Vetäsin tossa kunnon savut ja kyl pitää todeta et voi jessus että olen sekaisin. Ja hauskaa on.
Eihän tässä tietysti mitään järkeä ole, ja siks mulle tulikin mieleen, et näinkö hauskaa kreationistina oleminen on: tyhmänä, pää samaan aikaan tyhjä ja täynnä, mut ihan hillittömän hauskaa on on. En yhtään ihmettele, etteivät he halua luopua uskostaan.
Oi että.
Taidan kääntyä kreationismiin heti kun paukut loppuvat.
Tällaistako on olla kreationisti :)
6
105
Vastaukset
- ei kirj
"Taidan kääntyä kreationismiin heti kun paukut loppuvat."
Kyllähän niitä röllejä ja kretardeja voi savuissa sympata mutta että selvinpäin, ei saatana. - *JC
puolimutkalle ja muillekin evoille haluan kertoa varoittavan tositarinan. Yksi serkuksistani oli minulle lapsuudessa aina läheisin, samanikäisinä viihdyimme aina tavatessamme hyvin. Lapsuusvuosien jälkeen, yläkouluaikoina näimme enää harvakseltaan, myöhemmin vain pariin kertaan sukulaisten hautajaisissa. Sain kuulla, että hänen opintonsa eivät edenneet ja että hänen kaveripiirinsä oli tullut vähintään epäilyttäväksi. Päihteitä ja myös huumausaineita käytettiin, kasvatettin ja kai kaupiteltiinkin.
Serkkuni perheolot olivat moitteettomat, vanhemmat syvästi kristillisiä ja hyvin toimeen tulevia. Oli mahdotonta ymmärtää, mikä serkulleni oli tullut, mikä häntä riivasi.
Muutama vuosi sitten sain kuulla, että serkkuni oli yrittänyt tappaa itsensä. Hän yritti päättää elämänsä viiltämällä ranteensa. Itsemurhaajaa hänestä ei tullut, mutta kuulemani mukaan sai hyvin pahan näköiset vammat käsiinsä loppuiäkseen.
Tätä tietä toivon jokaisen evon viimeiseen asti välttävän, tuntuipa elämä kuinka raskaalta hyvänsä.- jotain hyvää
Onneksi serkkusi sentään säästyi siltä suurimmalta onnettomuudelta. Ajattele kuinka onnetonta olisi ollut, jos hän olisi vielä hurahtanut uskoon kaiken muun lisäksi!
"Oli mahdotonta ymmärtää, mikä serkulleni oli tullut, mikä häntä riivasi."
Itsehän tuon kerrot:
"Serkkuni perheolot olivat moitteettomat, vanhemmat syvästi kristillisiä ja hyvin toimeen tulevia."
Sellainen herättää kapinahengen ja uskaliaan kokeilunhalun.- @T315T1
Kukapa ei tuollaisen omahyväisen kieroilevan kreationistin serkkuna ajautuisi päihteiden käyttöön ...
- huutis.
@T315T1 kirjoitti:
Kukapa ei tuollaisen omahyväisen kieroilevan kreationistin serkkuna ajautuisi päihteiden käyttöön ...
Juu ei sitä selvinpäin kestäis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653