Missä onnistuu kun panotuubi ei toimi ??
Cam-runkut
15
3810
Vastaukset
- moi 1
Tuu vaik boocam.com/kulli
- Ye62526e
Uusimmassa Firefoxissa on joku Hello kamerapuhelutoiminto. Jos vaan kaveri löytyy niin linkillä voi yhdistää.
Googleta firefox hello niin selviää lisää. - runkkaaja
Camfuze on hyvä.
- kiimanpurkaja
täällä mä käyn voit katsella tai esittää
www.cam4.fi/- camikikkeli
Täällä minäkin käyn. Mukava camirunkkupaikka. Joka makuun varmaan löytyy katottavaa ja kattojia.
- Anonyymi
Hyi saatana
- cam1
Onko sellaista jonne ei tarvitse rekisteröityä
- Anonyymi
Juu niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
on whereby.com/heguli1960kirjoita osoite ja klikkaa alhaalta sinistä laatikkoo
- camboy
livechat.fi
- camirunkut
boocam.com/runkku
- Anonyymi
Hei olisko naista juttuun
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Mun huone whereby.com/heguli1960
- Anonyymi
whereby.com/srunkut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984