internet hidas kännykän hotspotin kanssa

5G:tä odotellessa

Jostain syystä en saa suurempaa nopeutta kuin 20 Mb/s Ooklan Speedtestin mukaan tai n. 900 kt/s - 1,3 Mt/s jos lataa Microsoftin palvelimelta jotain, kun käytössä on tietokone joka saa yhteyden nettiin puhelimen hotspotin kautta.

Jos suoraan puhelimesta testaa Speedtestiä, on lukema n. 70 Mb/s. Microsoftin palvelimelta tulee softaa puhelimeen n. 8 Mt/s vauhdilla.

Sama ongelma esiintyy kahdella eri tietokoneella. Toisessa koneessa ei ole muuta palomuuria kuin Windows XP:n oma, eikä tässä koneessa ole virustentorjuntaa. Syy tuskin on verkkosovittimissa kun toisessa koneista on sisäinen verkkokortti ja toisessa koneessa on ulkoinen USB-liitäntäinen.

Osaatteko arvata missä vika voisi olla?

1

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää testiä

Kännykkä taitaa rajoittaa nopeuksia tai kännykän wlan siru on nimellisarvoa hitaampi. Testaa saatko toimimaan netin tietokoneella esim. Usb johdon avulla, siten luulisi tulevan lähes samat nopeudet kuin saat kännykällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2027
    2. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      72
      846
    3. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      45
      803
    4. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      74
      711
    5. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      59
      672
    6. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      39
      608
    7. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      88
      582
    8. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      23
      560
    9. Onneks mies teit

valinnasta helppoo. Its joor lost not main.
      Ikävä
      67
      539
    Aihe