Osa kanavista katoaa kun TV:n sammuttaa

erkki1

Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa ja ratkaisuehdotuksia siihen?
Osa kanavista siis katoaa, kun TV:n sulkee pidemmäksi ajaksi. Ongelma alkoi Dna:n Mix-kanavapaketin hankinnan jälkeen. Kerralla ei häviä tietty kanavanippu, vaan satunnainen valikoima ja määrä kanavia sekä ilmaiselta että maksupuolelta. Uudelleenasennuksella ne löytyvät, mutta häviävät aina viimeistään yön aikana. Tehdasasetusten palauttaminen ei auta. Eivätkä myös asiakaspalvelun neuvot.

8

2626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veehooässä

En tiedä auttaako tämä minun juttuni sinua yhtään, mutta tässä viime syksynä meidän philips tv:ssä alkoi vähän samankaltaiset ongelmat. Eli kun kaukosäätimestä laittoi tv:n kiinni, niin sen myötä useat kanavat katosivat ja näkyi vain tv viisi ja muutama muu. Aina piti hakea kanavat uudelleen ja sitten ne taas näkyi vähän aikaa, kunnes katosivat taas sammuttaessa.

Me keksittiin ratkaisu siihen pulmaan sillätavalla että enää ei sammuteta televisiota kaukosäätimestä, vaan painetaan se kiinni sieltä tv:n reunassa olevasta virtakytkimestä ja samalla myös sitten käynnistetään se siitä yhtälailla. Senjälkeen ei ole enää meidän telkkarissa kanavat kadonneet.

• taas näitä

kannattais varmaan soittaa sinne dnalle?

• erkki1

Soitettu on, mutta eivät osanneet auttaa muuten kuin kertomalla että kanavapaketissa vika ei ainakaan ole.

• ehkäehkäeioo

Kysys tv liikkeestä on niissä pieni nappiparisto joka pitää kanava-asetukset muistissa. Tietokoneissa kin on pieni nappiparisto. Paristo ehkä sökö.

• rtrcqwr

Teillä taitaa olla Samsunki?

• Peräkylänasukki

Digiuudistuksen jälkeen,( siis vuosia sitten) ei ole näkynyt muuta kuin ylen kanavat antennitaloudessa. On laitettu tehdasasetukset, haettu kanavat moneen kertaan. Ei vaan ala näkymään. Pitäisi varmaankin uusia antenni ja suunnata se uudelleen. Antaa olla, olkoon näkymättä. Kantaisin telkkarin vintille, en jaksa, painaa yli 30 kiloa.

• Ei_saa_kantaa

.

"Ei saa kantaa vintille"

"Pitää viedä oikeaoppisesti elektroniikkajätteen kierrätyspisteeseen"

.

• räkävitsi

älä sammuta telkkaria

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe