Leenu Galleriassa käydessäni

vanh.lest

en saanut selville oletko mies-vai naispuolinen.
Mutta nikistä arvelen että olet nainen ja nikin jäljessä olevasta n:stä niin päättelen myös.
Olenko oikeassa ? Kumpi siis olet?
Minusta olis hyvä asia, siis nähdä kun käy Galleriassa että kumpaa sukupuolta ihminen on .
Kirjoittelet kuitenkin täällä aika paljon ;)

10

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoja galleriaan. Itse kävin tarkistamassa äsken, kysytäänkö siellä sukupuolta. Ei näkyny sellaista siis persoonallisuuden kohdalla. Kuten nikkinikin kertoo; olen nainen.

      • vanh.lest

        Kiitos että vatasit ;)
        Samoin minä olen nainen.


      • vanh.lest

        Kiitos että vastasit ;)
        Samoin minä olen nainen.


    • paa-vo69

      Meidän vl:ienkin tulisi jo hyväksyä, että sukupuoliroolit eivät välttämättä ole aina perinteiset. Geenit eivät aiheuta kaksineuvoisuutta, sillä y-geeni tekee lapsesta miehen. Mutta nykyajan ympäristömyrkyt muistuttavat sukupuolihormoneja, ja niiden vaikutuksesta syntyy vauvoja, joilla on molempien sukupuolien elimet. On myös tapauksia, että asia tulee ilmi vasta murrosiässä. Vauvasta voidaan leikata jompikumpi, tyttö tai poika, mutta tämä voi aiheuttaa joillakin halun mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen silloin, kun itse on asioistaan vastaavassa iässä.

      Jos transvestisti, sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt ihminen tulee synninhätään ja haluaa käydä uskomaan, ei meillä lestoilla ole oikeutta kauhistua ja jäykistyä, kuten tapamme on. Meillä täytyisi olla valmiudet kohdata kaikki elämässä vastaantulevat asiat siinä muodossaan, kun ne tulevat, ei pohjanmaalaisten asenteiden sanelemina.

      • Hynde

        Onneks suomen kielessä ei ole tai femiiniä ja maskuliinia.


      • Biologi

        Tuotanoin... ei se geeni määrää sukupuolta vaan se on se y-kromosomi mikä tekee lapsesta miehen. XX-kromosomiparista tulee nainen ja XY-kromosomiparista mies. Geenit määräävät sen, minkälaisia meistä tulee noin muuten.


      • en ymmärrä

        ....Siis kohdata sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt ihminen kauhistumatta ja jäykistymättä.. En ymmärrä nyt paa-vo69:n ajatuksenjuoksua..?
        Miten muuten voi kohdata ihmisen kuin ihmisenä vaikka tämä olisi käynyt sukupuolenvaihdoksen läpi. Ei kait sukupuolenvaihdosleikkaus sieluun vaikuta?? Armo kuuluu kaikille.. kuten ristillä ryöväri sai sen enempää selittelemättä kaikki kerralla anteeksi niin myös transu jos hän kokee että "..Herra muista minua kun tulet valtakuntaasi." Noin niinkuin kuvainnollisesti


      • paa-vo69
        en ymmärrä kirjoitti:

        ....Siis kohdata sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt ihminen kauhistumatta ja jäykistymättä.. En ymmärrä nyt paa-vo69:n ajatuksenjuoksua..?
        Miten muuten voi kohdata ihmisen kuin ihmisenä vaikka tämä olisi käynyt sukupuolenvaihdoksen läpi. Ei kait sukupuolenvaihdosleikkaus sieluun vaikuta?? Armo kuuluu kaikille.. kuten ristillä ryöväri sai sen enempää selittelemättä kaikki kerralla anteeksi niin myös transu jos hän kokee että "..Herra muista minua kun tulet valtakuntaasi." Noin niinkuin kuvainnollisesti

        ... jos teillä nyt yleensä on selkärankaa vastata.


      • käppäilijä
        en ymmärrä kirjoitti:

        ....Siis kohdata sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt ihminen kauhistumatta ja jäykistymättä.. En ymmärrä nyt paa-vo69:n ajatuksenjuoksua..?
        Miten muuten voi kohdata ihmisen kuin ihmisenä vaikka tämä olisi käynyt sukupuolenvaihdoksen läpi. Ei kait sukupuolenvaihdosleikkaus sieluun vaikuta?? Armo kuuluu kaikille.. kuten ristillä ryöväri sai sen enempää selittelemättä kaikki kerralla anteeksi niin myös transu jos hän kokee että "..Herra muista minua kun tulet valtakuntaasi." Noin niinkuin kuvainnollisesti

        Mutta täytyy tosin todeta, että sukupuolenvaihdoksen läpikäyneen henkilön ei tulisi elää parisuhteessa kenenkään kanssa, vaan hänen täytyy elää ilman puolisoa; jos nimittäin ei halua toimia omaatuntoa vastaan.

        Samoin suosittelisin väärien elimien poisleikkauttamisen(jos sukupuolenvaihdoksessa on annettu joku uusi sukuelin, niin se on väärä), joskaan se ei olisi mikään pelastuksen ehto.
        Mutta saattaisi olla, että väärät elimet aiheuttaisivat huonoa omaatuntoa, mikä taas voi johtaa uskossa haaksirikkoon.


      • paa-vo69
        paa-vo69 kirjoitti:

        ... jos teillä nyt yleensä on selkärankaa vastata.

        Siis tarkoitan sitä, että millä tavalla me lestaadiolaiset ihmisiin yleensä suhtaudumme: paljon nuivemmin kuin epäuskoiset. Älkää yhtään väittäkö että olemme fiksua ja asiallista porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe