en saanut selville oletko mies-vai naispuolinen.
Mutta nikistä arvelen että olet nainen ja nikin jäljessä olevasta n:stä niin päättelen myös.
Olenko oikeassa ? Kumpi siis olet?
Minusta olis hyvä asia, siis nähdä kun käy Galleriassa että kumpaa sukupuolta ihminen on .
Kirjoittelet kuitenkin täällä aika paljon ;)
Leenu Galleriassa käydessäni
10
1376
Vastaukset
tietoja galleriaan. Itse kävin tarkistamassa äsken, kysytäänkö siellä sukupuolta. Ei näkyny sellaista siis persoonallisuuden kohdalla. Kuten nikkinikin kertoo; olen nainen.
- vanh.lest
Kiitos että vatasit ;)
Samoin minä olen nainen. - vanh.lest
Kiitos että vastasit ;)
Samoin minä olen nainen.
- paa-vo69
Meidän vl:ienkin tulisi jo hyväksyä, että sukupuoliroolit eivät välttämättä ole aina perinteiset. Geenit eivät aiheuta kaksineuvoisuutta, sillä y-geeni tekee lapsesta miehen. Mutta nykyajan ympäristömyrkyt muistuttavat sukupuolihormoneja, ja niiden vaikutuksesta syntyy vauvoja, joilla on molempien sukupuolien elimet. On myös tapauksia, että asia tulee ilmi vasta murrosiässä. Vauvasta voidaan leikata jompikumpi, tyttö tai poika, mutta tämä voi aiheuttaa joillakin halun mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen silloin, kun itse on asioistaan vastaavassa iässä.
Jos transvestisti, sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt ihminen tulee synninhätään ja haluaa käydä uskomaan, ei meillä lestoilla ole oikeutta kauhistua ja jäykistyä, kuten tapamme on. Meillä täytyisi olla valmiudet kohdata kaikki elämässä vastaantulevat asiat siinä muodossaan, kun ne tulevat, ei pohjanmaalaisten asenteiden sanelemina.- Hynde
Onneks suomen kielessä ei ole tai femiiniä ja maskuliinia.
- Biologi
Tuotanoin... ei se geeni määrää sukupuolta vaan se on se y-kromosomi mikä tekee lapsesta miehen. XX-kromosomiparista tulee nainen ja XY-kromosomiparista mies. Geenit määräävät sen, minkälaisia meistä tulee noin muuten.
- en ymmärrä
....Siis kohdata sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt ihminen kauhistumatta ja jäykistymättä.. En ymmärrä nyt paa-vo69:n ajatuksenjuoksua..?
Miten muuten voi kohdata ihmisen kuin ihmisenä vaikka tämä olisi käynyt sukupuolenvaihdoksen läpi. Ei kait sukupuolenvaihdosleikkaus sieluun vaikuta?? Armo kuuluu kaikille.. kuten ristillä ryöväri sai sen enempää selittelemättä kaikki kerralla anteeksi niin myös transu jos hän kokee että "..Herra muista minua kun tulet valtakuntaasi." Noin niinkuin kuvainnollisesti - paa-vo69
en ymmärrä kirjoitti:
....Siis kohdata sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt ihminen kauhistumatta ja jäykistymättä.. En ymmärrä nyt paa-vo69:n ajatuksenjuoksua..?
Miten muuten voi kohdata ihmisen kuin ihmisenä vaikka tämä olisi käynyt sukupuolenvaihdoksen läpi. Ei kait sukupuolenvaihdosleikkaus sieluun vaikuta?? Armo kuuluu kaikille.. kuten ristillä ryöväri sai sen enempää selittelemättä kaikki kerralla anteeksi niin myös transu jos hän kokee että "..Herra muista minua kun tulet valtakuntaasi." Noin niinkuin kuvainnollisesti... jos teillä nyt yleensä on selkärankaa vastata.
- käppäilijä
en ymmärrä kirjoitti:
Miten muuten voi kohdata ihmisen kuin ihmisenä vaikka tämä olisi käynyt sukupuolenvaihdoksen läpi. Ei kait sukupuolenvaihdosleikkaus sieluun vaikuta?? Armo kuuluu kaikille.. kuten ristillä ryöväri sai sen enempää selittelemättä kaikki kerralla anteeksi niin myös transu jos hän kokee että "..Herra muista minua kun tulet valtakuntaasi." Noin niinkuin kuvainnollisestiMutta täytyy tosin todeta, että sukupuolenvaihdoksen läpikäyneen henkilön ei tulisi elää parisuhteessa kenenkään kanssa, vaan hänen täytyy elää ilman puolisoa; jos nimittäin ei halua toimia omaatuntoa vastaan.
Samoin suosittelisin väärien elimien poisleikkauttamisen(jos sukupuolenvaihdoksessa on annettu joku uusi sukuelin, niin se on väärä), joskaan se ei olisi mikään pelastuksen ehto.
Mutta saattaisi olla, että väärät elimet aiheuttaisivat huonoa omaatuntoa, mikä taas voi johtaa uskossa haaksirikkoon. - paa-vo69
paa-vo69 kirjoitti:
... jos teillä nyt yleensä on selkärankaa vastata.
Siis tarkoitan sitä, että millä tavalla me lestaadiolaiset ihmisiin yleensä suhtaudumme: paljon nuivemmin kuin epäuskoiset. Älkää yhtään väittäkö että olemme fiksua ja asiallista porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864