Mies kokeilee penishäkkiä

aegris

Kiinnostaisiko ketään, jos perustaisin blogin asiasta: Mies ottaa käyttöön penishäkin ja antaa valtaa vaimolle? Vaimo jo nyt hieman dominoiva, mutta minkään välineen ottaminen käyttöön vähän kynnyskysymys. Ei ihan kaikkein vapaamielisin ihminen.

Testaan juuri ja etsin parasta settiä ”siveysvyöstä” ja vaimolle kerron ehkä noin kuukauden kuluttua asiasta. Todennäköisyys siihen, että muija hyväksyy on 75/25. Jos ei onnaa, kerron senkin.

Kerron asiat ihan kuin ne ovat, eikä mitään fantasiaa. Ajatukseni rohkaista muita miehiä, joilla samanlainen fantasia.

12

2153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panoukkeli

      Lupaan jättää blogisi rauhaan.

      • aegris

        panoukkeli tuskin panee ketään...


      • Häkitön

        Tuliko häkkikokeilusta mitään?


      • Aegris
        Häkitön kirjoitti:

        Tuliko häkkikokeilusta mitään?

        Itse asiassa tuli. Juuri nytkin olen mulkku häkissä, mutta eipä tuo ketään tuntunut kiinnostavan.


      • htv2

        et ole ainoa jolla on mulkku häkissä.


      • Aisur

        Minulla ollut 2 kk muna häkissä ja vaimo panee joka viikko isokullista rakastajaansa. Pari kertaa jopa nuolettanut spermapillunsa... meinaa pitää ainakin syksyyn asti lukossa. Lähtee myös risteilylle kaverinsa kanssa naimareissulle. Kyllä alkaa olla kovat paineet palleissa...


      • voi kun löytäs itseään vanhenman lojaalin naisen joka pitäs siveysvyös mut ei sitten niin maasta ei puusta


      • rusiA
        Aisur kirjoitti:

        Minulla ollut 2 kk muna häkissä ja vaimo panee joka viikko isokullista rakastajaansa. Pari kertaa jopa nuolettanut spermapillunsa... meinaa pitää ainakin syksyyn asti lukossa. Lähtee myös risteilylle kaverinsa kanssa naimareissulle. Kyllä alkaa olla kovat paineet palleissa...

        Mahtaa sitten olla visvainen ja homeinen nysä tuolla
        aikataululla...😆😆😆


      • Lukittusinkku

        Ei välttämättä niin visvainenkaan kun pitää huolta hygieniasta. Noin 6kk ajan minun siveysvyö on auennut vain pesua varten. Ei ole visvainen mutta nysä kylläkin.


    • häkkilintu

      emäntä lähti viikonlopuksi "tyttöjen" kanssa mökille. laittoi mulle häkin etten pääse runkkaamaan, lupasi että saan nuolla pillua ja runkata kun tulee huomenna kotiin.
      jomottaa kullia ku pullistelee

    • pietueronen10

      niin sehän kivan kiiman merkki.

    • Anonyymi

      Vaimo on pannut pippelini siveysvyöhön, cb6000 ja panee rakastajiensa kanssa joka viikko.. Muutaman kerran olen joutunut imemään munan pano-valmiiksi ja nuollut sperma-pillun.
      Saan runkata pippeliäni joka toinen viikko ja samalla minun on katsottava homo-seksiä
      minun kuuluu tehdä kotityöt, muuten en saa edes runkata.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe