Kiinnostaisiko ketään, jos perustaisin blogin asiasta: Mies ottaa käyttöön penishäkin ja antaa valtaa vaimolle? Vaimo jo nyt hieman dominoiva, mutta minkään välineen ottaminen käyttöön vähän kynnyskysymys. Ei ihan kaikkein vapaamielisin ihminen.
Testaan juuri ja etsin parasta settiä ”siveysvyöstä” ja vaimolle kerron ehkä noin kuukauden kuluttua asiasta. Todennäköisyys siihen, että muija hyväksyy on 75/25. Jos ei onnaa, kerron senkin.
Kerron asiat ihan kuin ne ovat, eikä mitään fantasiaa. Ajatukseni rohkaista muita miehiä, joilla samanlainen fantasia.
Mies kokeilee penishäkkiä
12
2424
Vastaukset
- panoukkeli
Lupaan jättää blogisi rauhaan.
- aegris
panoukkeli tuskin panee ketään...
- Häkitön
Tuliko häkkikokeilusta mitään?
- Aegris
Häkitön kirjoitti:
Tuliko häkkikokeilusta mitään?
Itse asiassa tuli. Juuri nytkin olen mulkku häkissä, mutta eipä tuo ketään tuntunut kiinnostavan.
- htv2
et ole ainoa jolla on mulkku häkissä.
- Aisur
Minulla ollut 2 kk muna häkissä ja vaimo panee joka viikko isokullista rakastajaansa. Pari kertaa jopa nuolettanut spermapillunsa... meinaa pitää ainakin syksyyn asti lukossa. Lähtee myös risteilylle kaverinsa kanssa naimareissulle. Kyllä alkaa olla kovat paineet palleissa...
voi kun löytäs itseään vanhenman lojaalin naisen joka pitäs siveysvyös mut ei sitten niin maasta ei puusta
- rusiA
Aisur kirjoitti:
Minulla ollut 2 kk muna häkissä ja vaimo panee joka viikko isokullista rakastajaansa. Pari kertaa jopa nuolettanut spermapillunsa... meinaa pitää ainakin syksyyn asti lukossa. Lähtee myös risteilylle kaverinsa kanssa naimareissulle. Kyllä alkaa olla kovat paineet palleissa...
Mahtaa sitten olla visvainen ja homeinen nysä tuolla
aikataululla...😆😆😆 - Lukittusinkku
Ei välttämättä niin visvainenkaan kun pitää huolta hygieniasta. Noin 6kk ajan minun siveysvyö on auennut vain pesua varten. Ei ole visvainen mutta nysä kylläkin.
- häkkilintu
emäntä lähti viikonlopuksi "tyttöjen" kanssa mökille. laittoi mulle häkin etten pääse runkkaamaan, lupasi että saan nuolla pillua ja runkata kun tulee huomenna kotiin.
jomottaa kullia ku pullistelee - pietueronen10
niin sehän kivan kiiman merkki.
- Anonyymi
Vaimo on pannut pippelini siveysvyöhön, cb6000 ja panee rakastajiensa kanssa joka viikko.. Muutaman kerran olen joutunut imemään munan pano-valmiiksi ja nuollut sperma-pillun.
Saan runkata pippeliäni joka toinen viikko ja samalla minun on katsottava homo-seksiä
minun kuuluu tehdä kotityöt, muuten en saa edes runkata.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810