Toisen vanhempani sisarukset ovat julkinarsisteja ja oma vanhempani on taas piilonarsisti. Eron kyllä huomaa, sisarukset ovat ulospäin räiskyviä ja alistavat perheessään näkyvästi muita. He raivoavat eivätkä välitä jos joku vähän kuulee. Oma vanhempani on taas näkyvästi oikein ERIKOISEN ystävällinen ihminen joka hymyilee ja hymyilee ja hymyilee. Hän ei räisky eikä kärvennä vaan sanoo lasta halventavasti ja mitätöiden aivan kuin puhuisi säästä. Hän valittaa ja valittaa ja muut joutuvat olemaan hänelle piilo-palveluskoiria mutta julkisesti hän hoitaa kaiken itse ja hymyillen.....pitää kuin salaista keskitysleiriä kotonaan ympäristölle huomaamattomasti.
Piilo ja julkinarsisti
3
359
Vastaukset
- piiloon
Piilo narsisti on viisampi ja olevampi.Osaa peittää todellisuuden!
- welling
En tiedä viisaudesta, ehkä narsistia ei voi pitää viisaana lainkaan. Ehkä ei lainkaan peittele tietoisesti vaan häpeää sisimmässään ja siksi toimii noin. Hän on kuin jänis joka työntää päänsä pensaaseen ja luulee ettei häntä huomata. Kaikki varmasti huomaa narsistin piilottelun mutta kukaan ei kohteliaana sano mitään. Moni ummistaa silmänsä vaikka näkee kaiken omin silmin.
- Anonyymi
Pitää niin paikkansa.Ulospäin hellanlettas miten ihana ja kaikki kehuu miestäsi mutta perheelleen täysin päinvastainen.Kotona leijuu musta pilvi ja ahdistus.Jokainen vain odottaa päivää että pääsee pois sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894