Maan petturuus on rangaistava teko, mutta ei kkinteiston myyminen startegisista paikoista. Nämä maat tulee pakkolunastaa vatiolle syynä maanpuolustus. Esimerkiksi
Ähtärissä Etelä-Pohjanmaalla venäliset ovat ostaneet kiinteistöt ja maat yhden keskeisimmän asevarikon ympäriltä ja rakentavat sinne jo lentokenttää tai laskeutumis paikkaa helikoptereille. Kiinteistön läheisyydessä sijaitsee myös sähkön jakeluverkkoja ja Virve - verkon tukiasemia.
Venäläisten ostamat maat sijaitsevat varikon suoja-alueen sisäpuolella. Alueet ovat myyneet UPM, suurmetsän omistajien yhteisyritys Finsilva Oy , yksityiset suomalaiset ja paikallinen pienyrittäjä.
.
Maaan myyminen venäläisille on epäisänmaalista maanpetturuutta
Miksi juuri tämä maa
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Finsilva taitaa toimia Suomentuhoajana?
Ketkä omistaa.-- ai niin.... ulkomaalaiset? - Anonyymi
Turvallisuus uhka, tasolla 10.
- Anonyymi
Olit oikeassa silloin ja nyt.
- Anonyymi
Maamme antaminen USA:n asevoimien temmellyskentäksi on epäisänmaallista maanpetturuutta.
- Anonyymi
Ehkä näinkin, mutta myös maan myyminen venäläisille on turvallisuusriski.
- Anonyymi
Suomen lain pitäisi estää maan myyminen iivanoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2067096
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434484- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247