Oikoluetteko kirjoittamaanne tekstiä säännöllisesti?

Eräänlainen tarkkailun herpaantumis-ilmiötä lisääntyvästi itsellä selvästi havaittavissa. Nykyään lyöntivirheitä tulee lähes jokaiselle riville.
Silti joku lyöntivirhe läpi. Aivoperäistä rappeutumista ite arvelen.

17

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makriina ek

Minulla on korjausohjelma, joka vetäisee lyöntivirheen alle punaisen viivan, mutta jos sana sinänsä on oikea, niin ohjelma ei sitä huomaa.
      Eikä se huomaa asiavirheitä mokomakin. Lol.

• c c

Luotan otsalohkovalvontaan kun korjausohjelma herjaa useampaa sanaa epäkuranttina. Itsellä vain ent. worldissa tuo korjausohjelma päällänsä.

• jakolasku
        c c kirjoitti:

Luotan otsalohkovalvontaan kun korjausohjelma herjaa useampaa sanaa epäkuranttina. Itsellä vain ent. worldissa tuo korjausohjelma päällänsä.

Oikoluen mutta joskus vaan kirjoittaa väärin, riippuu väsyttääkö vai ei. Mielen vireydellä iso merkitys elämässä.

• *Kukkahame*

No mitenkäs nyt suu laitetaan laitoin ruksit ja luulin että oikoluku pelittää, mitä vielä sitä punaista sykeröä lykkää ja väsyttää sopivasti laiskuuden lisäksi, huomenna on päivä uus ja ensiviikolla kuus!

• L - L

En koskaan! Jos joku saa lyöntivirheistäni vatsanväänteitä niin pitäköön hyvänään ja jättäköön seuraavalla kerralla lukematta!

Eipä ole minun migreenini.

Olen kerran eksynyt hpoeahapsien bussimatkalle ja voi armias, että joukkoon sattui muutama eläköitynyt opettaja!
      Eivät älynneet lopettaa opettamistaan eläköityneinäkään.

• synkistelijä

Aina. En enää puhu lyöntivirheistä vaan kirjoitusvirheistä. En muistuta toisten tekemistä lyöntivirheistä; niistä asiat näkyvät, mutta omani vaikuttavat omissa silmissäni huolimattomilta hutaisuilta.

• Aina oikeassa

Arvaa, millaista on ollut kansakoulun opettajien lasten elämä kehdosta äitin hautaan, kun opettaja on opettaja 24/7.

• Kirjoitin mitä kirjoitin se on mottoni --jos joku ei siittä saa selvää ei ole tarviskaan --niin että se siittä sitten .

• h a r v o i n

Riippuu tuo virhelyöntien määrä valon nopeudesta.

siitäkin, mutta joskus vain näppäimistö ei pysy kirjoittajan vauhdissa ja jää kirjaimia pois, tai sitten tulee sutaistua pikkusormella liikaa kirjaimia, mutta en korjaile .
      Harmitta tietenkin kun painaalähetä nappia ja sitten huomaa virheet.
      Sanoin mitä sanoin, virheitten kanssa, äänenpainoja kone ei onneksi rekisteröi.

Jos ei käytetä isoja kirjaimia lauseen alussa, se saa tekstin kyllä puuromaiseksi ja etoo jo tyylillään. Usein teksti on yhtä päälle käyvää kun jossain kiihkossa kirjoitettu teksti.

Onneksi täällä on muita kirjoittajia, minua ei tarvita.

• 75 v.

Ellen teippa pikkusormea toisiin kii, se tekee omia merkintöjään tekstiin. Kuitenkin virhelyöntisyys on tietenkin lisääntymässä.
        Väliin yhtään lausetta ei onnistu ilman tekstin jälkeen päin korjaamista.

• *Kukkahame*

Tulee paljonkin virhekirjoitusta, ja jokunen aika sitten tapahtui koneellani että osa ohjelmista meni omille teilleen ja sen mukana oikeinkirjoitusohjelman tarkistus.
      Olen miettinyt tykönäni noita virhjeitä, tutkinut ja tullut tulokseen ettei minun sormeni ole siinä asennossa kun pitäis olla.
      Sormet harottaa joka suuntaan ja on ihme ettei lisäkirjaimia jää tekstiin, samoin kuin voi pieni hipaisu muuttaa kursporin paikkaa ja tekstiä menee eri riville?

Seli seli eikö vain olekin hyvä että selittää, ketä se hyödyttää itse hyvin tiedän että piennivelkulumat ja pitkäaikaissairaus iän myötä rappeuttaa kaiken aikaa lisää.

• *Kukkahame*

Eipä tässä muuta kuin kunnon aamunauru ;-D ihanalle painovirhepaholaiselle...!

• Tosi on,... hyvät naurut saa joskus omistakin virheistään. Muistan kun piti kirjoittaa pikku meteoriitti, niin kk sijaan osui LL niiden sijaan, ja lähetettyäni sen, oli tulos pillu meteoriitti! Hihitystähän se aiheutti:D

• *Kukkahame*

Naurulla on hyvä aloittaa aamu, ihanaa kun ilonkyynekeet vierii poskilla!

Tässä vuosia sitten eräällä toisella sektorilla kirjoitin tervehdykseksi,
      ''Hyvää huomenta kaikille takapuolisesti'', kyllä tuli palautetta mutta iloista sellaista.

• Joskus luen kirjoittamani, usein jää lukematta ennen lähetys - napin painallusta. Haitanneeko nuo pienet virheet, jos arvailemalla selvän saa.

• Kun on 2hyvä hoksnokka" ja älyä tunnistaa lukemansa --- onkin kaikki OK Tässä oli kiva rekkautua -- sieltä yläpalkista saanklikata 10 kertaa että onnistuu -- ja jos aion osallistua muuallekkin -- on kiva kirjautua . Profiilinkin aion lukea --näkee mitä minun faforiitit ovat kirjoitelleet , ei tarvitse kaikkea "sontaa" lukea -- ja sieltä voi sitten klikata jos aikoo osallistua -- Se on minulle tullut ihan tavaksi jo . Posti on mitään sanomaton -- siksi että kukaan ei enään kirjoittele .. Mainoksiakaan ei tule . Hyvä se !!!

• vikkelä sorminen

Alotuksen kysymykseen :

En oikolue juttujani,
      siksi on paljon kirjoitusvirheitä, myös vanha kone on osa syyllinen,
      se pidättää välillä sanoja, sitten se porsauttaa näkyviin, voi olla että jättää joskus jotain pois,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5028
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2554
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1963
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1872
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1739
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1732
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1593
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1358
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1210
    Aihe