Mikä on ehdottomasti HALVIN nettiliittymä läppäriin? Olen köyhä ja pitäisi kuitenkin käyttää nettiä päivittäin.
halvin nettiyhteys läppäriin?
10
965
Vastaukset
- PPAP2
parahin köyhä, ehdottomasti halvin liittymä on mitä luultavammin juuri sellainen jossa menevät ne vähäisetkin jöröt haaskiin . toimivuus on mitä on ja käyttökokemus sekä mukavuus sen mukaista. edellinen mielessä pitäen voit pyytää operaattoreilta tarjouksia sinun tarpeisiin/resursseihin sopivista liittymistä.
- 3G on syvältä
Mulla Telefinlandin liittymä oli tarjouksena 6 euroa kuukausi. 3G mobiili (2 M nopeus) mikä tarkoittaa viikonloppuisin ja arki-iltaisin surkeaa toimintaa.
- PPAP2
aikamoista humpuukia vaikka sitten maksoikin "vain" 6 erkkiä .
- ---
Saunalahden Tarkka 2G on 3,90 € / kk.
Se ei kyllä toimi ilman nettitikkua tai puhelinta mikä osaa jakaa netin läppäriin.- PPAP2
eihän kukaan järkevä sijoita neljääkään erkkiä moiseen humpuukiin.
- ---
PPAP2 kirjoitti:
eihän kukaan järkevä sijoita neljääkään erkkiä moiseen humpuukiin.
Tässä kysyttiin halvinta mahdollista. Laadulla tuskin on silloin merkitystä.
- PPAP2
--- kirjoitti:
Tässä kysyttiin halvinta mahdollista. Laadulla tuskin on silloin merkitystä.
kyllä juu.
- halvalla pärjää
Teleltä puhelin liittymä netillä, alkaen taisi olla 2-3€/kk. Jos läppärissä ei ole sim kortin paikkaa osta esim tori.fi käytetty mokkula.
- NetUser
Mie itse käytän Saunalahden 4G nettiä langattoman retittimen kautta. Hinta 20e kuussa ja toimivuus on hyvä. Ei ole ainakaan paha hinta. Köyhä olen mieki mut ei aivan kaikkea saa muutamalla eurolla. Mitä järkeä olis maksaa vaikka 3 euroa jos ei sitten toimi.
- sitsepelaa
Mulla on 2,90/kk euron liittymä, hyvin pelaa s-posti, lehtien luku, myös mobiilivideot toimii. Nopeus on 256 kiloa ja operaattori on Elisa-Saunalahti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.127844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808