelma kun karvankasvu ei ole mitenkään erityisen kovaa...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe