Nyt on vihdoin vireillä toimenpide..

Irmeli K

..jonka seurauksena Herra L. saa mitä on tilannut. Tapaus käsitellään lähiaikoina oikeudessa ja näin jo ennakolta syytteen nostaneiden instanssien vaatimusten mukaan on tulossa ainakin kunnianloukkaus/julkinen panettelu/ väärän tiedon jakaminen julkisessa mediassa/häväistys -syytteet. Jo tähän viimeinkin saadaan päätös ja palsta kitkettyä edustuskelpoiseksi. Mitä muiden paikkakuntien lukijat ovat meistä ajatelleetkaan, kun emme ole moista saaneet täällä kuriin..
Mutta nyt sen tekee lakimies, ammattitaidolla, tehokkaasti..

24

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihroinki

      JEE!! Onko istunto yleisölle auki ?

      • seurannut

        Olen vilpittömästi onnellinen puolestanne.


      • Vangelis Mitros
        seurannut kirjoitti:

        Olen vilpittömästi onnellinen puolestanne.

        Tämä on paras uutinen pitkään aikaan! Toivottavasti ex-vaimo vanhempineen pysyvät lujina. Kenenkään ei tarvitse sietää nykyaikana jatkuvaa julkista halventamista ja väärien tietojen julkaisemista. Sitä olen useinkin ihmetellyt, että miten on mahdollista, että tuollainen on sallittu näinkin pitkän aikaa. Mutta josko nyt oikeus voittaisi ja syyttömät ihmiset saisivat elää normaalia elämää ilman pelkoa siitä, että heitä mustamaalataan julkisesti, aina uudestaan ja uudestaan.


    • laitilarules

      Vilpittömät jaksamisen toivotukset laakeripummin ajojahdin kohteelle. Kyllä kaikki normaalit ihmiset ovat ymmärtäneet mistä on kysymys. Mutta toivon että pummikin pääsisi "asian yli", jotta voisi jatkaa elämäänsä.

    • : )

      No hyvä että tutkitaan.Samalla varmaan tutkitaan hänelle vastaus kirjoitukset kirjoittaneet. Ehkäpä sieltäkin löytyy herjausta : )

      • : (

        Olisit nyt pistänyt tämänkin ihan sillä omalla nimimerkilläsi, heh, virn ja silmänisku.
        Jos sä täällä provosoit ja haukut ihmisiä, niin luulekkos Laagerbummi, että sinnuu siitä hyvästä päästä silitellään?


      • von Lagerbom
        : ( kirjoitti:

        Olisit nyt pistänyt tämänkin ihan sillä omalla nimimerkilläsi, heh, virn ja silmänisku.
        Jos sä täällä provosoit ja haukut ihmisiä, niin luulekkos Laagerbummi, että sinnuu siitä hyvästä päästä silitellään?

        En tiedä ketä vastaan ollaan syyte nostamassa mutta tuskin ainakaan lakiin perehtyneen johdolla kun vaikutti olevan hyvinkin omituisia rikosnimikkeitä. Luultavasti tyssää haastehakemus jo siihen, heh, virn ja silmänisku. Ja mitä tulee väittämiin että minä olisin täällä jotakuta herjannut ei pidä paikkaansa, siitä on syyttämättäjättämispäätös olemassa. Kuten olen jo maininnut, en ole koskaan edes seurustellut uusikaupunkilaisen kanssa, täällä on vaan mukava tarinoida kun ilmeisesti palstalla paljon paikallisen sairaalan edustajia. Ja ne merkilliset rikosnimikkeet alla poimintana:

        "julkinen panettelu/häväistys -syytteet"

        Ja mitään paikkansapitämättömiä juttuja en ole täällä kertoillutkaan, kaiken kykenen todistamaan ihan asiakirjoin ja hyvä olisikin kun niitä pääsisi oikeuteen asti esittämään, lähtisi eräiltä sosiaalialan henkilöiltä työpaikka alta.


      • : )
        : ( kirjoitti:

        Olisit nyt pistänyt tämänkin ihan sillä omalla nimimerkilläsi, heh, virn ja silmänisku.
        Jos sä täällä provosoit ja haukut ihmisiä, niin luulekkos Laagerbummi, että sinnuu siitä hyvästä päästä silitellään?

        : ( : ) en ole se joksi minua luulet ; )


      • von Lagerbom
        : ) kirjoitti:

        : ( : ) en ole se joksi minua luulet ; )

        Jos minulle tarkoitit vastata niin minä en ole luullut mitään. Mutta tosiasia on että mielestäni olisi erinomaisen hieno asia että viimein pääsisin esittämään kaiken todistusaineistoni oikeudessa. Sitähän olen yrittänyt jo monta vuotta ja jos niin onnellisesti kävisi, että todistettavina tosiasioina kertomieni seikkojen vuoksi esimerkiksi sosiaalialan muutamat henkilöt saisivat minut haastetuksi vastaamaan kirjoituksistani oikeuteen, voisin siinä samalla siis osoittaa heidän itsensä syyllistyneen virkarikoksiin. Samaten muussakin, esimerkiksi esittää kirjallisia todisteitani lapsen kaltoinkohtelusta, sama myös henkilötodisteluin, runsas määrä valokuvia tyttärelläni olleista mustelmista. Niin, odotan innolla pääseväni viimeinkin esittämään todistusaineistoni oikeussalissa tuomarille. Siitähän se sitten etenisi vielä hovioikeuteenkin jossa viimeistään todisteet huomioitaisiin. Ja sitten en joutuisikaan itse ajamaan asiaani vaan saisin yhteiskunnan maksaman asianajajan joka aina määrätään rikoksista syytteessä oleville. Yleensä vielä syytetyn itsensä nimeämä asianajaja. Edellyttäen tietenkin että tässä viestiketjussa on kyse minusta.


      • von Lagerbom
        von Lagerbom kirjoitti:

        Jos minulle tarkoitit vastata niin minä en ole luullut mitään. Mutta tosiasia on että mielestäni olisi erinomaisen hieno asia että viimein pääsisin esittämään kaiken todistusaineistoni oikeudessa. Sitähän olen yrittänyt jo monta vuotta ja jos niin onnellisesti kävisi, että todistettavina tosiasioina kertomieni seikkojen vuoksi esimerkiksi sosiaalialan muutamat henkilöt saisivat minut haastetuksi vastaamaan kirjoituksistani oikeuteen, voisin siinä samalla siis osoittaa heidän itsensä syyllistyneen virkarikoksiin. Samaten muussakin, esimerkiksi esittää kirjallisia todisteitani lapsen kaltoinkohtelusta, sama myös henkilötodisteluin, runsas määrä valokuvia tyttärelläni olleista mustelmista. Niin, odotan innolla pääseväni viimeinkin esittämään todistusaineistoni oikeussalissa tuomarille. Siitähän se sitten etenisi vielä hovioikeuteenkin jossa viimeistään todisteet huomioitaisiin. Ja sitten en joutuisikaan itse ajamaan asiaani vaan saisin yhteiskunnan maksaman asianajajan joka aina määrätään rikoksista syytteessä oleville. Yleensä vielä syytetyn itsensä nimeämä asianajaja. Edellyttäen tietenkin että tässä viestiketjussa on kyse minusta.

        Lisään tähän vielä linkin. Pääsääntöisestihän kunnianloukkauksessa syyksiluettavana pidetään sitä onko kyse tahallisuudesta. Näin myös petoksissa, kavalluksissa ja monien muidenkin rikosten rangaistavuutta arvioitaessa. Myös sellainen seikka esiintyy ratkaisevana ovatko esimerkiksi henkilöstä esitetyt väittämät totta vai keksittyjä asioita. Kuten olen jo todennut,, en koskaan ole esittänyt julkisesti tai muutoinkaan muita kuin tosiasioihin perustuvia asioita joten, kuten jo aiemmin toin esiin, odotan innolla pääseväni viimein oikeuteen esittämään tyttäreeni kohdistuneiden ilmeisten kaltoinkohteluiden todisteet kuten myöskin sosiaalitoimen henkilöiden syyllistymiset virkarikoksiin.

        Alla kunnianloukkauksen tunnusmerkistöä:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus


    • heh, hah ja hoh

      Olet sinä kova poika kirjoittelemaan, heh. virn ja silmänisku.
      Kirjoittelit taannoin myös löytäneesi elämäsi rakkauden, nuorikon, joka punnersi sinulle, oliko se nyt kevät, vai kesävauvan, siitä tulee nyt kuluneeksi tänävuonna vuosi. Siis onnea, teillä juhlitaan pian 1 vee synttäreitä. Jos ja kun, jollei ole jo mennyt karille tämäkin suhde, niin kun kerran umpimähkään arvot, minkä maakunaan palstalle avaudut, niin kerroppa sitten minkä läänin sosiaalitoimen virkarikoksia saamme seuraavaksi seurata.

    • Tämä SUURI VON

      kirjoittelee myös Porin palstalle käykää lukemassa.

      • L-Pommi

        Kun ei ole muuta kuin vapaa-aikaa, niin voipi kirjoitella. Valvoa myöhään ja nukkua päiväunosia pitkin päivää...


      • sisarvalkone

        Se on hieno mies! Rajaton mielikuvitus ja elämisen taito omassa harha-haavekuva maailmassaan..mutta joskushan tuo ei riitä ja silloin viedäänkin sitten hoitoon.


    • TuTTujuTTu1

      Hieno homma! Toivotaan että Hra L saa ansionsa mukaan ja antaa exänsä elää omaa elämäänsä ihanansuloisen pikku tyttönsä kanssa. Tsemppiä <3

      • Attrain

        Tällä palstalla ei ilmeisestikään ole ollut vuosiin aktiivista "sheriffiä", koska herra L on saanut vapaasti sadistisesti loukata ex-vaimoaan ja tämän sukua. Herää kysymys, miten tälläinen on enää nykyään mahdollista ja sallittua? Näin mainoksen bussipysäkin katoksessa "Nettikiusaaminen jättää jäljen". Tällä palstalla se saa näköjään jatkua rajoittamatta. Ja millainen esimerkki se onkaan nuorisolle, kun se vaan jatkuu ja jatkuu täällä..


      • sesuntuubi

        Ei sitä mikään pysäytä. Eilenkin ajeli valkoisella Hiacella nahkarotsi päällä Alisella kadulla ja näytti niin kartanonherralta että.


      • nohuhhhuh

        Eihän sillä nyt varaa tänne asti olisi tulla huviajelulle :D


      • TuTTujuTTu1

        Ei nii. Onneks!


    • catmandon

      Tuo onkin pahinta mitä Ukissa voi tehdä, näyttää herralta ja vielä ollakin sitä.

      • Lailamaarit

        Oli joskus sanonutkin Nakkilan K-valinnassa, että ajelee Hiacella sen takia, että on liikenteessäkin muita ylempänä. Ja valkoisella sen vuoksi, että se on tunnetusti viattomuuden väri. Naisissa on aina vika, ei hänessä.


    • onkin

      Ukissa

      • oiautastaivas

        On harmittavan usein Ukissa. Pysyisi vaan siellä Nakkilassa, missä se iso kartano ja tiilitehdaskin ..:)..:)


    • nm1

      Joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe