13 lasta teloitettu jalkapallon tv:stä katselun takia

islam = terrorismi

Irakilaiset ISIS taistelijat tuomitsivat 13 alaikäistä lasta kuolemaan ja teloittivat heidät siitä syystä että nämä pojat olivat katselleet jalkapallomaaottelua televisiosta, joka on islaminuskon mukaan niin vakava rikos että siitä pitää myös lapset tuomita kuolemaan

http://madworldnews.com/muslims-publicly-execute-13/

islam on absoluuttisen pahuuden ilmenemismuoto

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosimies.

      Jos olivat muslimeja niin mitä sitten??
      Muutama vähempi ,ok?

    • Anna anteeksi aina

      " Haudatkaa siis se, mikä teissä on maallista: siveettömyys, saastaisuus, intohimot, pahat halut ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta. Niiden vuoksi Jumalan viha kohtaa tottelemattomia ihmisiä. Niiden mukaan tekin elitte, kun olitte niiden vallassa. Luopukaa nyt tekin tästä kaikesta: vihasta, kiukusta, pahuudesta, herjauksista ja siivottomista puheista.

      Älkää valehdelko toisillenne. Olettehan riisuneet yltänne vanhan minänne kaikkine tekoineen ja pukeutuneet uuteen, joka jatkuvasti uudistuu oppiakseen yhä paremmin tuntemaan Luojansa ja tullakseen hänen kaltaisekseen. Silloin ei ole enää kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikattua eikä ympärileikkaamatonta, ei barbaaria, skyyttalaista, orjaa eikä vapaata, vaan Kristus on kaikki, hän on kaikissa. "

      Kirje kolossalaisille 3: 5-11

      Tässä ohjeita uudestisyntyville kristityille. Muslimi, ikuinen elämä on sinullekin tarjolla Jeesuksessa Kristuksessa. Lähesty Jeesusta rukouksella. Jokainen rukous kuullaan, yksikään rukous ei ole turha. Muslimi, ota asioista selvää itsenäisesti, tutki Raamattua. Minä olen entinen agnostikko, joka en tiennyt onko Jumalaa olemassa vai eikö ole. Sitten selvisi minulle että henkimaailma on olemassa. Osuin pahan henkimaailman vaikutusalueelle ja sänkyni heilui ilmassa yläs alas suunnassa muutamia kertoja.

      Kerran sen aikainen tyttöystäväni oli samaan aikaan paikalla ja hänkin totesi että sänky heiluu ulmassa, en olekaan seko....no joo. No, tunsin sen pahan henkimaailman läsnäolon ja aloin miettimään miten siitä pääsisi eroon. Varmaan n. 6 kk meni kun jonkun uskovan kanssa juttelin ja en uskonut sen juttuja oikeastaan. Sitten tein niin että rukoilin Jeesusta: Ota pois sisältäni sinne kuulumaton pahan henkivallan henkiedustaja, en ihan noilla sanoilla rukoillut mutta se oli idea. Ympärilleni tuli kuin erikoinen kirkkaus, kaikki näytti kirkkaammalta tmoärilläni ja pelko, joka oli jatkunut n. 6kk lähti pois eikä se koskaan enää tullut takaisin, se että pelotti erityisesti öisin ja yksin ollessa kun se pahan voiman länsäolo oli lähellä.

      Siitä se lähti vähän kerrassaan ja aloin lukemaan Raamattua aina toisinaan. Sain huomata Raamatun olevan hämmästyttävin kirjasarja, jonka olen koskaan lukenut. Pikkuhiljaa Raamattua lukiessa se alkoi mulle selviämään. Nyt luen Raamattua päivittäin koska se on suunnilleen sama asia kuin että syön päivittäin ruokaa, ilman hengellistä evästä ei kauan pärjää kovin hyvävoimaisena, putää mennä, Jumalan siunausta itse kullekin.

      Ei kaneta vihaa toinen toisillemme vaan rakastetaan toisiamme, rakastaminen on sydämen päätös, siitä se rakastaminen alkaa.

    • turpaparta khomeini

      Tappakoot ei oikeestaan kiinosta paskan vertaakaan.

      • 1+15

        No minä välitän. Olen suomalainen ja en ole islam-uskonnon kannattaja. Helvetin törkeätä toimintaa tappaa tuollaisesta syystä pikkupoikia. Ja teille kahdelle, jotka kommentoitte, että ei kiinnosta tai että hyvä, että kuolivat suosittelen hieman, että miettisitte, mitä tänne kirjoitatte. Oletteko oikeasti tuota mieltä? Olisitteko itse valmis vastaavaan?
        En usko, että pystyisitte. Luulenpa, että olette vaan jotain keskenkasvuisia trolleja tai sitten olette vihanne sokaisemia sille, mitä ajatuksia suustanne päästätte. Tai siis kirjoitatte.
        Älkää käsittäkö kuitenkaan väärin, minä suhtaudun erittäin kielteisesti islamiin. Lasten tappaminen ja noin mitättömästä syystä on yksinkertaisesti hullun hommaa. Isis kaivaa omaa hautaansa.


    • vähän alkaa tympii

      Islam - rauhan, suvaitsevaisuuden, ihmisarvon, tasa-arvon, ihmisyyden asialla c",

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe