Sairaita elokuvia ei ole koskaan liikaa!
Tietääkö joku onko Miikeltä suomennettu muita raitoja kuin Audition ja Ichi The Killer?
Asian Vision julkaisee aasian leffoja, muttei ainakaan omaan silmään ole osunut.
Takashi Miike
6
662
Vastaukset
- Kick my face!
Vastatkaa nyt helvetti!
- nipo
Oikeinkirjoitus on kivaa.
- Kick my face!
nipo kirjoitti:
Ehei, vaan Takashi!
- aaa
nipo kirjoitti:
Kyllä se on Takashi!!
Sekotat nyt johonki Kitanoon yms joka on Takeshi - Burdon
aaa kirjoitti:
Kyllä se on Takashi!!
Sekotat nyt johonki Kitanoon yms joka on TakeshiMiike ei oo mikään eikä sen leffat mitään!
- mystery-86
Burdon kirjoitti:
Miike ei oo mikään eikä sen leffat mitään!
jos sua vaikka hämäis se väkivalta,mutta? kun ei hämää....sinä luultavasti kuulut niihin jotka nauttivat ja saavat siiträ jotain mielihyvää,mutta? mieti kuinka vaikea on tehdä sellaisia leffoja mitä juuri tämä kyseinen henkilö on tehnyt.sitäpaitsi rankka väkivalta ei ole rankkaa itämaissa ja muissa maissa oleva k18 on k15 itämaissa.Mikä sinä olet kommentoimaan tuolla tavalla....ehkäpä ne ovat joillekkin Suomalaisille paskaa katsottavaa,koska itämaisesta kulttuurista ja perinteistä kannattaa ja pitää tietää edes vähän että tuon tapaisten leffojen arvo nousee ja ymmärrys kyky ottaa vastaan....minä olen jollakin tavalla tuollaista väkivaltaa vastaan....en oikein siis hyväksy.Tuota kuitenkin kun kyse on täysin fiktiivisistä tuotteista niin mikä ettei,mutta? tämä mies ottaa liian tosissaan tuollaiset jututu leffoissaan.Kuitenkin sehän on osittain tarkoitus,mutta? ei täysin....tahatonta materiaalia löytyy niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017783Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455551HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042970Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki452726- 1782506
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92090- 251975
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121812Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411742Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648