Päiväni pelastui kun näin vaalean namun lidlin kassalla :)
Olin jo masentunut kun postissa käydessäni ei nuorta naista enää näkynyt:)
Nyt on toinenkin syy asioida usein lidlissä kuin vaan hinnat.
Lidlin myyjä
10
215
Vastaukset
- edeniine
Kurjaa kun siellä ei oo enää yhtään söpöä nuorta miestä kassalla...
- Ex ahkera postikäviä
No tietysti tasapuolisuuden nimissä ois hyvä olla:)
Oletkos edeniine sinkku vai kaipaatkos muuten vaan piristystä
Kauppareissulla?- hehhehhoo
Onpa hauska sana tuo "postissakäviä",,,, mitähän se tarkoittanee???
- edeniine
Oonhan minä ja kaipaan kauppareissulla. Sitä piristystä siis.
- Expostissakävijä
edeniine kirjoitti:
Oonhan minä ja kaipaan kauppareissulla. Sitä piristystä siis.
Heippa
Minkäs ikäinen sinä oot?
- bracode
Oletko joku kielivartia vai?
- tissi pano
Mä näin sen eilen ja pahus kun upeat rinnat sil ja muutenkis söpö se satu.
- Hesus
Säälittävää porukkaa. Varmasti on työntekijän kiva työskennellä, kun kiimaiset urpot listaa kaikki havaintonsa verkkoon.
- seonkaanniin
Mikä kuka tämä
- nostan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832