Kiinnostaisiko ketään, jos perustaisin blogin asiasta: Mies ottaa käyttöön penishäkin ja antaa valtaa vaimolle? Vaimo jo nyt hieman dominoiva, mutta minkään välineen ottaminen käyttöön vähän kynnyskysymys. Ei ihan kaikkein vapaamielisin ihminen.
Testaan juuri ja etsin parasta settiä ”siveysvyöstä” ja vaimolle kerron ehkä noin kuukauden kuluttua asiasta. Todennäköisyys siihen, että muija hyväksyy on 75/25. Jos ei onnaa, kerron senkin.
Kerron asiat ihan kuin ne ovat, eikä mitään fantasiaa. Ajatukseni rohkaista muita miehiä, joilla samanlainen fantasia.
Mies kokeilee penishäkkiä
12
2526
Vastaukset
- panoukkeli
Lupaan jättää blogisi rauhaan.
- aegris
panoukkeli tuskin panee ketään...
- Häkitön
Tuliko häkkikokeilusta mitään?
- Aegris
Häkitön kirjoitti:
Tuliko häkkikokeilusta mitään?
Itse asiassa tuli. Juuri nytkin olen mulkku häkissä, mutta eipä tuo ketään tuntunut kiinnostavan.
- htv2
et ole ainoa jolla on mulkku häkissä.
- Aisur
Minulla ollut 2 kk muna häkissä ja vaimo panee joka viikko isokullista rakastajaansa. Pari kertaa jopa nuolettanut spermapillunsa... meinaa pitää ainakin syksyyn asti lukossa. Lähtee myös risteilylle kaverinsa kanssa naimareissulle. Kyllä alkaa olla kovat paineet palleissa...
voi kun löytäs itseään vanhenman lojaalin naisen joka pitäs siveysvyös mut ei sitten niin maasta ei puusta
- rusiA
Aisur kirjoitti:
Minulla ollut 2 kk muna häkissä ja vaimo panee joka viikko isokullista rakastajaansa. Pari kertaa jopa nuolettanut spermapillunsa... meinaa pitää ainakin syksyyn asti lukossa. Lähtee myös risteilylle kaverinsa kanssa naimareissulle. Kyllä alkaa olla kovat paineet palleissa...
Mahtaa sitten olla visvainen ja homeinen nysä tuolla
aikataululla...😆😆😆 - Lukittusinkku
Ei välttämättä niin visvainenkaan kun pitää huolta hygieniasta. Noin 6kk ajan minun siveysvyö on auennut vain pesua varten. Ei ole visvainen mutta nysä kylläkin.
- häkkilintu
emäntä lähti viikonlopuksi "tyttöjen" kanssa mökille. laittoi mulle häkin etten pääse runkkaamaan, lupasi että saan nuolla pillua ja runkata kun tulee huomenna kotiin.
jomottaa kullia ku pullistelee - pietueronen10
niin sehän kivan kiiman merkki.
- Anonyymi
Vaimo on pannut pippelini siveysvyöhön, cb6000 ja panee rakastajiensa kanssa joka viikko.. Muutaman kerran olen joutunut imemään munan pano-valmiiksi ja nuollut sperma-pillun.
Saan runkata pippeliäni joka toinen viikko ja samalla minun on katsottava homo-seksiä
minun kuuluu tehdä kotityöt, muuten en saa edes runkata.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144393
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651506Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003