PAAVO VÄYRYNEN ULKOMINISTERIKSI, HETI !!

PAAVO ON LOISTAVA

On hyvä että Paavosta tulee ulkoministeri vaalien jälkeen. Järkevä mies.

Hänestä huokuu turvallisuutta ja on hyvä että nämä RKP:n, USA:n voitelemat, miehet siirretään historian romukoppaan. Oikeammin Stubb ja Haglund pitäisi laittaa vatakunnanoikeuden eteen heti vaalien jälkeen vihollisen kanssa suhmuroimisesta.

Sitten voidaan myös potkia erinäisiä natomielilisiä upseereita pois puolustusvoimien leivistä.

Sipilä ja Väyrynen tulevat siirtävät Suomen ulkopolitiikan pois näistä vaaran vuosista taas järkevälle ja Suomea hyödyttävälle pohjalle.

Luojan kiitos että tyhmät RKP:n nulikat Stubb ja Haglund pian poistuvat näyttämöltä. Saavat kyllä varmasti hyväpalkkaiset työt Washingtonissa. Suomen asioitahan he eivät ole ainakaan ajaneet.

9

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhoituhan nyt Paavo! Katselet sitten tilannetta aamusella uudestaan kun olet selvempi.

    • Sipilä pääministeri

      Paavo on LOISTAVA!!!

      Äänestän!

      Sipilä pääministeriksi ja Vanhanen ja Häkämies takaisin.

      • Mikään ei muutu.

        Kepu ja Kokoomus muodostavat hallituspohjan. Sen on Sipiläkin myöntänyt. Stubb jatkaa ulkoministerinä kuten olette sen huomanneetkin, nuolenta niin suuri.


    • Ulkoministeriksi

      Viimeinkin järkevä politiikko!!

      Ulkoministeriksi!

      Hauskaa kuinka Pressiklubissa yksimielisesti todettiin Stubb ja Haglund vähämielisiksi.

    • kylmä totuus

      Paavo on aina Paavo!
      Väyrynen pysyy linjassaan jatkuvasti,häntä eivät tuulet heiluttele.Hänellä on meriittejä tarpeeksi,joten ei ole tarvetta kumarrella mihinkään suuntaan,eikä poliittista pyrkyryyttäkään!

      En ota kantaa tähän ulkoministeripestiin,mutta Paavoa kannattaisi kuitenkin kuunnella aivan hänen pitkän ulkoministeriuransa takia,valittiinpa ministeriksi kuka
      tahansa!

      Jukkikselle tervehdys,tämän viestini myötä! Osasit niin osuvasti kertoa,mitä kaikkea Paavo voisikaan olla tarvittaessa.

    • Vai mitä

      Eiköhän paavoa ala kohta parkisonin tauti vaivata !

      • kylmä totuus

        Ei meidän Paavolla ole merkkiäkään Parkinssonista!

        Äly ja muisti pelaavat kuin partaveitsi.

        Luultavasti Stubb,Soini ja Niinistöt vaipuvat dementiansyövereihin ennenkuin Väyrynen!


    • Paavo Hyvä, Hyvä !

      Paavolla on suomalaista integriteettiä, mikä Stubbilta, Haglundilta ja Niinistöltä puutuu kokonaan. Oikeata talvisodan henkeä!

    • sitten ei

      Vieläkö se on Venäjän lähialuetuen kannattaja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe