Hyvä Suomen Lada eliitti, kysyisin Lada tietäjiltä että mikä Ladassa on se kuvottava haju joka saa lapset, naiset ja eläimet voimaan pahoin. Näyttää siltä että vain piinkova tulipalokommunisti kestää tuon kuvottavan tuoksun oksentamatta. Johtuuko se aatteesta vai aistitoimintojen vajavuudesta vai pelkästä vittumaisesta sisääspäin kääntyneestä luonteesta, en tiedä. Mutta mistä siis tuo Ladan ominais tuoksu johtuu.
Mikä Ladassa haisee
23
1066
Vastaukset
- letukka.
Paska.
- Kanto.
Ei Lada tuoksu sen kummemmin kuin muutkaan autot. Vika on sinun nokassa ja sisuskaluissasi jos yökkäyttää. Päässäsi on kanssa vikaa vihatessasi kommunisteja. Lähtisin siitä että tutkittuttasit asuntosi onko esim. hometta jossain voi olla vaatteissasi taikka jossain kainaloiden alla tai haarainvälissäsi. Homehhan pilaa kovimmankin kovanaaman aika äkkiä, siinä samalla myös sikiösi ja ahhh niin ennen rakkaan vaimosi. Mikä on että perheen jäsenenten on oksennettava sinun seurassa, onhan varmaan niiin ettette ole istuneet Ladan kyydissä pitkään pitkään aikaan jos olette siinä luulosa että se johtuisi Ladasta ja aatteesta pahoinvointinne.
- ladaoliihanpaska
Mulla oli lada 80 luvulla ja sen hajun ja lukemattoman määrän vikoja muistan vieläkin.On muuten ainut auto joka on jättänyt tienpäälle ja pensaa se vei hirveesti.Se haju tulee vissiin neuvostoliitossa valmistetuista muoviosista.
- Kanto
Ladassa on sisällä käytetty jotain ilmeisesti eläinperäistä liima-ainetta. Haju on kuvottava, mutta vuosien saatossa siihen tottuu ja ajot sujuvat ilman pahoinvointia ja oksentelua.
- lörssen
olisiko se sairas kommunistinen aate
- uuuuuno
Siellä voi haista säästyneet eurot ,vaikka sanotaan ,että raha ei haise
- ladafever
venäjä
- Runko
Ladassa tuoksuu raha mutta sitä minulla valitettavasti ei ole. Siksi ja v a i n siksi Helkama ( takaveto ).
- Eurosamara
Eiköhän siellä haise ladisti itse.
- kummahaju
Olisiko ihan henkilököhtainen ongelma, olit sit yksin tai seurassa aina haisee? Tuota, jos vaihtaisit kalsarit tänä vuonna? Kokeileppa, saatat yllättyä!
- Runko
Liian vaikea rasti minulle.
- Eurovolga
Kahta en vaihda. Länsikotteroa ( velkainen ) ja kalsareita ( myös velkaiset jarruraidoilla ).
- Kanto
Koitin vaihtaa kieltämättä melko moniväriset ja tuoksahtavat kaksi viikkoa sitten viimeksi vaihdetut kalsarini puhtaisiin. Eipä auttanut Ladan hajumaailmaan, joka muistutti kyllä kalsareideni hajua, mutta on selvästi voimakkaampi.
- Tuoksuu
Mikä Ladassa tuoksuu.
- Runko
Tänään yritin sitten vaihtaa kalsareita naapurin kanssa mutta ei onnistunut. Ei ottanut kesästä asti päällä olleita kalsareitani .. ei sitten millään. Yritin tämän jälkeen tarjota länsiromuani mutta sama juttu. Sanoi että vielä pahempi keissi kuin kalsarini. Yritän samaa hommaa ensi kesänä eli kalsarit ( jarruraidoilla ) pysyy edelleen päälläni mutta länsiromuni kippaan paalaamoon saman tien.
- Kanto
Kuten arvasitte, minähän se taas varasti muiden nikit. Ladan pahan hajun syy ei ole kuitenkaan selvinnyt. Ehkä se on sitten se kommunismi.
- Eurovolga
Väitätkö Runko että pahan hajun syy ei ole selvinnyt jos olet samoja jarruraidallisia kalsareita pitänyt lähes vuoden ?
- syyselkis
Se syy siihen hajuun selvisi. Kaikkiin maasta poistuviin autoihin hoidetaan asiaan kuuluva haju kutsumalla videolla esiintyvä kaveri hoitamaan kotoisa venäläinen haju autoon.
https://www.youtube.com/watch?v=voiK33NkWv4 - 4709
Olen kokenut Lada-matkustelija, takana yli 100 000 km etu- ja takapenkkikilometrejä 2101:llä, 2105:llä, 2107:lla ja alkuperäisellä Samaralla. Ainoa auto, jossa "haisi" oli 2105. Se haju oli uutuuden tuoksu. Vaikka auto oli käytössä 20 vuotta, niin se näytti, tuntui ja tuoksui uudelta. Aina.
- Ladafever
Uuden Ladan paha haju tosiaan säilyi vuodesta toiseen.
- ryssänpaskaa
ryssän ripuli paska
- samaa.paskaa
Hapankaalipaska, sama kuin kaalilavetissakin.
- lada66366
Olen kuullut että ladan ominais haju tulisi penkkien pehmusteena käytetystä aineesta. Hajun saa kuulemma lähtemään vain vaihtamalla pehmusteet eli repimällä penkit auki. Näin sanoi ladakerhoon kuuluva sukulais mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227