Mulla on ollut nyt noin 5 vuotta paniikkihäiriö, jolle ei tahdo löytyä hoitokeinoa. Olen käynyt 3 vuotta Kela-terapiassa, joka oli yhtä tyhjän kanssa. Nyt olen lillunut julkisella puolella, mutta apua ei ole tähän vaivaan saanut. parhaillaan etsin ns. valtava rahoituksella yksityistä terapeuttia, joka pystyisi esim. tekemään kanssani altistusterapiaa ym.
Lääkityksenä minulla on nyt Seroxat 40 mg ja lisäksi syön päivittäin rauhoittavaa, jotta pystyn edes jotain tekemään, esim. käymään kaupassa. Tilanne on tässä hoitokierteessä pahentunut koko ajan ja nyt alkaa tilanne vaikuttamaan epätoivoiselta. Vietänkö tosiaan koko loppuelämäni kotonani sieltä koskaan poistumatta?
Jos joku tietää jonkun todella hyvän terapeutin nimenomaan vaikean paniikkihäiriön hoitoon, niin olisin tiedosta todella kiitollinen.
Kokenut ja erittäin hyvä terapeutti haussa
Viimeinen yritys
2
139
Vastaukset
- onnistuu niin
kun alkaa lähestyä pikku hiljaa vaikeita asioita, opettelee uusia lähestymistapoja, suoria kontakteja, googlaa aiheesta
- jagge44
www.paniikkihairio.com. Lue ja lataa. Tämän luettuani kohtaukset ja oireet hävisivät kokonaan ainakin minun kohdaltani. Pilleriäkään en ole niellyt tämän jälkeen enkä lääkärissä tai psykiatreilla käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5897792Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3402975Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3932111- 1281307
- 311263
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061095- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913