Terve,
Nyt on perhana windows sekaisin!! Mikään asennusohjelma ei suostu enää käynnistymään ei edes windowsin asennus cd:ltä. Osa ohjelmista herjaa ku yrittää käynnistää setuppia tai sitten kun asennusohjelma käynnistyy autorunilla niin se jymähtää heti ensimmäisen valikon jälkeen ts. siinä vaiheessa kun pitäisi käynnistää windowsin installeri.
Yritin asentaa myös windowsin uudelleen mutta eihän sekään suostunut käynnistymään millään konstilla.
Mistä apu vaivaan?
win2000 ??
7
740
Vastaukset
- tumppu
...DOS:in puolelta käynnisty?
-T- joupe
win2000 on nt pohjainen, ei siinä ole dossia.
komentorivi kyllä - Reiska
joupe kirjoitti:
win2000 on nt pohjainen, ei siinä ole dossia.
komentorivi kylläbios eli ota emolevyltä patteri pois muutamaksi sekunniksi. Vaikuttais siltä että siinä on jotain häikkää. Ja se on nopea toimenpide ei tartte koko konetta formatoida.
- pcpc
Reiska kirjoitti:
bios eli ota emolevyltä patteri pois muutamaksi sekunniksi. Vaikuttais siltä että siinä on jotain häikkää. Ja se on nopea toimenpide ei tartte koko konetta formatoida.
Hmm... voiko tuo biossi mennä sekaisin käytön aikana? Mitä koneelta "katoaa" kun tuon biossin resetoi?
- Mulla
pcpc kirjoitti:
Hmm... voiko tuo biossi mennä sekaisin käytön aikana? Mitä koneelta "katoaa" kun tuon biossin resetoi?
oli vaan sellainen ongelma en päässyt ees biossiin
eikä liioin saanut asennettua mitään ohjelmaa koneeelle. Niin otin pattetin pois ja laitoin takas johan rupes pelittämään kone. Enkä bios-asetuksiin
ollu tehny mitään muutoksia. Tosiaan ihme homma. - TSwiGH
Mulla kirjoitti:
oli vaan sellainen ongelma en päässyt ees biossiin
eikä liioin saanut asennettua mitään ohjelmaa koneeelle. Niin otin pattetin pois ja laitoin takas johan rupes pelittämään kone. Enkä bios-asetuksiin
ollu tehny mitään muutoksia. Tosiaan ihme homma.OTA SITÄ PATTERIA POIS!!!!
(et saa konettas koskaan enää käyntiin)
Tarkista muistikammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519