kertokaahan..olen itse harrastanut monenlaista elämän mittaan. jos päivät täällä on, niin ónkohan tuo jaloillekaan hyväksi? puutuu nuo pohjelihakset.. jotenkin hyvää tekisi sielulle muukin.
Mitä harrastat tämän lisäksi?
24
95
Vastaukset
- kohta päiväkahvit
Minä olen keskittynyt ruuanlaittoon ja kuorin perunat ihan rauhallisesti, myös juurekset, ei ole enää kiire.
Kävelyllä käyn ja kaupassakin, mutta en joka päivä. Mikään ei ole niin kodikasta, kun soppakattila porisee ja luen lehteä, joskin ilmaislehteä :) - Korppis*
Harrastan tänä keväänä savitöiden tekoa kaksi iltaa viikossa kolme ja puolituntia saven pyöristystä. Kivaa suosittelen.
Mä ton teeveen kansa skittoja.
Muuten se jäisi ihan yksin.
H.- menikö perille?
Luetun ymmärtäminen. Kysyttiin mitä muuta harrastat kuin nettiä? Comprendo?
menikö perille? kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen. Kysyttiin mitä muuta harrastat kuin nettiä? Comprendo?
"menikö perille?"
Me noita kitaroita.
H.
- utelias..
Kyllähän iloa ja surua täälläkin tulee purettua monella, helppoa ja hyödyllistä tämäkin, tosin ei aina jaksa. oiva tapa käsitellä tunteitaan ja vaihtaa kuulumisia sekä jakaa näkemyksiään, mikäs siinä.
- Korppis*
Mielestäni palstailu on hyödyllistä.
Esim. tällä viikolla olen ottanut selvää googlettamalla eri aihealueista, joista olemme jutelleet.
Minulle on selvinnyt mitä tarkoittaa kansalaispalkka ja mistä siihen rahoitus jos sellaiseen joskus päädyttäisiin.
Mielestäni palstailussa oppii jos ei vain keskity tunnetason aloituksiin.
Tunteet ovat kaikilla erilaisia ja yhtä oikeaa ratkaisua ei yksilön ristiriitoihin ole, mutta sellaisestakin keskustelusta voi oppia.
Aloituksesi kuuluu näihin miksi "roikutte" täällä aloituksiin. Eli omaan ongelmaasi. Korppis* kirjoitti:
Mielestäni palstailu on hyödyllistä.
Esim. tällä viikolla olen ottanut selvää googlettamalla eri aihealueista, joista olemme jutelleet.
Minulle on selvinnyt mitä tarkoittaa kansalaispalkka ja mistä siihen rahoitus jos sellaiseen joskus päädyttäisiin.
Mielestäni palstailussa oppii jos ei vain keskity tunnetason aloituksiin.
Tunteet ovat kaikilla erilaisia ja yhtä oikeaa ratkaisua ei yksilön ristiriitoihin ole, mutta sellaisestakin keskustelusta voi oppia.
Aloituksesi kuuluu näihin miksi "roikutte" täällä aloituksiin. Eli omaan ongelmaasi."Korppis*"
H.- Korppis*
hunksz kirjoitti:
"Korppis*"
H.Kirjoita oikeaa suomen kieltä voisin vaikka ymmärtääkin sanomasi ytimen.
- puhdasta.
Tänään siivousta.
- €ero
Tällä hetkellä on valokuvaus herränny päälinmäiseksi, välillä vähän lopahtaa eilenkin huurteiseista saimaanrantaa kulin parituntia kameran kanssa ja tännäi etsinyt uutta kuvankäsittely ohjelmaa.
Jotain pitää olla muutakin mielen virkistykseksi. €ero kirjoitti:
Tällä hetkellä on valokuvaus herränny päälinmäiseksi, välillä vähän lopahtaa eilenkin huurteiseista saimaanrantaa kulin parituntia kameran kanssa ja tännäi etsinyt uutta kuvankäsittely ohjelmaa.
Jotain pitää olla muutakin mielen virkistykseksi."€ero"
Suosittelen lukemaan nimmareiden HTZA ja HUNKSZ tarinoita.
He ovat kertoneet paljon kuvauksesta.
Varsinkin kameralla.
Ettei menisi ihan uusinnaksi.
H.- ----'.'*
€ero kirjoitti:
Jotain pitää olla muutakin mielen virkistykseksi."€ero"
Valokuvausta minäkin olen harrastanut. En vaan ole vittsinyt lähteä tuonne pakkaseen. Tietenkin sieltä saisi kauniita talvisia kuvia. pitäisi lähteä hiihtämälläkin , muuten ei tuonne umpihankeen ole asiaa. - €ero
----'.'* kirjoitti:
"€ero"
Valokuvausta minäkin olen harrastanut. En vaan ole vittsinyt lähteä tuonne pakkaseen. Tietenkin sieltä saisi kauniita talvisia kuvia. pitäisi lähteä hiihtämälläkin , muuten ei tuonne umpihankeen ole asiaa.Kylmää on, samalla tulee liikuttua, ei mulla hirveen tiiviistä ole mutta kummiskin ostin joitakin vuosia sitten dikijärkkärin ja pikkuhiljaa ostellu objektiivejä, jos hennoisin tai kyllä varmaan jonkun 16 mm sitten olisi suurin piirtein homma kohallaan.
- ----''*
€ero kirjoitti:
Kylmää on, samalla tulee liikuttua, ei mulla hirveen tiiviistä ole mutta kummiskin ostin joitakin vuosia sitten dikijärkkärin ja pikkuhiljaa ostellu objektiivejä, jos hennoisin tai kyllä varmaan jonkun 16 mm sitten olisi suurin piirtein homma kohallaan.
On minullakin digijärkkäri, mutten vielä ole ostanut objektiivejä, ovat niin kalliitakin. Käyttöönkin tarvitsisin opastusta. Normidigikameralla olen vielä kuvannut. Olisi kiva saada tarkempia kuvia kuin mitä noilla taviskameroilla saa.
- €ero
----''* kirjoitti:
On minullakin digijärkkäri, mutten vielä ole ostanut objektiivejä, ovat niin kalliitakin. Käyttöönkin tarvitsisin opastusta. Normidigikameralla olen vielä kuvannut. Olisi kiva saada tarkempia kuvia kuin mitä noilla taviskameroilla saa.
Jooo on ne tyyriitä, käytettyä nytkin etsimässä tori.fi siellä näkyy olevan jos sopivan löytää.
Viimetalvena löysin objektin 18x135 tms uuden takuut voimassa mies oli saanut lahjaksi eikä sitte tarvinnutkaan, sain tingittyä puoleen hintaan 250 €. oikee hinta n. 500 €.
- .,.,.,.
Olen parikuukautta syönyt ja nukkunut hyvin, kaikki lihakset on lisääntyneet!
- 22.01
Ulkoilua, lenkkeilyä parin tunnin kävelylenkkejä, luen lehtiä, sekä tietty kotityöt. Kyllä poikamiehellä tehtävää riittää , haluan pitää kotini siistinä.
Tänään olen harrastanut erinäisiä siivoustoimia, pientä ongelmaa jonkun suolistossa.
Eikä ihan pientäkään.
Jos menisinkin desinfioimaan kädet vielä kerran ja keitän kahvit vasta sen jälkeen.- Harrastus tämäkin on
Harrastan hengissä pysymistä, jotten olisi se suomalainen ikäihminen, joka joka toinen päivä päätyy Tilastokeskuksen tilastoihin.
http://www.iltalehti.fi/mieli/2015012119053128_md.shtml - utelias..
https://www.youtube.com/watch?v=9VU5JYae_IY
aina on toivoa, luota korkeamman turvaan. voimia sinulle. mahtava ääni, itellä vain taito soitella:) - eppu2
Tätä harrastan, kaiken muun lisäksi.
Harrastan rupattelua mummojen ja pappojen kanssa.
Harrastan matkalaukkujen pakkaamista ja purkamista....kohta taas.
Harrastan juuri tämän sinisen hetken...haaveilua.- L - L
Harrastus vai elämäntapa? Elän arkeni ponnistelematta tavalla joka pitää pitkäaikaisen elinkumppanini kohtuullisen hyväntuulisena ja tyytyväisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392