Lähdetään kalaan..

Olen HD-MIES!!!

https://www.youtube.com/watch?v=eNOroOT_0xc

Tässä nähdään videolla kuinka hyvin HD kerää naista. Joka jätkälle lähtee lihat helposti kyytiin.
Parasta on tuo, kuinka japsikuskilta viedään nainen!!!
Aivan ensimmäinen kouluesimerkki, kun on siirrytty oikeisiin moottoripyöriin.
Mahtaa japsikuskia kirpoa moinen menetys?
Hyvä liha poistuu, kuin pannulla Kaivarista!
Kyllä chopperilla saa vieläkin herkemmin. Pyyhkäistessäni reteästi pakoputket paukkuen naisten ohitse, saan nuuhkaistua nenääni tussun tuoksun, Kiitos lujaäänisten pakoputkien, naiset tietävät jo kaukaa kuka on tulossa.
Nuuh AAAhh!!

11

142

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori Himane

Mitä lääkkeitä käytät?

• Olen HD-MIES!!!

Krocodile nimistä korvaushuumetta.

• HD kuski on läski

Harrikkamiesten märkiä unia. Tuossa harrikkamiehet on nuoria ja hoikkia. Olen Suomessa nähnyt vain vanhoja ja lihavia.

• Olen HD-MIES!!!

Naiset ihailevat komeita chopperita ja niiden reteitä kuskeja. On miltei uskomatonta seurata tappelua siitä, kuka pääsee kyytiin nautiskelemaan ihanasti täryttävästä satulasta. Parempaa täriää ei kuulema saa edes alan liikkeistä hankituilla kapineilla.

Talvisin haen inspiraation ennen kapakkaan lähtöä autotallista, vain nuuhkaisemalla takasatulaa. Siihen pinttynyt aromi täräyttää Jorman juhlkuntoon ennen tärkeitä tapaamisia. On ilo marssia tiskille kapakassa varmana ja valmiina illan akteihin. Ensimmäiset hivelyt reidelläni saan kohdata jo ensi whiskyä tilatessani. Innokkaat naiset eivät voi pitää näppejään erossa Jormastani, vaan kerääntyvät ympärilleni kuin kärpäspaperiin. HD-MIES nauttii railakkaista öistä ympäri vuoden

• HD fags
    • On se...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1240
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      965
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      957
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      648
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      73
      635
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      420
    8. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      407
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      389
    Aihe