Sairaita elokuvia ei ole koskaan liikaa!
Tietääkö joku onko Miikeltä suomennettu muita raitoja kuin Audition ja Ichi The Killer?
Asian Vision julkaisee aasian leffoja, muttei ainakaan omaan silmään ole osunut.
Takashi Miike
6
625
Vastaukset
- Kick my face!
Vastatkaa nyt helvetti!
- nipo
Oikeinkirjoitus on kivaa.
- Kick my face!
nipo kirjoitti:
Ehei, vaan Takashi!
- aaa
nipo kirjoitti:
Kyllä se on Takashi!!
Sekotat nyt johonki Kitanoon yms joka on Takeshi - Burdon
aaa kirjoitti:
Kyllä se on Takashi!!
Sekotat nyt johonki Kitanoon yms joka on TakeshiMiike ei oo mikään eikä sen leffat mitään!
- mystery-86
Burdon kirjoitti:
Miike ei oo mikään eikä sen leffat mitään!
jos sua vaikka hämäis se väkivalta,mutta? kun ei hämää....sinä luultavasti kuulut niihin jotka nauttivat ja saavat siiträ jotain mielihyvää,mutta? mieti kuinka vaikea on tehdä sellaisia leffoja mitä juuri tämä kyseinen henkilö on tehnyt.sitäpaitsi rankka väkivalta ei ole rankkaa itämaissa ja muissa maissa oleva k18 on k15 itämaissa.Mikä sinä olet kommentoimaan tuolla tavalla....ehkäpä ne ovat joillekkin Suomalaisille paskaa katsottavaa,koska itämaisesta kulttuurista ja perinteistä kannattaa ja pitää tietää edes vähän että tuon tapaisten leffojen arvo nousee ja ymmärrys kyky ottaa vastaan....minä olen jollakin tavalla tuollaista väkivaltaa vastaan....en oikein siis hyväksy.Tuota kuitenkin kun kyse on täysin fiktiivisistä tuotteista niin mikä ettei,mutta? tämä mies ottaa liian tosissaan tuollaiset jututu leffoissaan.Kuitenkin sehän on osittain tarkoitus,mutta? ei täysin....tahatonta materiaalia löytyy niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418