Nastarengas

kolme pelleä

Kitkarengas ei pidä.

27

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme pelleä

Ja kaikki ovat pellejä paitsi minä.

• Nastapellet on kaikki Super pellejä heidän paikka olisi subteeveessä

Ja kitka pitää kyllä

• kolme pelleä
        autoilija kirjoitti:

Nastapellet on kaikki Super pellejä heidän paikka olisi subteeveessä

Ja kitka pitää kyllä

Siitä huolimatta olen ainoa EI pelle näillä foorumeilla. Minulla on varaa haukkua muita vaikka miksi. Varsinkin jos ne ajavat talvet kitkarenkailla, niin ääliö olen.

• 330d ja hajis

Bemulla ei ainakaan pääse mihinkään kitkojen kanssa.

• M5 ja Ninja

Kolme talvea M5:lla ja kitkoilla ajaneena täytyy sanoa että nastoja en ole tarvinnut kertaakaan. Märällä jäällä nastat varmaan antaa paremman pidon mutta muuten ei mitään eroa nastojen ja kitkarenkaiden välillä.

• talvella nastat
        M5 ja Ninja kirjoitti:

Kolme talvea M5:lla ja kitkoilla ajaneena täytyy sanoa että nastoja en ole tarvinnut kertaakaan. Märällä jäällä nastat varmaan antaa paremman pidon mutta muuten ei mitään eroa nastojen ja kitkarenkaiden välillä.

Nyt kyllä valehtelet ja reippaasti.
        Kyllä nasta ja kitkarenkailla on selvä ja havaittava ero.
        Tosin jos on ns."kitkoihin päin kallellaan" voi muutakin väittää, tottahan se tosin ei ole.

• kolme pelleä ap
        M5 ja Ninja kirjoitti:

Jos kerran kitkoilla ja nastoilla ei ole eroa niin miksi ostaa kelvottomat kitkat kun kerran saa paremmat nastarenkaat.

• M5 ja Ninja
        talvella nastat kirjoitti:

Nyt kyllä valehtelet ja reippaasti.
        Kyllä nasta ja kitkarenkailla on selvä ja havaittava ero.
        Tosin jos on ns."kitkoihin päin kallellaan" voi muutakin väittää, tottahan se tosin ei ole.

Ei ole mitään syytä valehdella. Suurimmassa osassa aikaisemmissa autoissani on ollut nastarenkaat ja muija farkussa on edelleen. Olen itse ollut viimeisiä vuosia lukuunottamatta enemmän nasta kuin kitkamies. Nyt on mieli muuttunut ja väitän että kitkoilla pärjää normaalikeleillä aivan yhtä hyvin toi huonosti kuin nastoillakin. Märällä jäällä ei välttämättä. Jos sinun on "nastoihin kallellaan olevana" asia uskoa on minulle aivan yhdentekevää. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan myös kitkarenkaista autoa niin voi mielipiteesi renkaiden erosta muuttua kuten kävi minullakin.

• talvella nastat
        M5 ja Ninja kirjoitti:

Ei ole mitään syytä valehdella. Suurimmassa osassa aikaisemmissa autoissani on ollut nastarenkaat ja muija farkussa on edelleen. Olen itse ollut viimeisiä vuosia lukuunottamatta enemmän nasta kuin kitkamies. Nyt on mieli muuttunut ja väitän että kitkoilla pärjää normaalikeleillä aivan yhtä hyvin toi huonosti kuin nastoillakin. Märällä jäällä ei välttämättä. Jos sinun on "nastoihin kallellaan olevana" asia uskoa on minulle aivan yhdentekevää. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan myös kitkarenkaista autoa niin voi mielipiteesi renkaiden erosta muuttua kuten kävi minullakin.

Olen ajanut kitkoilla, itse asiassa tälläkin hetkellä on autossa kitkarenkaat.
        Toki niillä pärjää, jopa ihan kohtuullisesti, mutta nastarenkaat on talvikeleihin ehdottomasti paremmat.

• uraiset vitu****

Suomalaiset ovat kyllä sellaisia hölmöläisiä ettei toista ole, verrattavissa valon sisään kantamiseen säkillä. Ensin kesällä päällystetään tiet uudelleen hyviksi ja sitten talviaikaan jyrsitään ja tuhotaan ne urille ym. nastojen takia. Ja taas kesällä päällystetään. Ja tämä sykli jatkuu ja jatkuu. Luulisi järkevämpääkin käyttöä olevan rahalle/työlle kuin tälläinen ns. turha kuluttaminen.

• kolme pelleä ap

Niin kyllähän työnteko kuluttaa ihmistä, mutta se on elämisen kannalta tärkeää. Eikä se asfalttiteillä olevien painumaurien paikkaaminen turhaa ole, jos ei paikattaisi niin täällähän siitä nousee kaukea haloo, kuten on havaittu.

• Dillejä piisaa
        kolme pelleä ap kirjoitti:

Niin kyllähän työnteko kuluttaa ihmistä, mutta se on elämisen kannalta tärkeää. Eikä se asfalttiteillä olevien painumaurien paikkaaminen turhaa ole, jos ei paikattaisi niin täällähän siitä nousee kaukea haloo, kuten on havaittu.

Onko tämä "kolme pelleä ap" se jolla on lupa pelletellä vai onko kyseessä joku muu asiantuntija?

• Dillejä piisaa
        Dillejä piisaa kirjoitti:

Onko tämä "kolme pelleä ap" se jolla on lupa pelletellä vai onko kyseessä joku muu asiantuntija?

kolme pelleä ap on kakkospelle.

• niin kävi
        Dillejä piisaa kirjoitti:

kolme pelleä ap on kakkospelle.

Hyvä kun pääsi edes kakkossijalle, sinä taas veit ykköspelletittelin.

• Dillejäpiisaa

Ja sinä jaat kolmen pellen ja monen muun kanssa ykkösidiootti tittelin. Onko perseen nuolenta mukavalta maistuvaa hommaa?

• kitekat

kitka pitää pakkasjäässä paremmin kuin nasta
      Ainakin valmistajien mukaan.

• Nastatparempia

Kitka ei pidä missään talvikeliolosuhteissa paremmin kuin nasta.
        Tämä on tullut selväksi joka vuosi jokaisessa julkaistussa talvirengastestissä niin kauan kuin testejä on julkaistu.

Valmistajat tietysti kehu omiaan, mutta kukaan valmistaja ei ole väittänyt kitkojen pidon olevan parempi kuin nastojen.
        Poikkeus toki voi olla kalliin huippukitkan ja halvimpien kaukoidän nastan (jonka tekijät eivät ole talvea nähneetkään) välillä.

• kitkat12

Kummallinen harha pyörii nastatumpeloiden mielessä. Mistä johtuu kateus, kitkamiehiin? Ajotaidottomuus, kateus, kun kitkamies huristelee äänettömästi kesäominaiusuksin, hyvällä pidolla-

• Nastatparempia

Kateusko? Tuskinpa kateudeksi voi kutsua sitä, että oikoo väärinkäsityksiä, valheita, virheitä ja ihan vaan trollaukseksi tarkoitettua huuhaata....

Tätähän nimenomaan tulee usein juuri kitkafanaatikoilta.

Kateushan minun ymmärtääkseni kohdistuu, johonkin sellaiseen jota itsellä ei ole eikä edes mahdollista jankkiakaan, vaikka haluaisi. Kitkarenkaat eivät takuulla ole sellaisia.
        Ne ovat nastojen kanssa suurinpiirtein saman hintaisia ja useimmat ajattelevat rationaalisesti eli jos samalla hintaa saa paremman ja huonomman, niin useimmat valitsevat sen paremman. Näinhän tekee talvirenkaidenkin osalta noin 80-85%.

• näin

Oletkin tumpelo. Oli talvipaketti. Kitkat, tai nastat. Tietysti kitkat. Jos sinulla on kitkoilla ongelmia, minulla ei. Olet se joka kuuluu julkisiin!

• arsepenaali
        näin kirjoitti:

Oletkin tumpelo. Oli talvipaketti. Kitkat, tai nastat. Tietysti kitkat. Jos sinulla on kitkoilla ongelmia, minulla ei. Olet se joka kuuluu julkisiin!

Homo perse!

• LuottoPalsta
        arsepenaali kirjoitti:

Homo perse!

Jes. Homokortti lyöty pöytään tässäkin keskustelussa.

• näköjään

Nastapellet homoja. kyllä ajotaidottomia kysrii huippumiehet,, jotka ajaa kitkoilla. se kateus..

• kate67

Kuukauden päästä kesäkumit alle,aina tullut laitettua 28.2 eikä 28 vuoteen ole ollut tarvetta ainakaan eteläsuomessa talvirenkaille enään maaliskuussa.
      Toi 3kk talviaika kyllä mennään nastoilla.

• Neliveto-kitkoilla-pitää

Takaveto Jagessa nastat ja hiekkasäkki, niin pärjäilee sivuteilläkin. A4 Allroadissa alla kitkat ja muuta ei tulisi enää mieleenkään, hyvin ja eleettömästi toimivat nelivedon kanssa (kuka muuta enää ostaakaan), on oltu kaikissa olosuhteissa Lappia myöten.

• nastakusipää

Kitkarengas ei pidä mutta onneksi on nastat! Poltin omat kitkarenkaani kesällä kokossa.... Nyt olla nasta ja kyllä karhii!!!!

• rengason

Minulla pitää. Luistaako hihnakin korviesi välissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe