Nähdäänköhän me toisissamme jotain mitä ei olekaan

n>m

Tuli mieleen, että minusta et tiedä paljoakaan. Susta mä taidan tietää edes vähän enemmän, mutten siltikään riittävästi. Jotenkin kiinnostaisi tietää, mikä meissä toisiamme vetää puoleensa. Onko meillä jotain samanlaisia kokemuksia menneisyydessä ja siksi tunnutaan niin tutuilta?

30

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      en tiedä kuka olet.

      • jumankauta nainen..

        todennäköisesti meillä sielut vetää toisiaan puoleensa..ja jotain samaa meillä on oltava menneisyydessä. söpö ja nätti olet mutta se ei riitä intohimoon yksinään..onhan niitä muitakin upeita naisia mutta ne ei vaan sytytä...sinä sytytät..niin se vaan on.."sielunkumppanuutta " niin kuin sanotaan..


      • ...
        jumankauta nainen.. kirjoitti:

        todennäköisesti meillä sielut vetää toisiaan puoleensa..ja jotain samaa meillä on oltava menneisyydessä. söpö ja nätti olet mutta se ei riitä intohimoon yksinään..onhan niitä muitakin upeita naisia mutta ne ei vaan sytytä...sinä sytytät..niin se vaan on.."sielunkumppanuutta " niin kuin sanotaan..

        Niin, kemiaa joko on tai ei... Ei se ulkonäkö tai muu status ole se juttu, vaan ihmisen olemus/luonne, joka välittyy... Mun vaistot aktivoitui aina kun hän oli lähistöllä... :D Ehkä vähän liikaakin. ;D


      • miettinyt
        ... kirjoitti:

        Niin, kemiaa joko on tai ei... Ei se ulkonäkö tai muu status ole se juttu, vaan ihmisen olemus/luonne, joka välittyy... Mun vaistot aktivoitui aina kun hän oli lähistöllä... :D Ehkä vähän liikaakin. ;D

        Kiitos selkeytyksestä, oon koittanu miettiä että miksi ja mistä se tulee oikeen, minun ja hänen välillä. Tuossahan sen sanot - olemus/ luonne, ainakin yksi asia. Kits!


      • J*****
        ... kirjoitti:

        Niin, kemiaa joko on tai ei... Ei se ulkonäkö tai muu status ole se juttu, vaan ihmisen olemus/luonne, joka välittyy... Mun vaistot aktivoitui aina kun hän oli lähistöllä... :D Ehkä vähän liikaakin. ;D

        Yleensä en edes puhu itsestäni juurikaan mitään. Hänen kanssaan mieleen palautuu unohtuneitakin asioita ja tuntuu että haluan jakaa kaiken itsestäni hänen kanssaan.


      • ketjuun vastaam rakenne
        jumankauta nainen.. kirjoitti:

        todennäköisesti meillä sielut vetää toisiaan puoleensa..ja jotain samaa meillä on oltava menneisyydessä. söpö ja nätti olet mutta se ei riitä intohimoon yksinään..onhan niitä muitakin upeita naisia mutta ne ei vaan sytytä...sinä sytytät..niin se vaan on.."sielunkumppanuutta " niin kuin sanotaan..

        Ootko lespo?


    • Kuulehha

      Tai jos näette toisissane sellaista, mitä muut eivät näe ;)

    • Nähdään mitä ei ole

      Aloitus on palstalla tunnistamisen ytimessä.

      • Joskus näin..

        Mä en ainakaan nää yhtään mitään siinä läjässä.


      • Siispä ei häneltä
        Joskus näin.. kirjoitti:

        Mä en ainakaan nää yhtään mitään siinä läjässä.

        Mutta teissähän ei mikään vedä toisianne puoleensa.


      • jotai rajaa
        Siispä ei häneltä kirjoitti:

        Mutta teissähän ei mikään vedä toisianne puoleensa.

        meillä navat hylkii toisiansa,ja hyvä niin. se on kyllä läjä! hyh.


    • uumas

      tais kolahtaa.

      • jotain on

        Hmm...hauska sana, mutta mitä ihmettä siinä on? Kurvi ;)


    • ehkä se

      Rakkaus roihuu.

    • Mahdottomuusko?

      Ehkä.

    • niinppä

      Ulukomuato mun on miähiltä varijellu.

    • Miettijä

      Sitä oon miettiny. Miksä luulet et me tiietään miten asiat on, mut ei osata soveltaa sitä käytäntöön?

    • kyllä kai

      Ihminen on erehtyväänen ja lehemä marehtiväänen.

      • piolokiaa

        no niin


    • x to x

      Joskus sielut vain tunnistaa toisensa - jopa ilman sanoja...
      Sielut jotka vielä etsivät jotain tästä elämästä...
      Jos sille kaikelle vain antaa mahdollisuuden...mutta vain jos...

      • en kohta enää jaksa

        Voitko antaa meille mahdollisuuden. Kaipaan Sinua niin paljon.


      • niinppä
        en kohta enää jaksa kirjoitti:

        Voitko antaa meille mahdollisuuden. Kaipaan Sinua niin paljon.

        Hetken aikaa on vaikka airan viittoksena.


      • Siinä Tapauksessa
        en kohta enää jaksa kirjoitti:

        Voitko antaa meille mahdollisuuden. Kaipaan Sinua niin paljon.

        Kyllä Se Sopii


    • Säilytä puhevälit

      Ylilyöntejä saattaa sattua puolin ja toisin.

    • ootko han

      Iltavuorossa?

      • tiedä se

        vapaalla olen.


      • voi harmi
        tiedä se kirjoitti:

        vapaalla olen.

        Mutta mun on siellä käytävä.


    • onnee vaan,... kaikille jotka aikoo rakastua

    • jumankauta nainen

      eilen sut näin mut silti ikävä raastaa sielua ja kehoa..väkeä on ympärillä mutta silti hiton yksinäinen...tällaista se on...ehkä unohdusta iltaan otan..

    • Jack Frost

      Se on sitä vetovoimaa,samanlaiset värähtelyt. Aiheesta luen kirjaa pyydä, niin saat. En tosiaankaan tiedä sinusta oikein mitään,mutta taidat ajatella minua usein....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe