Kuten Kristillisissä maissa on näitä pyllistystemppeleitä, ja miksi muutenkaan tullaan reuhaamaan maahan eikä olla maassa maan tavoilla??
Onko Muslimimaissa kristillisiä kirkkoja?
3
114
Vastaukset
- Nouse kansa
Minun viestini poistettiin,kun kerroin totuuden pakolaisten aiheuttamista väkivaltaisuuksista ,lasten ja naisten raiskauksista,ja kaikesta muusta rikollisuudesta mitä tekevät.Muslimimaissa ei muuten ole kristittyjä kirkkoja,siellä tosikristityt ovat "maan alla".Islam on maailman rasistisin uskonto,ja he vihaavat kristittyjä yli kaiken,sillä he vihaavat Jeesusta Kristusta,ja he vihaavat länsimaita.Länsimaat ottavat kuitenkin eniten juuri muslimeja pakolaisina.Syy on se että näin saadaan aikaan kaaos,joka on saatanalle mieleen,ja taustalla häärää vapaamuurarit.Rikkaat saavat voittoja vuokratessaan asuntoja pakolaisille.Tämän vuokran maksaa suomen kansa veronkorotuksina,ja taas voittaa rosvot.Ennustan että jonain päivänä suomessa syttyy aseellinen kapina tätä ilmiötä vastaan.Suomessa aletaan vaatia lakia ja oikeutt.Kantaväestöä on sorrettu jo liian kauan.On liikaa vaadittu että meidän pitäisi luopua muslimien takia myös uskonnostamme,ja tavoistamme.
- Kyllä ja ei
Tällä hetkellä maailmassa ei ole yhtään muslimienemmistöistä maata joka antaisi uskonnollisille vähemmistöilleen samat oikeudet kuin muslimeille. Joissain islamilaisissa maissa kirkkoja ja muita ei-muslimien temppeleitä sallitaan rajoitetusti, kun taas jossain ne on kielletty kokonaan. Skaala vaihtelee Saudi-Arabian täydellisestä muiden uskontojen kieltämisestä Malesian ja Indonesian suhteellisen rentoon, mutta silti epätasa-arvoiseen asetelmaan.
- 0+0
On kyllä Törkeää touhua ,,,Politiikat ja Uskonnot pitäis kieltää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782