Creative Bluetooth Audio D1 kajarit katosivat laiteluettelosta. Uudelleen asennettaessa ne menivät ryhmään määrittämätön, mutta toimivat kuitenkin. Nyt yhteys on kadonnut eikä uudelleen asennus onnistu. Miten määrittämättömän laitteen voi poistaa ja aloittaa laitteen asennuksen uudestaan? Muissa laitteissahan poisto löytyy hiiren oikealla näppäimellä. Tai onko jollakin muita ideoita ongelman ratkaisemiseksi? Tai vinkkejä palstoista, joilla apua voisi saada?
BT laitteen poistoon apua?
4
71
Vastaukset
- ei vaikeesti
Sen kun sammuttaa, ei sen ihmeempää!
Eriasia taas että Windows sekoilee näitten laitteiden kanssa. Se ei ole mitään uutta.
kun windowsissa kaikki tehdään niin vaikeesti. usein laitevalmistajien omilla ohjelmilla.
Ubuntussa ei mitään ongelmia näiden kanssa. asenna se. - Mitä mitä mitä
Ei niitä BT laitteita tarvitse poistella..
- Koskaan toimi
Just windowsin peri synti, kun kaikki aina asennetaan.
- Hevea
Kiitos vaan vastauksista, mutta kun sitä toimimatonta laitetta ei voi asentaa toimivaksi, kun se aina päälle pistäessä ilmaantuu toimimattomana sinne määrittelemätömiin, jossa siihen ei voi vaikuttaa, esim. hakea uutta ajuria. Haluaisin sen asennettuna, kuten se alunperin oli ja toimi. Osaako joku oikeasti auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368